![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me evident dat de pogingen van Marokko om in Europa (en wellicht ook elders) een soort van satelietstaatjes onderhorig aan Marokko, te stichten alsmede door middel van dit soort acties aan de soevereiniteit van andere landen te knabbelen, gestopt dienen te worden. Mede omdat dit een geslaagde integratie van Marokkanen alhier meer dan in de weg blijkt te staan. Het feit dat Marokko een totalitaire religie als breekijzer hiervoor wil gebruiken, maakt de zaak er ook al niet beter op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() In de antwerpse scholen regeren de imams en de islamleraars volop. De islamisering kunnen we pas stoppen als de pocos worden tegengehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een simpel vraagje: hoe had je gedacht dat aan te pakken?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbele draad ;loopt al ergens deze discussie!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Correct. Ik kwam er na het posten pas achter dat deze draad ook al in het subforum "Europa" loopt, en daar had ik toen nog niet gekeken gezien het onderwerp van deze draad, dat mijns inziens uiteindelijk toch meer met "Immigratie en Integratie" van doen heeft dan met "Europa".
Ik neem aan dat de moderatie de draden zal samenvoegen, danwel één ervan sluiten of verplaatsen. Mijn verontschuldigingen aan de moderatie voor het ongemak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door piraat : 29 oktober 2008 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() publieke opinie gebruiken...als ze verder op deze manier werken is het echt wel te gemakkelijk aan het worden...hun gestapo achtige manier van werken is hilarisch en de mensen doen hun ogen open ! yess !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer voldoende mensen in het stemhokje hun verstand zullen gebruiken omdat ze beginnen te beseffen wat er aan de hand is en aan wie en wat we dat te danken hebben zou dat wel eens rap kunnen veranderen, inderdaad. Alle profiteurs, valse-"asielzoekers", grote en kleine criminelen, lieden die in geen jaren een poot hebben uitgestoken tenzij om te ontvangen enz weer buiten werken zonder verder geleuter en zonder de comedie die nu aan de gang is met hun "vijf dagen tijd om het land te verlaten" enz Waar een wil is is een weg. Dat zootje ongeregeld zal zich wel verzetten maar als ze zonder middelen worden gezet druipen ze vanzelf wel af, op zoek naar andere "gastheren" op wiens kosten ze kunnen leven. Het zal zoiets moeten zijn ofwel wachten tot "ze", aan de macht zijnde, alles naar de bliksem hebben geholpen en de eurootjes uit gegeven zonder voor nieuwe te zorgen. Zo'n beetje als de val van het Romeinse rijk, toen de barbaren de zaken overnamen en we in de "duistere/donkere Middeleeuwen zijn getuimeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() oppassen met dergelijke zaken als 'de ander' gelijkstellen aan nazi's.
Liberalist uit NL, Nederland heeft op dit vlak anderen geen lesje te leren; kijk maar naar de geschiedenis en zie hoeveel nederlanders meegeheuld hebben met nazi's; ga mij niet zeggen dat sommigen van deze collaborateurs hun nazi)gedachtegoed niet doorgegeven hebben aan hun nazaten. Dus, pas op met de ander af te schilderen als nazi's.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 30 oktober 2008 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik ga hier niet de haat van de ppocos op de leerkrachten laten neerdalen. Ik zwijg over de namen. maar het zijn er redelijk veel. Als je denkt dat ik mensen ga aangeven bij de zwarten van nu de pocos dan heb je het mis. Dus roep gerust dat ik een leugenaar ben. Daar trek ik me niets van aan veel mensen weten dat het hel is in vele antwerpse scholen. De islamleraar en de imam hand in hand om iedereen te onderdrukken. neem nu enkele moslimmeisjes mogen wel mee op schoolreis onmiddelijk de islamleraar en de imam en de andere moslimouders van moslimmeisjes staan klaar om hen terug op het rechte pad te zetten. Geen schoolreisjes voor moslimas tenzij ze aparte reisjes mogen doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, blijkbaar heeft u niet begrepen dat mijn post ironisch was bedoeld. ![]() Politiek correcte mensen steunen in ieder geval wel een ideologie (of godsdienst, of sekte, of gemeenschap, hoe je het ook wilt noemen; de Islam is immers zoveel) die minstens fascistisch valt te noemen. Dit komt omdat de wortel van de Islam in het Oude Testament ligt, de bron van bijna al het lijden op aarde. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 30 oktober 2008 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ik ben geen verrader mijn beste nu niet en nooit ! Jammer dat tja men het pas zal zien als het te laat is. maar zoalng iedereen bang is van de pocos met hun agressie en dreigementen van racisme, tja zolang zal het topje van de ijsberg licht te zien zijn
Laatst gewijzigd door shaddy : 30 oktober 2008 om 21:29. |
![]() |
![]() |