![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laten we eens even kijken naar een aantal statistische wonderen in de Koran, welk slechts een fractie is van wat het Heilige Boek de mensheid geeft.
Arabisch Betekenis Aantal keren vermeld in Koran Ad-Dunya Deze wereld 115 Al-Akheerah Het Hiernamaals 115 Al-Malaa'ikah Engelen 88 Al-Shayaateen Satan 88 Al-Hayah Leven 145 Al-Maout Dood 145 Al-Rajul Man 24 Al-Mar-ah Vrouw 24 Al-Shahr Maand 12 Al-Yaum Dag 365 Al-Bahr Zee 32 Al-Bar Land 13 Als we het aantal keren dat de woorden "land"en "zee" voorkomen bij elkaar tellen krijgen we een totaal van 45. En nu voeren we een betrekkelijk eenvoudige berekening uit: 32/45 X 100% = 71.11111111% en 13/45 X 100% = 28.88888888% En boven zien we wat we nu kennen als het percentage van water dat de wereldbodem bedekt (71.111..%) en het percentage land (28.888...%). Deze feiten illustreren weer een ander wonder van de koran. De wonderen van de koran zullen nooit eindigen. Het zal nooit gebeuren dat de mens de COMPLETE kennis uit de koran zal begrijpen en distilleren (vanwege de veelheid ervan). Men kan nooit genoeg waardering geven aan het woord van de Schepper. Het is een schat die leiding geeft aan degenen die het succes van dit leven en het hiernamaals wensen. BRON: www.ummah.net Ik heb het zelf nagekeken en het klopt! Ik kreeg er kippevel van! Maar natuurlijk zullen jullie ongelovigen ook dit mirakel verwerpen! Er is maar 1 manier om het te weten te komen, LEES DE KORAN EN HUIVER! Dit is het zoveelste bewijs dat de koran het woord van Allah is en ONMOGELIJK door de mens werd geschreven. Zet jullie haatgevoelens aan de kant en zoek het zelf op...Het heeft echt geen zin om het niet te geloven als je het zelfs niet eens hebt opgezocht. (voor de 1000ste keer blijf van die neppe-vertalingen weg en grijp een erkende Koran) Moge Allah u op het juiste pad leiden. Wa salaam Laatst gewijzigd door Hakiminho : 5 augustus 2008 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Nog een cijfer voor je. 100% is archaische rotzooi en 0% moeten we er hier in Belgie van hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
--- Als we het aantal keren dat de woorden "land"en "zee" voorkomen met elkaar vermenigvuldigen, krijgen we een totaal van 416. En nu voeren we een betrekkelijk eenvoudige berekening uit: 416 X 1.000.000 jaar = 416.000.000 jaar Zoveel jaar is het geleden dat gewervelde dieren van uit de oceaan op het land begonnen te leven.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hahaha zo triest... En maar blijven proberen en proberen...accepteer het feit dat de Koran FOUTLOOS is! Een seriueze dreun voor velen die zich alleen maar baseren op internet-verhaaltjes over de Koran. Grijp de echte Koran van ipv een ‘’’vertaalde’’’ Het moet zeker pijn doen om al die wonderen te moeten erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 6 miljard mensen. Het zou inderdaad een mirakel zijn als er daar geen paar volledig gestoorde exemplaren zouden tussen zitten.
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarnaast vind ik het wel grappig dat je de oerdomme fout maakt om 365 dagen te vermelden, wat dus volgens de (Christelijke) Gregoriaanse kalender inderdaad het aantal dagen per jaar is, terwijl het Islamitische jaar 354 dagen telt volgens de Hijri kalender Toch vreemd dat de 'heilige' koran, die alle wijsheid wordt verondersteld te bevatten en de ultieme waarheid, niet een beetje duidelijkheid heeft verschaft op het vlak van het aantal dagen dat er in een zonnejaar gaan. Mag ik raden? Is het een test van het vertrouwen van moslims in de almachtige? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waarom post je niet meer in je andere topic, waar verschillende wonderen al weerlegd zijn?
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ach maal ach is vierenzestig.
Das zowat vant zelfste niveau als de openingspost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neem me niet kwalijk dat ik blijf kiezen voor de Bijbelse God, Die tenminste de moeite doet om me in mijn eigen taal aan te spreken, i.p.v. van me te verlangen dat ik de Zijne leer. De tijd die ik daarbij bespaar kan ik aan andere, vruchtbaarder bezigheden besteden waarmee ik Hem wellicht beter dien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() ik wou moeite doen... maar toen zag ik uw avatar... het zei me voldoende over de 'inhoud'
![]() edit: staat er in uwe koran ook ergens hoeveel bomaanslagen er al gedaan zijn in de naam van dat boek? hoeveel doden? misschien kunt ge dat ook in % omzetten... (en voor ge reageert... nee ik ben geen christen... ja de kruistochten waren afschuwelijk)
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 6 augustus 2008 om 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() @Hakiminho: Als u behoefte heeft aan een ingebeeld vriendje is dat uw volste recht. Alleen gaat u hier niet veel zieltjes winnen hoor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind de getallenvoorbeelden leuke trivia. Vergelijkbaar met 707 bij 707 optellen op een rekenmachine; als je het apparaat omdraait staat er LOL + LOL = hIhI.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat dit bewijst dat de Koran het woord van God is, als hij bestaat, vind ik zeer kort door de bocht. Er zijn trouwens ook geschiedkundige bronnen - zoals van de Grieken, Egyptenaren, en zelfs de Azteken, die niet alleen dit wisten, maar nog veel meer dingen over o.a. sterrenkunde, waarvan we er nu pas achter komen dat ze inderdaad kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Tjien. Islamieten die de moeite doen om te tellen.
En in school buizen ze allemaal.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel sympathiek van Allah dat hij in de Koran zo rekening houdt met de Westerse kalender, je weet wel, de kalender genoemd naar de Christelijke Paus Gregorius met 365 dagen, bijna 1000 jaar na het ontstaan van de Koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |