![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wind gaat naar het oosten draaien en de temperatuur zal onder nul zakken, ook in Hasselt!
Zaterdag en zondag zal er een flink pak sneeuw vallen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() probeer u toch niet zo in oer-hollandse kneuterigheid te wentelen, derk.
holland is binnenkort geen winters schaatsland meer. de aarde warmt op en surinamers en islamieten schaatsen niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik naar de eigenschappen van die foto kijk, leid ik daaruit af dat die foto in de winter van 1979 is genomen? Herinner ik me nog. Het was toen inderdaad ijskoud en er lagen pakken sneeuw. Het kasseiweggetje waar mijn ouderlijk huis staat lag er zo glad bij dat je er zelfs te voet amper over kon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() in 1979 was holland nog hollands.
nu is holland vooral surinaams en islamitisch. niet dat ik veel zou rouwen om het heengaan van de calvinistische cultuur. ik heb die staphorsters nooit gemogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan niet. Toen hadden ze nog geen digitale fototoestellen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De winter van 1979 was idd een echte sneeuwwinter zonder elfstedentocht trouwens. Ik ging toen op een morgen bij -22 op de brommer (Tomos 4TL) naar Loosdrecht! Heb daarna eerst twee uur mijn gereedschap tegen de verwarming gelegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Digitale fotografie is fotografie met behulp van een digitale camera. Dat wil zeggen elektronisch, zonder lichtgevoelige film. De digitale fotografie werd voor het eerst mogelijk in september 1981. Voordelen van digitale fotografie zijn......gecrashte pc's, mislukte opnames. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk dat het geleden is van als ik 12 jaar was ofzo dat ik mij herinner dat je hier in Vlaanderen nog op een kanaal, of rivier, of vijver kon schaatsen...dat waren leuke tijden
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste echt stevige vrieswinter die we hier gehad hebben dateert van 1997, als ik het goed heb. Toen werd ook de voorlopig laatste Elfstedentocht gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar is het het hele jaar door tussen de 5 en de 15 graden. wat een saai klimaat zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() de enige plek in de nabijheid waar je heenkunt om een echt wintergevoel te hebben is les hautes fagnes in La Belgique en de eifelstreek.
en daar doen de mensen niet aan dat debiele hollandse schaatsen (beware of legging horror!). nee, daar doen ze ECHTE wintersport: skiëen, langlaufen, met de sneeuwscooter rijden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]()
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik haat schaatsen. ik hou meer van het échte wintergevoel van sneeuw, natuur, bos, wandelen, skieën, langlaufen, sneeuwscooters, kerstmarkten.... en dat vind je niet in holland. |
|
![]() |
![]() |