Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2008, 23:25   #1
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard Naamsverandering

Ik wil graag mijn nick veranderen omdat het cijfer dat erin staat al lang niet meer overeenkomt met mijn leeftijd en de naam zelf ervan steeds gelinkt wordt aan een politieke partij.
Kan mijn nick veranderd worden in "Roosje" (zonder de aanhalingstekens liefst ?

Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2008, 23:33   #2
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Mocht het kunnen en het is niet teveel gevraagd dan mogen ze die van mij gewoon afkorten naar: Andro
Oud 13 augustus 2008, 13:14   #3
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Ha nee he! Geen naamsveranderingen. Had je maar beter moeten nadenken toen je de naam koos. Nè!
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 13:16   #4
LastMohican
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik wil graag mijn nick veranderen omdat het cijfer dat erin staat al lang niet meer overeenkomt met mijn leeftijd en de naam zelf ervan steeds gelinkt wordt aan een politieke partij.

Bedankt!
Groentje-22 ?
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 13:17   #5
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Aangezien we in een democratie leven moet hierover gestemd kunnen worden.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 13:23   #6
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Aangezien we in een democratie leven moet hierover gestemd kunnen worden.
Waar?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 13 augustus 2008, 13:43   #7
L. J. Brutus
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waar?
Hier.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
Oud 13 augustus 2008, 13:47   #8
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier.
Gimme the Ancient Rites!
Oud 13 augustus 2008, 13:54   #9
L. J. Brutus
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gimme the Ancient Rites!
http://www.youtube.com/watch?v=Y20ne8Px8cI

Het Vlaamse heir staat immer pal, daar 't winnen of daar 't sterven zal
Al hier al daar aan lange lansen, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen

Laatst gewijzigd door L. J. Brutus : 13 augustus 2008 om 13:55.
Oud 13 augustus 2008, 13:56   #10
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Y20ne8Px8cI

Het Vlaamse heir staat immer pal, daar 't winnen of daar 't sterven zal
Al hier al daar, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen, de leeuwen dansen

Die CD heb ik een paar jaar geleden gekocht in... rarara... Donostia, Baskenland! Ik heb die toen cadeau gedaan aan iemand.
Oud 13 augustus 2008, 14:49   #11
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Doe zoals ik :

maak een nieuwe nick aan & ko�*ndig met een post aan dat je ipv. "Groentje 18" in de toekomst zal posten als "roosje z.n." of om het even wat, verander vervolgens de handtekening in je oude nick zodat het verband duidelijk blijft & klaar is kees !

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 14:58   #12
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ha nee he! Geen naamsveranderingen. Had je maar beter moeten nadenken toen je de naam koos. Nè!
Niet mee eens. Ik kan mij best voorstellen dat iemand zich na enkele jaren niet meer wenst te profileren als jong en groen.

Wat niet belet dat ik benieuwd ben naar het antwoord van de moderatie. Kwestie van te weten of het op niveau administrator wel technisch mogelijk is een nick te wijzigen, de nick gelinkt aan hetzelfde email-adres.

Kiezen voor een nieuwe nick is geen optie, want dit impliceert de keuze voor een nieuw email-adres.

Laatst gewijzigd door Rudy : 13 augustus 2008 om 15:01.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 15:03   #13
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Niet mee eens. Ik kan mij best voorstellen dat iemand zich na enkele jaren niet meer wenst te profileren als jong en groen.
Ik kan mij dat ook best voorstellen, beste Rudy. Van mij mag iedereen van naam veranderen. Maar dan met een goeie reden (waarmee ik niet zeg dat Groentje geen goeie reden zou hebben), er moet immers vermeden worden dat iemand om de vijf voeten van naam verandert om strafpunten of banning te vermijden.
Oud 13 augustus 2008, 17:00   #14
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan mij dat ook best voorstellen, beste Rudy. Van mij mag iedereen van naam veranderen. Maar dan met een goeie reden (waarmee ik niet zeg dat Groentje geen goeie reden zou hebben), er moet immers vermeden worden dat iemand om de vijf voeten van naam verandert om strafpunten of banning te vermijden.
Txiki. Het is ook een kwestie van inschatten van wat juist de bedoeling van het verzoek is. Er is een verschil tussen enerzijds wie zo eerlijk is toe te geven zich niet meer zo goed in haar of zijn vel te voelen met de destijds gekozen nickname en hierdoor een achterhaald eticket wordt opgekleefd, en anderzijds wie na te worden gebannen volhardt door een zoveelste nickname aan te maken. Voor zover ik de behoefte inschat is dit laatste zeker niet de bedoeling van Groentje-18. Of ik zou mij zeer sterk moeten vergissen, en ik voel mij niet geroepen te spreken in iemand anders naam.

Nogmaals, mij interesseert het antwoord van de moderatie wel, vooral in die zin of het technisch wel mogelijk is.

Laatst gewijzigd door Rudy : 13 augustus 2008 om 17:05.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 19:58   #15
abou Anis
Minister-President

Standaard

Technisch is dat een poepsimpele ingreep. Vraag is of de moderatie de aanvragen zal kunnen bijhouden en of het wenselijk is voor de overzichtelijkheid van het forum voor de gebruikers...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 20:04   #16
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Ik wil ook een andere nick, nu denkt iedereen dat ik een alkolieker ben

Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2008, 20:53   #17
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Wat niet belet dat ik benieuwd ben naar het antwoord van de moderatie. Kwestie van te weten of het op niveau administrator wel technisch mogelijk is een nick te wijzigen, de nick gelinkt aan hetzelfde email-adres.

Kiezen voor een nieuwe nick is geen optie, want dit impliceert de keuze voor een nieuw email-adres.
Citaat:
Ik dacht dat er ooit gezegd was dat je je naam kon laten veranderen indien je daar goede redenen voor hebt.
Je account blijft dan gewoon hetzelfde, enkel je naam verandert als ik het goed begrijp. Daarom dat ik ook mijn naam wou veranderen, en niet een nieuwe account maak omdat er niets is waarvoor of waarvan ik wil vluchten ofzo en ik nog steeds als 'groentje-18' wil gezien worden. De manier waarop Roger Verhiest het gedaan heeft vind ik ook wel goed, maar je mag nu geen persoonlijke topics meer opstarten dus ik weet niet hoe het daarmee zit?

Maar nu zeg je wel iets interessants waar ik nog niet over had nagedacht: wie strafpunten heeft kan zolang een andere nick aanmaken tot zijn strafpunten verlopen zijn... Ik heb geen strafpunten (voor zover ik weet) dus heb het niet nodig maar er zullen wel een aantal mensen gebruik maken van dat lek.
Oud 13 augustus 2008, 20:55   #18
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Txiki. Het is ook een kwestie van inschatten van wat juist de bedoeling van het verzoek is. Er is een verschil tussen enerzijds wie zo eerlijk is toe te geven zich niet meer zo goed in haar of zijn vel te voelen met de destijds gekozen nickname en hierdoor een achterhaald eticket wordt opgekleefd, en anderzijds wie na te worden gebannen volhardt door een zoveelste nickname aan te maken. Voor zover ik de behoefte inschat is dit laatste zeker niet de bedoeling van Groentje-18. Of ik zou mij zeer sterk moeten vergissen, en ik voel mij niet geroepen te spreken in iemand anders naam.

Nogmaals, mij interesseert het antwoord van de moderatie wel, vooral in die zin of het technisch wel mogelijk is.
Merci.
't Is vooral omdat ik de nick destijds heb gekozen omdat ik een groentje was in de politiek. Dat ben ik nog steeds eigenlijk, maar alleen word ik hier voortdurend geassocieerd met een fanatieke aanhanger van de partij Groen!.
De partij sluit wel het dichtst bij mijn ideologie aan, maar dat wil niet zeggen dat ik met al hun standpunten of doen en laten akkoord ben. Maar daar word ik wel regelmatig voor versleten. Daarmee. En dat nummer staat ook een beetje dom natuurlijk. Dat heb ik gekozen omdat er hier nog een 'Groentje' is.
Oud 13 augustus 2008, 21:00   #19
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Merci.
't Is vooral omdat ik de nick destijds heb gekozen omdat ik een groentje was in de politiek. Dat ben ik nog steeds eigenlijk, maar alleen word ik hier voortdurend geassocieerd met een fanatieke aanhanger van de partij Groen!.
De partij sluit wel het dichtst bij mijn ideologie aan, maar dat wil niet zeggen dat ik met al hun standpunten of doen en laten akkoord ben. Maar daar word ik wel regelmatig voor versleten. Daarmee. En dat nummer staat ook een beetje dom natuurlijk. Dat heb ik gekozen omdat er hier nog een 'Groentje' is.
Groentje! Mij maakt het niks uit welke naam je hebt, wat telt is dat je er bent!
Go go goooooo!!!

Laatst gewijzigd door Txiki : 13 augustus 2008 om 21:00.
Oud 13 augustus 2008, 23:21   #20
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bedankt!
Oei, Roosje bestaat al en verjaart zelfs vandaag

http://forum.politics.be/member.php?u=1126

Laatst gewijzigd door Pietje : 13 augustus 2008 om 23:21.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be