![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Leterme en reynders hebben de bankencrisis daadkrachtig en verstandig aangepakt | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
9 | 50,00% |
ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 38,89% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Zij hebben snel gehandeld en de noodzakelijke maatregelen genomen.
Of de financiele injectie voor Fortis voldoende zal zijn, moet nog blijken. Laatst gewijzigd door JP Coen : 4 oktober 2008 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Noodzakelijke' haha!
Noodzakelijk voor wat? Om een bende andermans geld uitgevende eigenbelangers te redden! Leterme en Reynders en al hun belangengroepen zouden beter hun mouwen opstropen en gaan werken in een bedrijf dat gewilde producten op de markt brengt in plaats van effe het geldprinterke te starten en 100000000000000 in te typen onder het 'Amount Copies' vensterke.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zou het door een Franse bank overgenomen worden of gaat de regering nationaliseren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op deze manier vind je nooit een koper en weet je zeker dat maandag de koers zal dalen. Is die 17 miljard, die Nederland heeft betaald ,dan weggegooid geld? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() men zou alleszins die onderzoekscommissie wel moeten samenstellen. Nadat de schuldigen zijn aangeduid, kan men zoveel mogelijk geld van hen proberen vorderen (wegens hun wanbeheer). Bovendien zal dat ook een ontradend effect hebben voor de toekomstige managers met grootheidswaanzin.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het monetaire systemen zoals het er nu is, is inherent onstabiel. Zo'n zaken worden al tijden voorspelt door economen - het is echter onmogelijk te weten wanneer. Dus ik vraag me af wat je verwacht van die 'onderzoekscommissie'.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is het hele systeem veels te ingewikkeld voor dit soort 'simpele' ingrepen. Ik heb geen idee wat de uitwerking hiervan gaat zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. dat wij er mogen voor opdraaien. Nederland is met de room weg en de achtergebleve karnemelk mogen wij opkeusen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf tegenstander van de Nederlandse opkoop, maar dit meer om principiële redenen. |
|
![]() |
![]() |