![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed, ik ben nu eindelijk zo ver dat ik m'n autogordel automatisch aan doe.
Lang op gevloekt maar op het einde van de rit hebben ze gelijk. Je kan er mensenlevens mee sparen. Wat ik me wél afvraag is : Waarom moet dat dan niet als je met het openbaar vervoer rijdt ? Voor zo ver ik weet, kan een lijnbus toch evengoed snelheden halen van om en bij de 120 per uur ? Is de impact van een bus of tram dan minder hard voor de passagiers dan in een auto ? Of gaat het allemaal weer eens om centjes ? Want wees eerlijk : de hoop geld die de niet-dragers aan de staat hebben betaald is toch erg groot. Dus...discriminatie in het verkeer ? Of is vadertje staat minder bezorgd om de veiligheid van openbaar vervoer-reizigers ? Graag jullie meningen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De personen met een handicap hebben in de tram wel een gordel...
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar de rest dan ? Mogen die als kanonskogels richting voorruit schieten bij een frontale botsing ? Ik blijf het vreemd vinden ![]() Laatst gewijzigd door hurricane : 10 oktober 2008 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klinkt Walibi-achtig. Maar dan zonder gordel...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Openbaar vervoer kost handenvol geld.
We kunnen er dus beter voor zorgen dat als er al eens een ongeval gebeurt, er best zoveel mogelijk doden vallen. Op die manier zijn er minder openbaar-vervoer-gebruikers en daalt de kost. Bussen worden ook al jarenlang ontwikkeld met slechts 1 kreukelzone en dat is de passagierruimte. Gordels in bus en tram hebben enkel hun nut bij brand, maar dan moeten ze wel blokkeren.
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik iets tegen gordels heb. Draag die altijd omdat hij je tezamen met de gordelspanners in je correcte positie houdt voor je airbag. Maar bij brand wil ik zo snel als mogelijk uit mijn wagen. Gelukkig rij ik op diesel. Minder ontvlambaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Het imago van de lijnbussen wat opkrikken ... Spoilers, mooie velgen , kuipzetels , een bar aan boord (Dronkoers haalt dan wel een abonnement) , massagetafels , eventueel een bolwlingbaantje (plaats genoeg) , slaapcompartimenten, een hamburgertentje , paaldanseressen (dan worden die palen eens nuttig gebruikt) ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ma nee... die rijdt gratis met de trein.
Reden te meer om niet meer in de buurt van treinen te komen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en nu terroristische acties plannen ![]()
![]() |
![]() |