![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=FO2R2V9D
Citaat:
Natuurlijk maken ze daarmee geen reclame voor zichzelf, anderzijds is het misschien nuttig dat de andere inwoners van die maatschappij zien met wie en wat ze te doen krijgen! 2.500 euro??? Waarom is dat nu ineens zo nuttig en was het dat de voorbije decennia niet? Ergens vriendjes van "justitie" die een bijkomend inkomen nodig hebben? Is het niet stilaan hoog tijd dat men bajesklanten op één of andere manier een deel van de door hen gemaakte kosten doet terugbetalen, al doen ze er tien jaar over! Als dank voor de bijna gratis behandeling kunnen ze misschien nog een paar magistraten en zo afschieten "omdat ze hen pijn hebben gedaan"! Laatst gewijzigd door andev : 5 juni 2010 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Volgende keer dat ik binnen zit laat ik enkele kleintjes weghalen, dan kan ik er grote voor in de plaats zetten. Van de nood een deugd maken...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straks hebben ze geen geld meer voor de pensioenen, de gehandicapten, is er verhoging van de zelf te betalen medische kosten, moet een oudje 3.000 euro betalen voor een maandje opvang enz Maar who cares...als het gespuis uit de maatschappij maar ruimschoots aan zijn trekken komt! Er zijn maar 8.000 of 8.500 plaatsen voor onze bajes klanten en ze zijn over de tienduizend! Dus vlug 2.000 plaatsen bijmaken aan ... euro per stuk. Ze vergeten er dan nog bij te zeggen dat ze dat elk jaar zullen moeten doen, want ze blijven maar toestromen! Ik heb het weer erg, hé! Op wie moet ik nu stemmen volgende zondag, zeg het eens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En vroeg of laat, let op mijn woorden, wordt de europese wetgeving betreffende gevangenen hier afgedwongen op een rechtbank. Dan gaat men driekwart loslaten of ze schadevergoeding betalen zoals overtijd met die asielzoekers waar men schadevergoeding aan betaald. Dan blijven er juist nog de mensen in voorarrest zitten. Iedereen die veroordeeld wordt gaat dan naar huis met een bandje. En stemmen, voor het VB zeker, wie anders?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan blijft er nog de mening van "Europa"... Zou het kunnen dat België het leukste land is van de unie voor "migranten en asielzoekers"??? Kun jij landen noemen waar ze het beter hebben dan hier, en nog rapper aan geld enz geraken? En mocht je daar een antwoord op hebben, wat ik betwijfel, waarom komen ze dan nog zo massaal naar hier! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Andev, bedankt. Of is het jouw theorie over onze onbestrafbare justitievrienden: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets? En mijn vraag blijft: in welke Europese landen hebben ze het zoveel beter dan hier? Net zoals de franstaligen in het buitenland de Vlamingen afschilderen als racistische boertjes en zwijgen over hun eigen gedoe zullen onze "multiculinstanties" ook wel hun best doen om de zaken voor te stellen zoals het in hun kraam past... Nog eens, landen als Duitsland, Frankrijk Engeland (zit er niet op dezelfde manier bij maar behoort niet minder tot Europa) enz zullen niet met hun voeten laten spelen door dat "Europa"! Kleine reus op grote lemen voeten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dit terwijl ze ons anders vertellen dat we in een zware crisis zitten, met een grote overheidsschuld enz enz enz Zonder dank! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wegwerken van bepaalde opzichtige tatoeages op bv hals of handen (traantjes, bolletjes en dergelijke) kan idd een stukje helpen om na gedane celstraf en gereinigde ziel terug de maatschappij binnen te treden. Enfin dat is de spirituele gedachte er achter vermoed ik.
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas op, het gedurende de gevangenisstraf behandeld worden als een beest - mensonwaardig is het woord dat er in VN-rapporten over de Belgische gevangenissen gebruikt wordt, is op zich al genoeg om weer helemaal aangepast aan de maatschappij te zijn tegen dat je vrijgelaten wordt. Natuurlijk, langs de andere kant, de meeste mensen die veroordeeld zijn en in de gevangenis gezeten hebben krijgen daar gewoonlijk 10 of 20 duizend € boetes bij zodat drughandel en dergelijke meer de enige oplossing is om aan dat soort van geld te geraken. Dus, tatoeages laten weghalen om een strontjob van 1000€ op de maand te krijgen, danku, laat het maar. Wat ik wel zie zitten is een aantal klein laten weghalen zodat er een grote kan gezet worden. (dat is het plan als ik nog eens binnenvlieg) ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Althans vroeger...hoe dat nu zit weet ik niet meer. Mijn devies is ; Eenmaal buiten is buiten blijven
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een week na je vrijlating valt de rekening in de brievenbus, 10 a 20 duizend €, te betalen binnen de acht dagen. Een betere aanleiding om direct terug in de drughandel te stappen ken ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent een èchte rebel hé?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zouden samen een schattig koppeltje vormen!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat U weer een hetero aan uw lijstje toevoegen ?
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 6 juni 2010 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hetero? Dat valt nog te bezien...
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja?
Ik weet het niet, ik heb het zo niet op dominante mannen.
![]() |
![]() |