![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Wim Schamp, die het logo en de naam heeft bedacht, kan het niet meer zo vinden met Dedecker. Schamp heeft een patent genomen op het logo en de naam en biedt die nu te koop aan op eBay. Waarom verwondert mij dit niet. Met al die ego’s: kan alleen maar slecht aflopen.
http://cgi.benl.ebay.be/Te-koop-Lijs...1%7C240%3A1318 Wat hebben jullie over voor deze naam en logo? Ik vind dat logo precies toch iets hebben van een wasproduct, mischien moet P&G maar een bod doen.
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
te veel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Het is een lelijk logo, maar ik vraag me af of dat er toe doet.
Per slot van rekening geldt er zo iets als intellectuele eigendom en die Schamp kan zich aan een serieuze schadevergoeding verwachten vrees ik.
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er lijkt trouwens iets niet te kloppen aan de biedingen, blijkbaar bied dezelfde persoon constant tegen zichzelf
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, "a***j" en "n***m" bieden tegen elkaar op.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 januari 2009 om 10:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vergeet het. Op schade die niet aangetoond kan worden, kan geen vergoeding volgen. Misschien kan een psychiater wel psychische schade bij JM vaststellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() naar het einde toe, 't is te zeggen, helemaal op het einde, ondertussen had a**j tegen zichzelf zitten bieden
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb altijd gezegd dat LDD een poujadistische Spaanse Herberg was.
Maar nu zal ik dat blijkbaar moeten terugtrekken, zelfs in een poujadistische spaanse herberg zou zijn zo diep niet zakken.
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() He, dat is cool, ik wist zelfs niet dat dat kon! Bedankt! En je hebt gelijk ![]()
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wacht maar...
eerst, een hoop onnozele kiekens zonder kop vinden die beunhaas van Oostende geloofwaardig... naarmate de tijd vordert zal duidelijk worden dat wij hier nog met een ergere ******* te maken hebben dan zijn voorgangers populisten en waardeloze windbuilen... in afwachting zal de 30 �* 40 % "kiezers" die impulsief, ondoordacht en anti "van alles en nog wat"-stemmers hun stem vergooien aan die man en zijn "volgelingen"... maar ja... de geschiedenis herhaalt zich voortdurend...
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt volkomen gelijk. Het masker van JM is gevallen, maar... maak nu niet de fout door al wat JM zegt ook als dusdanig te bestempelen, integendeel: Let op mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Het is algemeen geweten dat bij verandering van logo en/of merknaam, dat er een verminderde herkenning bij het publiek optreedt. Dat kan electorale gevolgen hebben en dat is wel degelijk schade. Vergeet het dus maar niet.
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Amaai, er vallen nogal maskers voor u. Van de N-VA, van LDD, van Anciaux,... Is dat omdat je zelf een masker draagt en dus denkt dat iedereen dat doet?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3,00,000 voor de maagdelijkheid van een Amerikaanse masterstudente... Damn, waarom heb �*k daar niet aan gedacht vroeger?
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ok, zij zal wel in trek zijn en zo, maar toch. WTF.
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Onzin! Electorale schade is NOOIT aantoonbaar. Zelfs 'meer dan waarschijnlijk' is niet voldoende, we leven hier niet in Amerika.
Laatst gewijzigd door Duym : 13 januari 2009 om 11:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik beloof niemand iets, en ik heb er geen enkel belang bij om je morgen iets anders te willen wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() En wie heeft dat beslist? Rechter Duym?
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |