![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Het valt op dat bepaalde partijen, zelfs Vlaams Nationalistische, op zoek gaan naar een nieuw fris allochtoon gezicht, hoogstwaarschijnlijk geïnspireerd door het succes van Obama. Maar de vraag is natuurlijk 'Hoe laat je het Vlaamse gedachtegoed stroken met een niet Vlaams gezicht?'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() een nieuw gezicht is nog geen nieuw talent
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Via via heb ik vernomen dat ze een franstalige allochtoon uit Brussel aan het voorbereiden zijn om op de lijst te zetten van een Vlaamse partij
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() We gaan het hier gaan krijgen. De zoveelste basher op de Vl. Nationalisten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet die eigenlijk nog iets meer dan halfnaakt poseren? Ik bedoel, 't is niet een naam die je vaak hoort vallen in de media.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Met zo'n kleine tetjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Ik geloof dat zij maar het begin is
een soort proefballon als mijn informatie klopt, dan staat er iets enorms op til meer weet ik nog niet maar binnenkort... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Gemeenteraadsleden komen niet zo vaak in de media.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 27 augustus 2008 om 12:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Ok, kleine tetjes is
![]() ![]() Maar grote tetjes is: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 27 augustus 2008 om 13:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vertel... Niet wachten. Vertel...
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee, een volslagen onbekende newbie komt hier op het forum iets groot aankondigen.
OK, wiens dubbelnick ben jij? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Kan je mij eens uitleggen, wat een vlaams gezicht is, zijn hier bepaalde voorgeschreven afmetingen van mond, neus, oren, welke kleur van ogen draagt de voorkeur? Eventueel te verduidelijken met een foto van hoe alle echte vlamingen er moeten uitzien, ik hoop alleszins dat ik niet aan de uiterlijke voorwaarden voldoe. Het beeld van een echte vlaams nationalist even toelichten? Bij voorkeur kaal (geschoren of van nature), zwart gekleed met legerbotinnen (liefst niet van het Belgische leger). Aangevuld met een zwart T- shirt met obscure opschriften afgewerkt met een leren gilletje. Als atributten een zelfgerolde sigaret, enkele tatoes op de armen, een vlag en een trommel. Moeten wij er zo allemaal gaan uitzien? Laatst gewijzigd door jbl : 27 augustus 2008 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() Heeft Obama vooral een allochtoon gezicht? En die seniele Mc Cain is een echte indiaan, zeker?
|
![]() |
![]() |