Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2004, 11:05   #1
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Uit GVA:
Citaat:
Een groepje van 4 kinderen tussen 3 en 14 jaar heeft maandag kennelijk op een georganiseerde manier speelgoed gestolen in een speelgoedketen op het industrieterrein van Zaventem.

Het meisje van 14 leidde de kassierster af door enkele vragen te stellen over batterijen. De kinderen gingen ondertussen een voor een naar buiten. Twee werden betrapt toen ze de winkel verlieten met gestolen speelgoed.

Het speelgoed kon gerecupereerd worden en de verkoopster liet de kinderen gaan gezien hun jonge leeftijd. Even later stelde ze echter vast dat de vier kinderen op de parking van de winkel in één wagen stapten.

Deze bleek eigendom te zijn van een vader van 6 kinderen uit Elsene. Vermoedelijk zat hij achter het stuur. De politie van Zaventem onderzoekt de zaak en zal de man ondervragen.
Rara, wie is het: Vader met zes kinderen uit Elsene...wiens afkomst weer oorverdovend luid verzwegen wordt!

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 11:55   #2
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Alain Benoit ? genaturaliseerd tot Belg vroeger Allahin Ben Ohid
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 12:01   #3
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

'k wil nie moeilijk doen maar as ge mij met mijne kroost in nen auto zie strappen of zo zou horen beschrijven dan ben ik der ook ene.

natuurlijk jammer dat der 2 blonde kinderen bij zitten maar das voortgaan op uiterlijke kenmerken en das racisme he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 12:13   #4
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

als de politie van Zaventem de vader gaat ondervragen mogen ze vooral niet vergeten te zeggen dat ze het niet meer mogen doen, want die kleine dutskes zullen dat niet weten dat ge dat speelgoed niet zomaar moogt meenemen
die kinderen snappen onze cultuur niet, bij ons komt speelgoed van de sint en de kerstman, door de schouw en zo..... en als niemand dat aan die kindjes gaat uitleggen zullen ze blijven denken dat het gratis is en ze het zomaar mogen meenemen omdat de sint hun vergeten was....of waren ze misschien niet braaf genoeg geweest ????
Oud 6 april 2004, 12:53   #5
Eugene
Gouverneur

Standaard

Al goed dat de Vlaamse kindjes allemaal hun pollen thuishouden en daarbij, wil iedereen nu eens zeggen dat ze in hunne jeugd niks gepikt hebben, ik was een beruchte sigarettendief, allee iedere dag een pakske groene michel , dus voor Fervent Nationaal wacht voor mij het prison, en na vaststelling dat ik nen echte belg ben, amper 50 jaar celstraf . Oeps sorry ...sorry mensen...ik ben altijd nen Vlaams Nationalist geweest, en een pakske groene michel pikken, ook al is het 40 jaar geleden, verdient een uitzonderingsrechtbank met nen belgische Freisler???
Allee wat 'Demonen' voor PI is, is Rudy van Nespen blijkbaar nu voor politics.be, nl onze locale verslaggever die, hopelijk persoonlijk, eens gaat controleren of de allochtone kindjes hun pollen thuishouden!!!
Oud 6 april 2004, 13:14   #6
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Uit GVA:
Citaat:
Een groepje van 4 kinderen tussen 3 en 14 jaar heeft maandag kennelijk op een georganiseerde manier speelgoed gestolen in een speelgoedketen op het industrieterrein van Zaventem.

Het meisje van 14 leidde de kassierster af door enkele vragen te stellen over batterijen. De kinderen gingen ondertussen een voor een naar buiten. Twee werden betrapt toen ze de winkel verlieten met gestolen speelgoed.

Het speelgoed kon gerecupereerd worden en de verkoopster liet de kinderen gaan gezien hun jonge leeftijd. Even later stelde ze echter vast dat de vier kinderen op de parking van de winkel in één wagen stapten.

Deze bleek eigendom te zijn van een vader van 6 kinderen uit Elsene. Vermoedelijk zat hij achter het stuur. De politie van Zaventem onderzoekt de zaak en zal de man ondervragen.
Rara, wie is het: Vader met zes kinderen uit Elsene...wiens afkomst weer oorverdovend luid verzwegen wordt!
Zelfs de hond vond wat van zijn gading in de winkel
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 13:19   #7
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Al goed dat de Vlaamse kindjes allemaal hun pollen thuishouden en daarbij, wil iedereen nu eens zeggen dat ze in hunne jeugd niks gepikt hebben, ik was een beruchte sigarettendief, allee iedere dag een pakske groene michel , dus voor Fervent Nationaal wacht voor mij het prison, en na vaststelling dat ik nen echte belg ben, amper 50 jaar celstraf . Oeps sorry ...sorry mensen...ik ben altijd nen Vlaams Nationalist geweest, en een pakske groene michel pikken, ook al is het 40 jaar geleden, verdient een uitzonderingsrechtbank met nen belgische Freisler???
Allee wat 'Demonen' voor PI is, is Rudy van Nespen blijkbaar nu voor politics.be, nl onze locale verslaggever die, hopelijk persoonlijk, eens gaat controleren of de allochtone kindjes hun pollen thuishouden!!!
ep nooit iets gepikt, of zelfs iets lichters in die vorm, en kben er trots op. Want zoals eugene zegt heeft iedereen wel ergens eens iets gepikt. Die vader is waarschijnlijk geïnspireerd door al die media die al duidelijk heeft uitgeroepen dat minderjarigen onkwetsbaar zijn.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 13:26   #8
marijke
Burger

marijke's schermafbeelding

Standaard

Och..So what ? Iets in die aard heeft mijn schoonzus in Deurne ook mogen ervaren..Het kleindochtertje mee uit nemen naar het park in de buurt..In de zandbak zetten, en na ongeveer 3 minuten, had dat kleindochtertje niks meer..géén schepjes.. géén emmertjes..Immers onder het goekeurend oog, van de allochtone moeders, werd de kleine vakkundig geplunderd door de allochtone kleuters..En wat doet een mens, tegen een groep, die per definitie niks begrijpt.. en als een blok aan hetzelfde zeel trekt, om HUN rechten te verdedigen?
Oud 6 april 2004, 13:28   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook ooit eens iets gepikt..... maar dat mochten mijn ouders niet weten.

Mijn kinderen hebben ook gepikt.... maar die waren zo lomp om het me te komen vertellen en die moesten het dan terugbrengen

Ik zal waarschijnlijk een UITZONDERING zijn. In mijn familie wordt het pikken in winkels echter niet gedoogd door de volwassenen, zelfs al hebben ze zich er zelf ooit in hun apenjaren aan bezondigd.

Ook kleine kindjes die met grijpgrage polletjes aan de kassa her en der iets meepikken worden in mijn familie steevast door hun ouders op de polletjes getikt om ze duidelijk te maken dat zoiets niet hoort.

Vier kinderen alleen in een speelgoedwinkel 'achterlaten', terwijl de vader rustig op de parking zit te wachten tot ze met de buit aankomen, lijkt me iets heel anders dan apenstreken uithalen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 13:31   #10
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marijke
Och..So what ? Iets in die aard heeft mijn schoonzus in Deurne ook mogen ervaren..Het kleindochtertje mee uit nemen naar het park in de buurt..In de zandbak zetten, en na ongeveer 3 minuten, had dat kleindochtertje niks meer..géén schepjes.. géén emmertjes..Immers onder het goekeurend oog, van de allochtone moeders, werd de kleine vakkundig geplunderd door de allochtone kleuters..En wat doet een mens, tegen een groep, die per definitie niks begrijpt.. en als een blok aan hetzelfde zeel trekt, om HUN rechten te verdedigen?
... en de schepjes en emmertjes werden 3 weken later overhandigd aan een bankbediende met de opdracht 'VULLEN!'
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 13:33   #11
Tegendradigaard

Standaard

Jong geleerd oud gedaan zullen we maar denken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 6 april 2004, 14:02   #12
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
Citaat:
ep nooit iets gepikt, of zelfs iets lichters in die vorm, en kben er trots op. Want zoals eugene zegt heeft iedereen wel ergens eens iets gepikt. Die vader is waarschijnlijk geïnspireerd door al die media die al duidelijk heeft uitgeroepen dat minderjarigen onkwetsbaar zijn.
De schuld ligt overduidelijk bij die vader en je kan die kinderen toch de facto niet kwalijk nemen dat zij naar hun vader luisteren. De geesten hier zijn in sommige gevallen zo verziekt dat zelfs kinderen al een haat-onderwerp kunnen zijn, en dat gaat voor mij te ver.
Oud 6 april 2004, 14:05   #13
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone

De schuld ligt overduidelijk bij die vader en je kan die kinderen toch de facto niet kwalijk nemen dat zij naar hun vader luisteren. De geesten hier zijn in sommige gevallen zo verziekt dat zelfs kinderen al een haat-onderwerp kunnen zijn, en dat gaat voor mij te ver.
daar heb je welzeker gelijk in. Het is erg logisch dat zij naar hun vader luisteren. Maar hoe straf je zo'n vader? int gevang steken en dan wat met de kinders?
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 14:09   #14
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar hoe straf je zo'n vader? int gevang steken en dan wat met de kinders?
In het gevang? met vijf-sterren service voor het 7-gangen menu? Maar nee toch! die mens moet gewoon de tegenwaarde van het gepikte speelgoed BETALEN en bovendien een serieuze boete erbovenop BETALEN!
Ge gaat die toch geen gratis all-in verblijf aanbieden zeker?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 14:10   #15
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Maar hoe straf je zo'n vader? int gevang steken en dan wat met de kinders?
In het gevang? met vijf-sterren service voor het 7-gangen menu? Maar nee toch! die mens moet gewoon de tegenwaarde van het gepikte speelgoed BETALEN en bovendien een serieuze boete erbovenop BETALEN!
Ge gaat die toch geen gratis all-in verblijf aanbieden zeker?
Volledig mee eens!!!
Oud 6 april 2004, 14:35   #16
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

In de thread 'waarom kopen als ge ongestraft kunt stelen', hebben Dejohan en Piano verklaard, dat het NIET de fout is van die kleintjes.
De voetpaden zijn namelijk te smal!!!!!!!!!
Voil�*. Quod erat demonstrandum.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 15:24   #17
Tegendradigaard

Standaard

Voor wanneer superboetes voor dieven ???

Oud 6 april 2004, 15:40   #18
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Uit GVA:
"Een groepje van 4 kinderen tussen 3 en 14 jaar heeft maandag kennelijk op een georganiseerde manier speelgoed gestolen in een speelgoedketen op het industrieterrein van Zaventem. enz.."
En het ergste van al is dat de PC-media hier deze walgelijke misdaad verzwijgen...
Grow up! Criminaliteit is van alle tijden en van alle plaatsen, en dit soort topics zijn eerlijk gezegd nogal belachelijk. Zeg nu zelf: ""dievenbende" van 3 tot 14 jaar steelt speelgoed" doet eerder aan een parodie denken dan aan een serieuze (politieke) topic van een serieus politicus van een bloedserieuze partij, nietwaar?

Er schiet me trouwens net een citaat te binnen dat hier wel z'n plaats heeft: "Whoever is willing to lose his freedom for the sake of security will ultimately lose both."

Citaat:
Hoogstwaarschijnlijk stond er "Belg" op z'n pas... Of dienen alle Belgen voor jou niet gelijk te zijn?
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 15:53   #19
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
En het ergste van al is dat de PC-media hier deze walgelijke misdaad verzwijgen...
Nu moest deze walgelijke misdaad zijn uitgevoerd door vb'ers, zou er toch iets meer kans zijn dat de PC-media hier de nodige ruchtbaarheid zouden aan gegeven.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2004, 15:55   #20
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Of dienen alle Belgen voor jou niet gelijk te zijn?
Uiteraard dienen alle belgen gelijk te zijn. Maar in de media zijn we daar toch nog ver van af. Daar schijnen de groenen en de sossen wel superbelgen te zijn.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be