Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 september 2008, 12:56   #1
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard Islamieten vallen homo-feest in Sarajevo aan: 8 zwaar gewonden

Wahhabieten - dat zijn die met de meest gewelddadige blik in hun ogen - hebben in Sarajevo een homo-festival aangevallen en gewonden gemaakt:
Citaat:
Eight injured in Muslim attack on gay festival in Sarajevo

A homophobic mob, some wearing long beards and chanting Muslim slogans, has attacked participants in a gay festival in Bosnia.

People were dragged from cars and others were beaten in the streets of Sarajevo last night by hooded youths chanting Allahu akbar (God is Greatest).

The police said one of their officers and two local journalists were among at least eight people injured.

Three of the mob, thought to be followers of the Wahhabi sect of Islam, were arrested.

Reuters reported that a Danish national was seriously injured.

Violence flared as people left the opening event of the festival at Sarajevo's Art Academy.

Sarajevo Queer Festival has angered some Muslims in the country as it coincides with Ramadan, a month-long religious observance.

Croat and Serb leaders also expressed their displeasure at gay people holding such an event.

The Festival, the first of its kind in the country, began yesterday and ends on September 27th.

Posters appeared on the streets of Sarajevo earlier this month proclaiming "Death To Gays" and imams have spoken out, claiming that homosexuality is immoral and contrary to the Koran.

Bosnia and Herzegovina is a potential candidate country for EU membership.

If admitted it would have the largest Muslim community of any member state.

The adherents of the Wahhabi sect make up a small section of Muslims in Bosnia.

Recent figures indicate that 40% of the population are Muslims, 31% are Orthodox Christians and 15% are Roman Catholics.

There is an equal age of consent but discrimination on the grounds of sexual orientation is "widespread" according to the EU.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/7634901.stm
Voor wie moeten we het nu opnemen? Voor de gewelddadige islamieten die homosexuele elkaar-in-de-anus-groetende mensen aanvallen? Of voor de piemelfriemelaars die we uiteindelijk toch ook niet echt kunnen luchten?

Piemelfriemelaars hebben van die glazige, vriendelijke oogjes. Wahhabieten hebben zo echt van die wrede, kwaadaardige ogen. Wie zal het worden?
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 14:47   #2
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Wahhabieten - dat zijn die met de meest gewelddadige blik in hun ogen - hebben in Sarajevo een homo-festival aangevallen en gewonden gemaakt:

Voor wie moeten we het nu opnemen? Voor de gewelddadige islamieten die homosexuele elkaar-in-de-anus-groetende mensen aanvallen? Of voor de piemelfriemelaars die we uiteindelijk toch ook niet echt kunnen luchten?

Piemelfriemelaars hebben van die glazige, vriendelijke oogjes. Wahhabieten hebben zo echt van die wrede, kwaadaardige ogen. Wie zal het worden?
LOL

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:04   #3
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Homoseksuele vrouwen friemelen niet aan piemels en groeten elkaar niet in de anus.

Als dit humor moet voorstellen, is het maar een povere poging...
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:10   #4
Gezond Vlaanderen
Banneling

Standaard

Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!
Gezond Vlaanderen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:11   #5
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen Bekijk bericht
Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!
Die hebben elkaar als het ware gevonden.

Verschaeve
Oud 25 september 2008, 15:24   #6
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Homoseksuele vrouwen friemelen niet aan piemels en groeten elkaar niet in de anus.
Bron?
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:39   #7
Diplomatius
Minister

Diplomatius's schermafbeelding

Standaard

Ik ben al even niet meer op dit forum geweest, maar ik meen me toch een tijd te herinneren waarin dit soort posts gewoonweg verwijderd werd en banpunten vlotjes werden toebedeeld... Is er iets veranderd, of begrijp ik de humor van C2C gewoon niet ???
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 15:52   #8
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diplomatius Bekijk bericht
Ik ben al even niet meer op dit forum geweest, maar ik meen me toch een tijd te herinneren waarin dit soort posts gewoonweg verwijderd werd en banpunten vlotjes werden toebedeeld... Is er iets veranderd, of begrijp ik de humor van C2C gewoon niet ???
Misschien.

Verschaeve
Oud 25 september 2008, 16:06   #9
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ Bekijk bericht
Bron?
Lol.
Oud 25 september 2008, 16:37   #10
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ook anti homo's dienen met respect behandeld te worden,mensen hebben het recht om voor hun geloof uit te komen,eerder wat de moderators hier van denken
Meestal zijn de moderators te jong om het volle moderatorschap op hun te nemen
Oud 25 september 2008, 16:58   #11
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ Bekijk bericht
Bron?
http://www.vrouwen_hebben_geen_penis.com

Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 25 september 2008 om 16:58.
Patsy Stone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:03   #12
C2C

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vrouwen hebben ook meestal geen werkende websites.
Oud 25 september 2008, 17:06   #13
Diplomatius
Minister

Standaard

Citaat:
/STRIJK

Oud 25 september 2008, 17:06   #14
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Die hebben elkaar als het ware gevonden.
Hun ideale houding is in alle geval complementair
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:08   #15
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Ga eens op een ander wenen. De tweede topic die ik open vandaag en de tweede keer jouw belachelijk commentaar over mensen die niet geloven in jouw utopie alles-kan-alles-mag-behalve-een-afwijkende-mening wereldje. Oprotten zou ik zo zeggen...
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:21   #16
Diplomatius
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist Bekijk bericht
Ga eens op een ander wenen. De tweede topic die ik open vandaag en de tweede keer jouw belachelijk commentaar over mensen die niet geloven in jouw utopie alles-kan-alles-mag-behalve-een-afwijkende-mening wereldje. Oprotten zou ik zo zeggen...
Tiens, jij bent dan een dubbelnick van C2C ?

Ik zeg overigens helemaal niet dat alles kan en alles mag behalve een afwijkende mening... Ik heb alleen een bloedhekel aan hetgeen C2C (of jij dus blijkbaar) hiermee tracht te bereiken...

Mijn mening wijkt dus net zozeer af van de jouwe als de jouwe van mij. Met dien verstande dat mijn mening waarschijnlijk gedeeld wordt door mensen met net iets meer intellectuele eerlijkheid als jij.

Voor het overige rot ik op wanneer ik daar zin in heb. En voorlopig amuseer ik me nog net te goed met jou, dus blijf ik nog wel even in deze topics hangen...
Oud 25 september 2008, 17:37   #17
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja...homoseksualiteit komt in de moslimwereld veel voor hoor dus misschien waren ze boos omdat die mensen mogen wat zij niet mogen; zijn wie je bent?
Nergens ter wereld komt homoseksualiteit zo veelvuldig voor trouwens als in moslimlanden; niet voor niets staat vooral Egypte bekend als het Mekka voor Westerse moslims! Nogal hypocriet dus!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:40   #18
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik zie hier toch wel een positieve evolutie in: beide soorten zullen uitsterven omdat ze zich niet gaan kunnen voortplanten. Bij de piemelfriemelaars is de reden daarvoor overduidelijk en de Wahhabieten zullen te lang en te veel in de gevangenis zitten of zichzelf (of belangrijke lichaamsdelen) opblazen.

Dus u zal zien dat het allemaal nog wel inorde komt...
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:43   #19
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blijkbaar lees het forumreglement voor je erover kankert
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 september 2008, 17:44   #20
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Tiens, jij bent dan een dubbelnick van C2C ?

Ik zeg overigens helemaal niet dat alles kan en alles mag behalve een afwijkende mening... Ik heb alleen een bloedhekel aan hetgeen C2C (of jij dus blijkbaar) hiermee tracht te bereiken...

Mijn mening wijkt dus net zozeer af van de jouwe als de jouwe van mij. Met dien verstande dat mijn mening waarschijnlijk gedeeld wordt door mensen met net iets meer intellectuele eerlijkheid als jij.

Voor het overige rot ik op wanneer ik daar zin in heb. En voorlopig amuseer ik me nog net te goed met jou, dus blijf ik nog wel even in deze topics hangen...
Een dubbelnick van C2C?! Over het intellectuele noch over eerlijkheid heb ik lessen van jou te leren.

Mijn punt was eigenlijk gewoon dat ik twee topics opende (op klikte dus, niet "startte" ) en dat ik 2 keer een wat 'wenerige' reactie van jou kreeg. Dus doe me een plezier, als je hier blijft discussieer dan inhoudelijk i.p.v. te beginnen zaniken en huilen over 'extreem-rechtsen', hun 'beperkte vrijheid van meningsuiting' en weet ik veel wat nog voor andere bullshit.

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 25 september 2008 om 17:56.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be