![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
![]() Het zou de grap van de eeuw zijn indien CD&V het bestond om met Dehaene te komen aandraven. Niet dat hij niet zou durven: tegelijk Dexia besturen en als premier openlijk de partijdige scheidsrechter spelen. Hij is momenteel allicht volop bezig om zijn monstergewicht op de wankele schaal in evenwicht te houden en als Thyssen nog steeds niet tot bij de Koning is geraakt, zou dat op aardig wat hinderlijk gekraai van zijn kant kunnen wijzen... Ik was daarnet aan het bedenken dat het vandaag een koopzondag was. Waarop miljoenen mensen zich op kerstkadootjesjacht hebben begeven. Behalve de meute journalisten en camerapersoneel die tevergeefs aan de koninklijke poort stonden te wachten. Op de kerstpredikers die het feest voor honderdduizenden Belgen verziekt hebben en zelfs vandaag nog zijn blijven tegenwringen. Als Koning zou ik niet meer weten wat vertellen in mijn Kerstboodschap. Geen wonder dat hij er deze keer wat langer wil over nadenken en uitzonderlijk riskeert dat de minst slechte take op antenne gaat ipv de beste, de andere jaren. In zijn plaats organiseerde ik maar beter een groot feest voor Fortis gedupeerden in mijn nederige stulp ipv maar wat te zitten lullen op dat scherm. Ik zou er nl niet mee kunnen leven dat ik als staat mijn onderdanen zo had beroofd. Maar voorlopig bidden we hierboven tegen 1000/uur tegen de kandidatuur van Dehaene. Kwestie van beter te voorkomen dan te moeten genezen. Om mee te bidden: Salve Regina, mater misericóordiæ, Vita dulcédo, et spes nostra, salve. Ad te clamámus, éxsules, f�*lii Hevæ. Ad te suspirámus, geméntes et flentes in hac lacrimárum valle. Eia ergo, Advocáta nostra, illos tuos misericórdes óculos ad nos convérte. Et Jesum, benedictum fructum ventris tui, nobis post hoc exs�*lium osténde. O clemens, O pia, O dulcis Virgo Maria. Wanneer die vent spreekt , zwijgt iedereen, ook de oppositie is bang voor die vetzak en de fortisaandeelhouders gaan hier de dupe zijn, wat Fortis werd geofferd voor Dexia en Etthias... wat een rot boeltje !!! ![]() Laatst gewijzigd door Pierette : 21 december 2008 om 21:26. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Banneling
|
Laatst gewijzigd door Anna List : 21 december 2008 om 21:22. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Minister
|
Citaat:
als ze nu ultra-belgicist dehaene de laan insturen die 'het land gaat redden' dan gaat de CD&V zijn eigen graf graven. Hoe kan je dan een geloofwaardige Vlaamse campagne gaan voeren voor Kris Peters?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 21 december 2008 om 21:41. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een failliet gewest is voor de meeste ook niet aantrekkelijk... geloof ik. Laatst gewijzigd door Seg schat : 21 december 2008 om 22:40. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Minister-President
|
Intussen rollen CD&V en VLD vechtend over straat.
De VLD steekt immers stoken in de wielen van de tripartite onder leiding van Dehaene voor de vld zijn Reynders en vooral verhofstadt kandidaat. http://www.standaard.be/Artikel/Deta...9OVQ&ref=front
|
|
|
#6 |
|
Banneling
|
het zwin zal zn eigen vilvord nooit splitsen
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Minister
|
Citaat:
"in het belang van de mensen" of "in het belang van het land" zijn zinnen die nogal vaak rollen... met de gekende gevolgen vandien
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 december 2008 om 14:10. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
Ik zal er ook zijn... Je zult me kunnen herkennen aan mijn kerstmispinnenmuts...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Idd. Vilvoorde is afgekalfd tot een verlengstuk van Schaarbeek en Laken. Dat alles dankzij het goede bestuur van de CD&V-mossels in hun nagelnieuw gemeentehuisje. Trouwens, Dehaene is daar geen burgemeester meer he FDM, da's Marc Van Asch nu, een zoutloos tsjevenadvocaatje. Als ze niet oppassen zou het wel eens de eerste gemeente kunnen zijn waar het VB de burgemeester levert, zijnde De Man...
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan jij nooit eens een draad beginnen met een titel zonder scheldwoord?
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waar heb ik dat nog gehoord? Juist, ja, ongeveer 1000 keer de laatste 25 jaar of zo.
Laatst gewijzigd door Antoon : 22 december 2008 om 15:04. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
. dubbel
Laatst gewijzigd door Antoon : 22 december 2008 om 15:04. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#16 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je gelijk hebt. Het zal iets met de Tourette te maken hebben. Of zou het kunnen dat Pierette lichtjes gefrustreerd is? |
||
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verkiezingen NU , maar de lafaards durven niet he !!! Mensen zijn al die bedriegers en oplichters kotsbeu ! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hou je kots eens voor jezelf. |