![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou voorstellen deze 2 moslims direct te deporteren naar een moslim land naar keuze.
Gaza behoort ook tot de mogelijkheden. Ze horen niet thuis in de Westerse samenleving. https://www.bruzz.be/actua/veilighei...ntaal-gesloopt Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 februari 2025 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon publiekelijk aan de garnalen voeren. Voeten eerst.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt mij de beste optie daar wij geen boodschap hebben aan dat soort van geweldenaars.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 februari 2025 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kopvod gaat er zich ook mee moeien. Nu ja, in Brussel, who gives a shit?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat in dat artikel nergens vermeld dat de agressors 'moslims' waren/zijn. Uit eigen ervaring weet ik dat "Oosters-Orthodoxen" - Armeniërs, Assyriërs en Georgiërs voorop - niet al te veel Tolerantie & Verdraagzaamheid voor homoseksuelen en dergelijke op weten te brengen. Als ge uwe piet of uw kut niet gebruikt zoals 't Kindeke Jezus en De Papa voorgeschreven hebben, kunt ge eventueel wél nog functioneren als boksbal of zo maar méér dan dat moogt op uwen buik schrijven (figuurlijk, hé, want anders lijkt dat teveel op ne tattou en deszulks is Gode ook al onwelgevallig). ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 februari 2025 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een reden waarom ik kies voor garnalen(of krabben, of kreeften). Die kunnen parasieten en ziektes die bij mensachtigen voorkomen niet (of zeer moeilijk) overdragen.
Varkens daarentegenover kunnen dat wel.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijf van een levende kreeft flinterdun gesneden is wel lekker gedipt in een wasabi/soja sausje. Ben er tot hiertoe nog niet ziek van geweest. De kop en de poten zijn natuurlijk beter op hevig vuur kort aangebakken met een paar kruiden en look.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens Ayatollah Khomeini is zelfs soort een vrije keuze-als de nood hoog is-, maar dan moet het beestje met saus van de chef wel verkocht worden in een ander dorp/stad.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() ![]() Die zijn vegetariër, this maar hunne baas die vlees eet. Moest het ooit nodig zijn, ze mogen een bondkraaghyena die hun baasjes lastigvalt wel aanvallen en er een behoorlijk stuk vlees van consumeren, zal er met plezier naar kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens het artikel slaagden de daders erin weg te geraken zonder dat iemand hen iets had kunnen vragen of zeggen. Daar leid ik uit af dat niemand - op de daders zélf na, natuurlijk - wéét (WEET) wie/wat die daders nu eigenlijk écht zijn. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook/zélfs als alle moslims homofoob zouden zijn, betekent dat nog altijd niet dat alle homofoben moslim zijn. Ik zeg het u nog een keer: de homofobe Oosters-Orthodoxe Armeniërs, Assyriërs en Georgiërs die ik al mocht leren kennen, doen in kwaadaardigheid voor niemand onder: de strafste van de groep - een vrouw dan nog - ging ineens voor 'levend verbranden', de anderen waren al content met een doordeweeks vuurpeloton. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |