![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eerlijk gezegd, persoonlijk vind ik hem ook bijzonder onsympathiek en hoe sneller hij aan een touw bengelt, hoe beter, wat mij betreft.
Dat gezegd zijnde, misschien is dit er toch wat over, voor een gazet: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk is het pure sensatie, het is dan ook een vodje van een krant.
Maar het is en blijft wel een babybeul uiteraard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() HLN = gazet van het klootjesvolk.
KDG=ultieme loser. Niet te veel eieren onder leggen. KDG wil niet eten ? Super ! Misschien gaat hij dood !
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zonder dank voor de correctie.
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ik als ouder, zou liever horen waarom en hoe hij zover gekomen is om dat te doen uiteraard, moet hij daarna zeer zwaar gestraft worden...maar eerst zou ik antwoorden willen
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Welke anwoorden kan die kerel nu geven?
Ouders van slachtoffer: "Waarom toch" Kim De Gelder: "Omdat ik gepest werd en die nacht slecht heb geslapen." Ouders: "Ok, dank je wel voor je antwoord, nu kunnen wij aan ons rouwproces beginnen" Die kerel is gewoon geschift en gefrustreerd. Afmaken (daar is ie trouwens al zelf mee op goede weg.)
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laat de psychologen der maar eerst hun werk mee doen..misschien ontdekken ze zaken die ze nog niet wisten, en kunnen ze zo dergelijke drama's voorkomen, of althans beperken.. Gewoon afmaken heeft geen zin, en derbij, doodstraf is niet toegelaten in Belgie. Ik ben der nog altijd niet voor. Haalt niets uit. Mss wilt die kerel niet liever. Laat hem beter levenslangs in de psychiatrie zitten of int gevang.
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Kim De Gelder: "ik verveelde mij en al die grijze muren..."
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er iets onjuist aan de titel "Babybeul aan infuus omdat hij weigert te eten"? Zo ja, gelieve aan te geven en het te weerleggen. Indien er niets onjuist aan is: wat is dan exact uw probleem met een correcte weergave van de feiten? Overigens gebruikt Q-krant De Morgen vandaag identiek dezelfde titel. Wat nu?
![]() |
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ouders die hun zoon een meisjesnaam geven zouden moeten gesteriliseerd worden, naar mijn bescheiden mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij men een eigen agenda heeft, natuurlijk. Citaat:
Georges-Louis Bouchez: "Wie zijn zij om te denken dat ze morele waarden hebben die superieur zijn aan die van ons?" Laatst gewijzigd door E. Gidius : 26 januari 2009 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Sommigen vinden dat de pers niet overdrijft...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Terzake: Als er iets verschrikkelijks gebeurt, en zo nutteloos, onbegrijpelijk, wil je er zo veel mogelijk over weten, zoek je duiding, details, probeer je het te ''vatten''. Dat een krant er 18 pagina's aan besteed is volstrekt begrijpelijk, zolang het maar netjes gebeurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Wat een gelul bij Phara, trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op 't moment is de morgen gewoon een doorslagje van Belga en 't Laatste Nieuws. Bij de eerste 5 bladzijden heb je zo iets van : Dat heb ik al gelezen. Ik veronderstel dat je wanneer je enkel de morgen leest, je daar geen last/idee van hebt. Over je laatste opmerking. Dat is correct. Maar een half jaar geleden zag je geen 'mediagenieke' titels in de morgen. En de inhoud werd anders en minder opzichtig gebracht. Je had bij het lezen van de morgen niet het gevoel een 'ramptoerist' te zijn. Een heel ongemakkelijk gevoel. Maar. Ik veronderstel dat ik een Niche-lezer ben geworden. Onmogelijk om nog te 'bedienen' met een redelijke kosten-baten balans.
![]() |