![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nadat eerder al "gastarbeider", "(im)migrant" en "vreemde(ling)" voor de bijl moesten, is het nu ook de beurt aan "allochtoon".
Deze typen heten nu "Vlamingen met wortels in andere culturen"! Een soort overhangende takken, als het ware. bron terzijde, wetgeving overhangende takken: Laatst gewijzigd door Depth of Field : 24 januari 2009 om 08:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Partijlid
|
![]() nog niet opgevallen, dat men zelden "jongeren van vreemde origine" "allochtonen" gebruiken in het nieuws gebruikt bij criminele feiten en dit terwijl het toch over zulke gaat.
maar als ze iets goed doen, bijv: een persoon in nood helpen, dan word dit wel vermeld.. erg |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Mijn voorstel is: "mensen met een migratie achtergrond".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Of laten we ze gewoon Belg noemen, geen dubbele nationaliteit meer, dan moet men ook niet meer zeuren over positief discrimineren, en pamperen hoeft dan ook niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() "The Others" ?
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit zijn dus de prioriteiten in onze regering. Als je allochtonen zo blijft knuffelen dan zullen ze zich nog minderwaardiger voelen, zien ze niet in hoe betuttelend dit overkomt? Ik hoop dat ze zich in de Vlaamse regering nu als heuse wereldverbeteraars voelen.
Europese leiders zijn zwak zwak zwak en vooral schijnheilig en hypocriet.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 24 januari 2009 om 19:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik heb nog een paar andere voorstellen: 'bommenleggers', 'boomklimmers', 'clitorisbewerkers', 'stenensmijters', bananenconsumeerders',
![]() Laatst gewijzigd door freespirit : 24 januari 2009 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang gutmenschen maar beseffen dat de bange blanke man niet degene is die zijn mond open doet over ethnische verschillen, maar de confrontatie aangaat. Het zijn zij die het bepaalde minderheden naar hun zin willen maken uit schrik voor toenemende chaos die de 'bange blanke' man zijn.
Pas op of Filip Dewinter staat nog dichter bij de allochtoon dan jou. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 24 januari 2009 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Aangezien mijn verre voorouders ooit met de Romeinse legioenen in deze streken zijn beland, wil ik voortaan ook te boek staan als 'Vlaming met wortels in een andere cultuur' en dus ook genieten van de wellicht vele voordelen die dit met zich brengt. Zo niet zal ik klacht indienen wegens racisme en minachting voor de rijke Romeinse cultuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noem gewoon iedereen Vlaming en behandel iedereen gelijk, dan zul je pas zien hoe 'nieuwe Vlamingen' staan op het 'apartheidsregime'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() & de anderen zijn dan "Vlamingen zonder wortels" ?
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
bang voor de moslims?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() vind ik wel grappig hehe.... is gewoon de definitie van het woord allochtoon?! Dus maakt toch niet veel uit vind ik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Uiteraard maakt het niet veel uit dus stel ik voor dat we bv. het woord 'tafel' schrappen en vervangen door 'meubelstuk, hoodzakelijk bestaande uit een horizontaal blad, dat op één of meer poten rust, om daarop wat te zetten, te leggen of daaraan wat te verrichten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |