![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had ik al vanmorgen die rekening overgeboekt naar een andere bank en alle banden met Foris verbroken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en jij denkt dat dit mogelijk is?
heb al een paar dagen geleden een poging ondernomen en mijn geld blijft maar staan zenne.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Maak dat je wegkomt.
De belegger wordt al maanden belogen door Fortis. Wie vertrouwt er nog zijn spaargeld aan die instelling? OF... Geloof de regering. Uw geld is veilig. MAAR... De bank is er niet voor u. U bent er voor de bank. De Cdv,Vld,Spa is er niet voor u. U bent er voor de Cdv,Vld,Spa. De vakbond is er niet voor u. U bent er voor de vakbond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() als ik een hollander was met een frankrijkcomplex zou ik er op vakantie gaan met m'n sleurhut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() SLECHTS de helft van het personeel is nog zeker van hun job.... goed gedaan oplichter Leterme, aandeelhouders bestolen vrijdagavond na sluiten van de beurs.... ook pensioenfondsen en obligaties aangetast.
De begroting komt in orde en dat is van tel in ons dwergstaatje .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was te denken dat het Frankrijk zou worden.
Het belgsiche staatsapparaat is allergisch tegen Nederland. Ik ben blij dat ik geen geld bij Fortis heb staan... Laatst gewijzigd door lomeanor : 6 oktober 2008 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() jah pensioenfondsen , goed dat ik daar nooit een cent ingestoken heb
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote klanten waren al in stilte vertrokken, en dan zouden ze nu de kleintjes willen houden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cijfertjes spreken geen taal.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fortis - BNP paribas is nu de grootste bank van de eurozone.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() de enigen die vandaag niét meer voor hun spaargeld hoeven te vrezen zijn de belgische fortis-klanten.
ik snap niet goed waarom een hollander als derk zijn spaargeld daarbij zou weghalen, tenzij het een frankrijk-allergie betreft. zit een beetje in de genen bij hollanders. behalve in de zomer. dan gaan ze collectief met een mondvoorraad voor 2 weken naar frankrijk op vakantie om er de sfeer voor brave belgen en duitsers te verpesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik heb donderdag van thuis uit twee gratis internetspaarrekeningen geopend bij verschillende banken en van Fortis daarop een beetje mijn geld verdeeld. Kwestie van niet alle eieren in dezelfde mand te leggen. Vandaag gechecked en alle drie de rekeningen zijn OK de bedragen staan erop, zonder van mijn computerstoel te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar lijkt het op.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 6 oktober 2008 om 18:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ING heeft een uitgebreid kantoornetwerk in België en is al erg actief op de Belgische markt. Een overname van Fortis door ING had geleid tot een veel groter sociaal bloedbad en een quasi duopolie tussen ING en Dexia. BNP Paribas is quasi afwezig in ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
euch. ING bouwt zijn kantorennetwerk af op dit moment enne KBC is er ook nog hé ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de meeste dorpen is er nog altijd zowel een Fortis kantoor en één van ING. Mochten beiden fuseren dan zou meer dan de helft van het netwerk wellicht verdwijnen. Dexia is er ook nog vandaar dat ik zeg duopolie en niet monopolie.
|
![]() |
![]() |