![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wahhabieten - dat zijn die met de meest gewelddadige blik in hun ogen - hebben in Sarajevo een homo-festival aangevallen en gewonden gemaakt:
Citaat:
Piemelfriemelaars hebben van die glazige, vriendelijke oogjes. Wahhabieten hebben zo echt van die wrede, kwaadaardige ogen. Wie zal het worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit humor moet voorstellen, is het maar een povere poging... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burgemeester
|
![]() Bron?
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik ben al even niet meer op dit forum geweest, maar ik meen me toch een tijd te herinneren waarin dit soort posts gewoonweg verwijderd werd en banpunten vlotjes werden toebedeeld... Is er iets veranderd, of begrijp ik de humor van C2C gewoon niet ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook anti homo's dienen met respect behandeld te worden,mensen hebben het recht om voor hun geloof uit te komen,eerder wat de moderators hier van denken
Meestal zijn de moderators te jong om het volle moderatorschap op hun te nemen ![]()
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door Patsy Stone : 25 september 2008 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg overigens helemaal niet dat alles kan en alles mag behalve een afwijkende mening... Ik heb alleen een bloedhekel aan hetgeen C2C (of jij dus blijkbaar) hiermee tracht te bereiken... Mijn mening wijkt dus net zozeer af van de jouwe als de jouwe van mij. Met dien verstande dat mijn mening waarschijnlijk gedeeld wordt door mensen met net iets meer intellectuele eerlijkheid als jij. Voor het overige rot ik op wanneer ik daar zin in heb. En voorlopig amuseer ik me nog net te goed met jou, dus blijf ik nog wel even in deze topics hangen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja...homoseksualiteit komt in de moslimwereld veel voor hoor dus misschien waren ze boos omdat die mensen mogen wat zij niet mogen; zijn wie je bent?
Nergens ter wereld komt homoseksualiteit zo veelvuldig voor trouwens als in moslimlanden; niet voor niets staat vooral Egypte bekend als het Mekka voor Westerse moslims! Nogal hypocriet dus! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie hier toch wel een positieve evolutie in: beide soorten zullen uitsterven omdat ze zich niet gaan kunnen voortplanten. Bij de piemelfriemelaars is de reden daarvoor overduidelijk en de Wahhabieten zullen te lang en te veel in de gevangenis zitten of zichzelf (of belangrijke lichaamsdelen) opblazen. Dus u zal zien dat het allemaal nog wel inorde komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Mijn punt was eigenlijk gewoon dat ik twee topics opende (op klikte dus, niet "startte" ![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 25 september 2008 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |