![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo iedereen,
Ik had graag een paar reacties gehad over de positieve en negatieve kanten van belgische internet providers... Binnenkort ga ik verhuizen en met dat op het oog ben ik gaan snuffelen naar de verschillende internet providers, ik ben momenteel klant bij Telenet en heb er geen problemen mee, het minpunt is dat hun downloadlimiet heel laag staat tov anderen.....Ergens las ik een adsl EDnept ofzo voor 100gb en dat voor 30€ ![]() Ik weet niet meer waar of aan wie ik ervaring moet vragen, het is moelijk om te veranderen voor me omdat ik geen problemen heb met Telenet enkel limiet, maar stel dat ik dan naar adsl ga en enkel problemen krijg...sta ik daar schoon ![]() Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik had adsl go van belgacom (toen het basispakket) toen werd die versterkt en duurder, nu heb ik het goedkoopste basispakket adsl "internet light" en het werkt: indien het traag is kan ik toch niet verifiëren of het aan de provider, de browser, de site(sommige sites zijn irritant op FF, andere dan weer op IE) of aan mijn pc ligt, dus is 't goedkoopste 't beste voor mij, vermits ik niet of weinig download.
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 januari 2009 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sta ook voor een verhuis (nog niet meteen) en gebruik nu Belgacom ADSl.
In alle eerlijkheid, nooit problemen, maar ik overweeg ook over te stappen naar Telenet. Denk dat ze daar beter voorbereid zijn op de toekomst en ook goedkoper zijn. Maar heb me daar nog niet goed over geinformeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het maar geen KPN is.
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() KPN?
telenet is bucht. Wij hebben het maar het valt dikwijls uit en is vrij duur. Onlangs hebben ze wel de limieten verhoogd, daarvoor zaten we met 10G en dat was echt veel te weinig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh ja, er was ook die ene keer dat de modem het begaf maar Scarlet (Belgacom) is snel in z'n service bij het verhelpen van problemen (i.t.t. tot bijv. Dommel - uit de praktijk ondervonden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() weinig problemen gehad met telenet tot nu toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik ben zeer tevreden over mij dommel abonnement. Het is ook een van de goedkoopste providers.
Als je meer informatie wil over de belgische internet-providers, dan zou ik je aanraden eens een blik te werpen op het tik-forum. Aangezien dat dat forum enkel handelt over providers zal je daar veel beter geholpen worden dan hier.
Laatst gewijzigd door netslet : 24 januari 2009 om 21:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() al 7 jaar telenet gehad... nog nooit klachten
![]() Dommel is trouwens ook goed, maar het is zeer streek-gebonden qua connectie en snelheid
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in de stad, dus dat maakt een verschil, maar ik ben erg tevreden over Dommel. De overschakeling werd ook door hen geregeld, dus dat verliep vlot.
Prima dienst. Ook al een aantal keer gebruik gemaakt van het vragenformuliertje, en correct beantwoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor de reacties. Ik heb ook geen probleem met Telenet is enkel hun limiet die echt laag staat tov de prijzen van andere providers...Eens kijken op die Tik, bedankt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben even gaan kijken op Tik en geen enkel provider is blijkbaar vlekkeloos, heb veel negatief gelezen over Telenet, waar ik niet van te klagen heb...maar enkel hun limiet laat te wensen over...Als je voor 100gb bij Telent 68€ betaal en bij de andere 30€ voor evenveel....het is toch niet niets!! Enkel lees ik dat de anderen hun limieten zgz onbeperkt zijn maar dat ze er dan 100gb van maken, op zich geen probleem met 100gb hen ik meer dan genoeg!! Maar wat als ze nadien naar 50gb gaan enz...? Tot over paar dagen dacht ik zelfs dat er enkel Telent en Belgacom was, nu heb ik zo'n waaier dat ik het niet meer weet. Maar 25gb is te weinig, ik speel online en heb nog een ps3...en af en toe download ik een film dus elke maand ben ik mijn limiet over en dan moet ik op smallband want ik weiger meer te betalen, ik vind het gewoon niet eerlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2094262
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Om even het vervolg te geven...heb Ednept gecontacteerd en ze kunnen me een formule van 4mps geven voor waar ik woon...tov 20mps bij Telenet of laagste van Telenet 12 mps....dus ik denk dat dan maar beter bij Telenet blijf ik zie me niet uren wachten op een site...wat soms bij telenet gebeurd eens mijn limiet op is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb geen klagen over Dommel. Maar ik ben dan ook een gemakkelijke mens...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |