![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bron
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 augustus 2008 om 03:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [Belgicist-modus=]Dat komt ervan als je zelf constant haat tegenover de Walen zit te zaaien.[/Belgicist-modus]
Wedden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Er zullen zelfs Vlaamse politici zijn waarbij het in hun kraam past.
Die erom zullen grinniken. Van zodra La Belgique echt in gevaar komt gaan we nog meer demonen zien opduiken. Vlamingen, hou u vast, voor de laaghartigheden die nog gaan gebeuren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() zou albert hem nu gaan bezoeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik kan perfect aannemen dat men Bart De Wever als een gevaar voor België ziet en voor de Franstalige centen (want dat is de enige reden dat de Franstaligen België willen behouden: geld). Als het over geld gaat, gaat men over lijken. Maar stel...
Stel dat het nu een Vlaams-nationalist is die de kogel stuurde? Dit is prachtige propaganda en zou zo wel eens bedoeld kunnen zijn (misschien niet van De Wever zelf, maar van een privé initiatief van een flamingant). En vergeet ook niet dat De Wever serieus zou kunnen knagen aan het niet-racistische kiespubliek van het Vlaams Belang. Ook vandaar zou de kogel kunnen komen. Kijk, ik weet het niet, maar ik zou toch maar voorzichtig zijn tot de afzender niet meer anoniem is. Naar alle waarschijnlijkheid zal het wel een haatdragende franstalige zijn, ze kunnen ginder immers zijn bloed drinken, maar toch...
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet gewoon de fora van Le Soir of La Libre te lezen dat dit te verwachten is. de haat die je daar vindt, daarvoor moet je in Vlaanderen ver zoeken hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ben dus klaar.... Genoeg wapens, genoeg munitie ![]() Laatst gewijzigd door LastMohican : 13 augustus 2008 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De geschiedenis herhaald zich,de gelijkenis met Pim Fortuyn is treffend,hopelijk krijgt men de gek(ken) die Dewever bedreigen vlug te pakken krijgen. De Waalse media dragen hier een verpletterende verantwoordelijkheid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al gaan de Vlaamse regimemedia uiteraard ook niet helemaal vrijuit. De Wever kreeg in het verleden immers ook al bedreigingen toen hij bv. zijn kinderen naar school bracht en dat was niet het werk van Franstaligen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burger
|
![]() En terecht.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maak je geen zorgen mensen, BDW krijgt bescherming van het beste politiekorps in de wereld.
Het enige korps dat niet corrupt is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een foto tonen van een geweer is oproepen tot geweld?
Wat voor zever is dat nu weer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() [quote=Renesse;3625357]Als het over geld gaat, gaat men over lijken./QUOTE]
Ik denk dat het feit dat dreigementen tot geweld vooralsnog uit Franstalige hoek komen, vrij gemakkelijk te verklaren (maar uiteraard niet goed te praten zijn) is met een beetje verstand van psychologie. De Vlamingen zitten overduidelijk in een machtspositie in dit hele dossier, ook al gedragen ze zich er niet altijd naar. Vlamingen zien hun manier van leven hoegenaamd niet bedreigd, in geen enkel scenario. In het allerslechtste geval blijft alles zoals het nu is, en daar leven we al jaren mee zonder geweldadig te worden. Voor de Franstaligen ligt het wel serieus anders: zij zien hun manier van leven wel degelijk bedreigd door een ongeziene Vlaamse standvastigheid. Logisch dat er dan enkelen zijn waarbij de stoppen doorslaan. Oppakken, vastzetten en onder medisch toezicht houden, die paar gevaarlijke gekken.
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() [quote=centrist;3625410]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Of ligt de grens bij het feit dat het naar hem persoonlijk is gestuurd? Dus als op een forum zo'n foto zou staan met Dewever erop als doelwit, dan is het wel aanvaardbaar? Waar liggen uw grenzen juist? Op het moment dat iemand zich redelijkerwijs bedreigd voelt (en dat kan dus een Franstalige bezoeker op deze site zijn, die een foto van LastMohican's geweer ziet met een boodschap aan Franstaligen), vind ik dat het recht op vrijemeningsuiting stopt.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik lees in de krant dat een Franstalige De Wever met de dood zou hebben bedreigd. Ik besluit daaruit dat alle Franstaligen potentiële moordenaars zijn, minstens onverdraagzaam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |