![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Verbazend dat ze in nederland minderjarige tonen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Ik moet Gomer gelijk geven, Ephesus. Het spijt me voor de 'goede' moslims, maar wij hebben de islam nu eenmaal van zijn slechte kant leren kennen. Al voor 11/09 waren er spanningen met Marokkaanse jongeren hier in België. En jammer nu niet dat ik nine eleven aanhaal en daarmee alle moslims misschien over een kam scheer. Sorry, ik ben Duitser en in de geschiedenislessen werd er ook geen moeite genomen om tussen nazis en Duitsers te onderscheiden. En men wist heel goed wie en wat ik was. En als je nu zegt, dat dat terecht is, dat de Duitsers hier ook grote schade hebben aangericht, dan geef ik je gelijk maar zeg meteen ook dat - op kleinere schaal natuurlijk en in principe niet vergelijkbaar - ook schade aangericht werd door Marokkanen/moslims. DeLijn kan er een liedje van zingen.
A propos: komt je familie uit Ephesos? Ik zou daar graag eens de Artemiszuil gaan bezoeken. men kan daar toch ook zeker kleine "Artemis van Ephesos"-beeldjes kopen? Laatst gewijzigd door Heiden : 21 december 2008 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 21 december 2008 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Wel als dat kleine onnozele incidentje, een fait diversje eigenlijk, deel uitmaakt van een hele serie van kleine onnozele incidentjes, met telkens weer hetzelfde [censuur]-volk in de rol van daders. Dat is in België zo en dat is in Nederland zo, en zal waarschijnlijk in alle landen waar dit volk is neergestreken zo zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
amen elk weldenken mens zal dit beamen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Groot gelijk, Sus Iratus.
Filosoof, tolerantie is een goed ding, maar moeten we elk incident waaraan moslims schuld zijn verzwijgen om niet het risico te lopen dat de autochtone bevolking alle moslims over een kam gaat scheren? Sorry, ik kan uw redenering niet volgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Indien sommigen niets ernstig kunnen vinden blazen ze een onnozel incidentje buiten proporties op, maar haat zaaien zullen ze, mordicus steeds opnieuw, die beroepshaters van die haatpartij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
PS, krijg ik in die andere draad nog antwoord van u op post #123? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() De haat van uw posts druipen eraf. Haat t.o.v. mensen die de islamcultuur en religie niet voor heilig nemen. Kijk eens in je eigen boezem als het over haat gaat.
Laatst gewijzigd door gomer : 22 december 2008 om 15:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik begrijp u écht niet, al probeer ik het wel. Telkens er iets voorvalt met allochtonen die zich weer met geweld profileren zijn het kleine incidenten die uit proportie geslagen worden en wanneer er een allochtoon in uw opzicht ook maar ietwat bekritiseerd wordt springt u op uw paard om ten strijde te trekken. U geeft mij hierdoor steeds weer de indruk dat u, óf dit alles goedkeurd, óf zelf één van die losgeslagen personen vertegenwoordigd. U bekijkt het leven met 2 maten en gewichten. Het kan toch niet dat u sommige dingen hard veroordeeld als grote wereldverbeteraar en andere dingen gaat afschuiven als banaal?
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel dat kan wel; mensen die dit doen vinden zichzelf politiek correct
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Wat ik al verbazend vind van die busbestuurdster is haar moedig gedrag en dat ze daar heelhuids mee weggekomen is. In Belgische grote steden had ze waarschijnlijk een pak slaag gekregen van dat gedegenereerd gespuis...Wat kost een mensenleven in België ? De prijs van een ticket voor een voetbalmatch ?
Laatst gewijzigd door barbaar : 23 december 2008 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leger mag je echter inschakelen aan de grenzen van Europa, om er op tot te zien dat ze niet terugkomen, met een aantal anderen van hun slag in het kielzog ! |
|
![]() |
![]() |