![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WTF lees ik? De nieuwjaars"receptie" van het NSA heeft plaats in het waagstuk?
Een vereniging die het gelijkheidsdenken 'afwijst' en een model van apartheid voorstaat in een open studentenafé? WTF? Laatst gewijzigd door lombas : 23 januari 2009 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() ach, 't is wel meer: een affiche waar er op een muur wordt gespoten (typische Amerikaanse manier van werken) en zowaar Garfield (ik zie die hier af en toe ook wel eens passeren), toch een Amerikaans onvolks cultuuricoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dat ze het houden waar ze willen hé. Of wil je de vrijheid van bijeenkomst gaan verbieden? Kan goed begrijpen dat ze het daar doen, zit er zelf ook altijd graag.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 23 januari 2009 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen in de Elite ! Iedereen Vlaming ! Deze Zomer val ik Polen binnen !
(Met de Walküren)
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Mijn probleem ligt bij 't Waagstuk.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Misschien wil het café wel een ander publiek aanboren. Als ik zo de website bekijk dan profileren ze zich duidelijk niet als een open studentencafé, maar eerder als een volkscafé.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Dan is het inderdaad een vreemde zet van de cafébaas. Of het moest kaderen in een strategie waar ook het extremere politieke van de andere kant van het spectrum een forum wordt aangeboden, dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn.
Nu ja, als de bezoekers van dat café met de N-SA receptie geconfronteerd worden (hangen er bvb posters voor die receptie in het café?) dan zal als de reacties daarop voldoende groot of hevig zijn de cafébaas waarschijnlijk wel inbinden en het als een eenmalige foute zet beschouwen.
![]() |