![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Af en toe -meestal rond middernacht maar ik heb het ook al midden op de dag meegemaakt- worden alle threads van dit forum als gelezen gemarkeerd.
Gebeurt dit automatisch? Doe ik iets fout? Kan ik dit stoppen? Reeds geprobeerd: -af en toe zelf alle forums als gelezen markeren maar dit heeft het geautomatiseerde alles gelezen indicatie niet beinvloed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat inderdaad ook al zien gebeuren...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Omgekeerd gebeurt ook wel eens.
Dat verschillende gelezen threads, ongelezen staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Scenario A:
Je logt in, leest een thread die als ongelezen staat, sluit je browser (maar logt niet uit), opent je browser opnieuw na minder dan 15 minuten, surft naar pbe: de gelezen thread staat weer als ongelezen. Scenario B: Je logt in, leest niks, sluit je browser (maar logt niet uit), opent je browser opnieuw na meer dan 15 minuten, surft naar pbe: alle threads staan als gelezen. Conclusie: software werkt een beetje vreemd. De software houdt je "laatste bezoek" bij. Als je 15 minuten niets doet op pbe (of de browser of pbe-pagina sluit), wordt dat veld gereset, anders niet. Alle threads waarin n�* dat "laatste bezoek" posts zijn bijgekomen staan op "niet gelezen", tenzij je ze in de sessie zelf gelezen hebt. Vooral Scenario B vind ik wat vervelend. Nochtans ken ik fora die eveneens op vBulletin draaien en waar dit niet voorkomt.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2010 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2010 om 08:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongetwijfeld. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er dus iets concreets kan doen qua procedure dat dit niet meer zal voorvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel de admins kunnen de werking van vBulletin terzake aanpassen.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 juni 2010 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Is dit een recentelijk probleem (kans dat het zal opgelost worden) of bestaat het al lang (kans dat ze geen zin hebben het op te lossen) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb het hier nooit anders geweten.
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |