![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Er zijn mensne die alles interessant vinden wat maar een beetje mysterie of iets samenzwerends bevat waar ze de vinger niet op kunnen leggen, toch charcheren mensen vaak dergelijke theorieën zoals 911 waar de bilderberggroep achter zou zitten, dat aspartaam gecreerd is om de mensheid te vergiftigen en al die onzin lees je steeds meer op het internet.
Ethisch gezien mag ik het geen onzin noemen omdat er ook nog een kern van waarheid in bepaalde complottheorieën kan zitten. Maar als je overmatig met dit soort zaken bezig bent en je verdiept in allerlei complotheorieën en deze ook daadwerklijk vaak aanhangt, is er dan geen sprake van een psychische aandoening? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat je deze discussie best houdt in de NWO draad... er is daar al wat inkt daarover gevloeid...
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is dat eerder uit verveling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Is gewoon een natuurlijke reactie tegen teveel macht van een overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
De grootste complottheorie rond 9-11 is de officiële verklaring voor de feiten, iedereen met een beetje achtergrond én grijze cellen indentificeert na degelijk onderzoek dat 9-11 niet kon hebben plaats gevonden zonder de medewerking van de Bush junta. Indien u zich daar halstarrig blijft tegen verzetten dat ligt het psychologisch problem dat u beschreeft eerder bij u dan bij een kritisch ingestelde burger. ![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Dus: als je dat niet gelooft ben je zot...
het is een komplot...een komplot zeg ik je...
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
...er zijn ook mensen die gewoon goedgelovig zijn.
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel geloof je het officiële complotverhaal Ofwel geloof je in een niet officiële versie Geloof voor mijn part wat je wil, ik weet wat ik weet ![]()
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() U hebt een punt, maar de medewerking van de Amerikaanse junta maakt van 9-11 onmiddellijk een inside job, los van de psychologische theoriën die daarrond worden gecreëerd.
![]() |
#13 | ||
|
![]() Citaat:
Open je ogen g#d#v#rd#mm# ![]() Citaat:
![]() Ik geloof niets zonder daar een degelijk bewijs voor te zien. Lees de NIST rapporten, zelfs u zal merken dat deze officiële verklaring met ogen en haken aan elkaar hangt, dat de leugens en onwaarheden er weelderig zijn tussen gevlochten.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 5 november 2008 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kan je mij een voorbeeld geven van een "leugen" of een "onwaarheid" in een van de NIST raporten? Kan je mij een voorbeeld geven van hoe dat "met haken en ogen aan elkaar hangt"? Dat zou, als wat jij beweert klopt, een fluitje van een cent moeten zijn. Om terug te komen op mijn eerdere opmerking: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |