![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oké, ik weet dat Anna het uitgehangen heeft en dat hij te ver gegaan is, maar het forum zonder Anna is toch niet hetzelfde, is het niet mogelijk om hem amnestie te verlenen?
Allé, we missen hem echt wel ![]()
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is hij nu nog altijd geband??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hij heet een permban
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie een tijdelijke ban probeert te omzeilen, krijgt een verlenging van de oorspronkelijke ban. Wie echter zeer hardleers is en na een eerste waarschuwing opnieuw een nick aanmaakt om een ban te omzeilen is hier niet meer welkom. Amnestie bestaat niet op dit forum en dat zal zo blijven. Ook voor 'leuke mensen' gelden onze regels. Wij hebben veel geduld maar het is niet oneindig.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Anna vroeg of ik dit nog even wou tonen:
Citaat:
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die het te bont maakt op maatschappelijke nog toegeng geven op de rest van het forum , maar niet meer in maatschappelijke ... Zo is er ook een straf maar heeft de persoon in kwestie nog de mogelijkheid om over andere dingen te discussiëren en te praten . Iemand die z'n rijbewijs wordt afgenomen mag toch ook nog te voet gaan ... ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangen niet hij is voor 14 dagen geband
Edit heeft hij dan nog geprobeerd om onder een andere nick terug te komen ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 5 februari 2009 om 18:09. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anna List een perman?!
![]() Anna heeft trouwens gelijk in zijn reactie via Nelle van het forumregelement. Er staat toch: Citaat:
Als ik goed kan lezen staat hier "als iemand die gebanned is een dubbelnick gebruikt (om zijn ban te omzeilen), wordt deze dubbelnick onmiddellijk gebanned" toch? Er staat niets over het bannen van de aanvankelijke nick, laat staan over het permanent bannen ervan. ![]() Ik vind het wel logisch dat dubbelnicks van gebanden ook gebanned worden, omdat een ban anders zijn functie verliest. Wat me wel opvalt is dat ik hier regelmatig tijdelijk of permanent gebanden zie gebruik maken van een nieuw account. Soms is dit overduidelijk, bv een account die verschijnt de dag dat (of even erna) een persoon gebanned werd, en weer stapsgewijs verdwijnd van zodra deze persoon ontbanned wordt. Kennelijk grijpt de moderatie dus niet altijd in, maar slechts soms? Hoe komt dit? Gaat dit in willekeur of om technische zekerheid? Waren er bvb in het geval van Anna List bewijzen dat de accounts Mama Lust en Mama kust van hem waren (van die eerste weet ik dat het wel zo was, van de tweede niet... ![]() Ik hoop dat er bewijzen waren, want anders zou er tijdens mijn ban evengoed een grapjas de nick "roodtje-18" hebben kunnen maken, wat blijkbaar zou kunnen zorgen voor een permban van de nick groentje-18? ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 februari 2009 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Daarenboven heeft Anna duidelijk openlijk gekozen om gesjeesd te worden. Hij vroeg er letterlijk om. Ik vermoed dat Anna het allemaal op dat moment ook effectief beu was (al was het maar in een vlaag) en nu pas wil terugkomen. Tis hier nog altijd een privé-initiatief he. Er is geen enkele macrowettelijke bepaling die zegt wat dit forum moet hanteren als regels.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 5 februari 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Er worden geen 'nicks' geband. Maar mensen.
#12 |
|
![]() Wel ja... hardleerse toch.
#13 |
Minister
|
![]() Moeilijke evenwichtsoefening. Insurbordinatie bannen en genoeg harden tolereren om de discussies levendig te houden.
Jij en ik zijn ook geen doetjes. ![]() ![]() ![]()
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onder het motto: REGLEMENT IS REGLEMENT !!
Maar toch is het jammer, ook voor zijnen schonen avatar... |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en ik maar denken dat ze IP adressen bannen.
Maar het begint zo wel lekker saai te worden met alle interessante en intelligente mensen die op foetsie staan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 februari 2009 om 10:07. |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*KNIP* Privacyschendingen en persoonlijke aanvallen zijn beiden overtredingen van het forumreglement zoals u ondertussen al wel zou mogen weten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Akira : 6 februari 2009 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Oei, circe, je was nog maar net terug.
|
![]() |