![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Britse vrouw die deze week haar 105de verjaardag gevierd heeft, schrijft haar lange leven toe aan haar vrijgezellenbestaan. Volgens de vrouw betekenen seksuele relaties vooral "veel ellende". "De mensen vragen me of ik homoseksueel ben en dan antwoord ik neen", zei Clara Meadmore, die haar verjaardag vierde met een glaasje wijn in een rusthuis in Perran Bay, in het zuidwesten van het Engeland. "Ik ben gewoon nooit geïnteresseerd geweest in seks", legde de vrouw uit. "Ik kan me voorstellen dat dat veel ellende met zich brengt. Bovendien was ik steeds met andere dingen bezig." Clara, die in 1903 in Schotland geboren werd, woonde in Canada, Nieuw-Zeeland en vanaf de jaren twintig in Groot-Brittannië, waar ze onder meer als secretaresse werkte. Tijdens de Tweede Wereldoorlog diende ze de Britse belangen in Egypte en leidde vervolgens met haar katten een vreedzaam bestaan in Cornwall. Belga --------------------------------------------------------------------- EN DAN KRIJG JE DIT eronder: Meer artikels over: seks -relaties -leeftijd -ouderdom -pensioen Gerelateerd Promiscue als een pimpelmees Te vroeg klaarkomen is niet psychisch Polygamie was tienduizenden jaren de norm Belg maakt zich zorgen over pensioen Testosteron bepaalt seksuele aantrekkingskracht -------------------------------------------------- dan ben je al eens maagd op je 105ste verjaardag! wordt je vergeleken met een pimpelmees begot!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 10 oktober 2008 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was dat een ijstkast of een heks?
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Amai...die heeft toch iets gemist in haar leven
![]()
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mja, circe, soms zou ik ook denken dat maagden gemiddeld langer leven dan mensen met een seksleven. Vaak veel langer.
Vergelijk maar eens de statistieken van de gemiddelde leeftijd van een non tegenover een gehuwde vrouw. Vergelijk maar eens de gemiddelde leeftijd van een ongehuwde vrouw tov een gehuwde vrouw. Trouwens, het aandeel ongehuwde eeuwelingen is bijlange niet evenredig als bv ongehuwden boven bijv de veertig in het algemeen. Veel gehuwde eeuwelingen waren kinderenloos (wat natuurlijk niet impliceert dat die gehuwde kinderloze vrouwen nog maagden waren, maar het kan) of zij hadden tenminste een klein gezin. Maar ik denk dat dit eerder ligt dat vele drachten niet bepaald goed zijn voor het lichaam van een vrouw. En ik had het uitsluitend over de vrouwen. Bij de mannen is het net het omgekeerde. Ongehwude mannen leven gemiddeld minder lang dan gehuwde mannen. En mannen wiens vrouw lang in leven blijft leven dan nog langer dan mannen wiens vrouw jonger overleed. Maar dat zal dan ook wel deels te maken hebben met de verzorging. MAW; MANNEN KUNNEN NIET ZONDER SEKS, VROUWEN WEL. ![]()
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een kind dragen en ter wereld brengen is als 'roofbouw' op 'je' lichaam.
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ze nog wel maagd ??? Die kan veel zeggen hé ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat met vrouwen die maagd zijn en dagelijks seks hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() oké, het gaat gewoon over vrouwen van wie de borsten nooit aangeraakt worden, en de vrouwen met borsten die wel aangeraakt worden, degene die aangeraakt worden, krijgen minder rap borstkanker...
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijjn moeder kende zo'n "singel" edeldame, et voil�* die leefde effektief véél langer dan haar producerende dinges die haar land bewerkten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel een rare kwiebus die vies is van vrouwen en ze gelijkstelt met een soort dieren, tenzij ze natuurlijk perkamenten kinderloze ouwe koninginnen zijn. Mangidinges leuk? Ja, een beetje, zoals iedereen wel. Maar niet méér dan dat, niet voor mij, OMFG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Dat is gewoon de manier waarop de google-reclamemachine werkt, daardoor krijg je van die dingen...
Over het onderwerp an sich: ik heb wel al ooit gelezen dat seks een positieve invloed heeft op de levensverwachting van mannen maar dit niet voor vrouwen geldt, maar dat was in één of andere krant dus ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op haar grafsteen prijkt:
"Ongeopend retour" |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite wou ik het helemaal niet hebben over de leeftijd van maagden, maar over het feit dat google zo slim is om als "gerelateerd artikel" het sexleven van de pimpelmees boven water te halen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |