![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees net op de site van de standaard dat het er dik tegenzit in Flanders ekspo.
Eén chaos, aandeelhouders komen kwasi in opstand. Zouden de mensen op de volgende verkiezingen ook een beetje in opstand komen? Oei, de sjef roept: eten is klaar ....
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er dus niet op hopen. ![]() Edit: het zou wel eens kunnen lukken als 1) de potentiële opstandelingen zèlf leren koken of als 2) er helemaal géén eten meer voorhanden is. Maar d�*�*rvoor is de crisis natuurlijk nog lang niet erg genoeg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 april 2009 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een knip en plak uit het live verslag:
Citaat:
Ik blijf me afvragen of al die gewone mensen, mensen die alleen maar een klein spaarboekje hebben, zich zullen herinneren dat de bankiers, en met hen alle politiekers in de bestuursvergaderingen, niet eens zonder staatstussenkomst hun spaarsenten konden garanderen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ben ik nu de enige die begrepen heeft dat zwarte gat zondag eraan komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net wat beelden gezien .
Grappig om die brave mensen in hun mooie kostuumpjes zich zo te zien gedragen ... 't Zijn bijna echte hooligans ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() De merendeel van die mensen zijn kwaad op zichzelf of horen dat te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden die hun eigen schoenen gooien en dan schoenloos naar huis gaan ofwel een extra paar schoenen meepakken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht eerder aan de verkiezingszondag.
Heb net op het nieuws iemand gehoord daar op de fortis-meeting. Die mens die zei, ik wou ja stemmen totdat Van Rompuy mij daar gisteren wat kwam afdreigen, nu stem ik nee! Dus de regering (of wat daar dan voor doorgaat) is goed bezig met uit frustratie haar burgers af te dreigen. Wat voor armzalige kleinzielige bekrompen mensen zijn me dat? Zwarte gat zondag komt eraan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het zijn vooral Franstaligen die daar de boel op stelten zetten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben makelaar en als de zaak naar Paribas gaat, ga ik al mijn klanten af die bij mij een polis Fortis hebben om deze te verplaatsen, al was het maar uit principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht ik een klein miljoen '€s kwijtgespeeld zijn door de onvoorzichtigheid van de raad van bestuur van Fortis, en mocht ik nu kunnen kiezen tussen "chaos en de boel in brand steken", of van mijn miljoentje een luizige 10.000 € te kunnen rekupereren, dan zou ik ook kiezen voor "de boel in brand steken".
De regering had destijds veel beter: - de top van fortis in de bak laten steken voor oplichting - fortis failliet laten gaan, maar onmiddellijk laten overnemen door de staat - en dan rustig uitkijken naar een definitieve oplossing.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Schepen
|
![]() iemand het nieuws gezien das erger as linkse betogers schoenen werden er gegooid ! De freek zei mogelijk extra journaal ! Wordt nog vervolgd anyways
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In den bak van de polies moet ge ook uw schoenen afgeven eerst.
knip en plak: Citaat:
I like it !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez, dan hebt ge meer kans om iemand te raken als ge met uwe schoen gooit. Als ge de eerste rij security mist hebt ge nog kans om de raad van bestuur of de tweede rij security te raken. ![]() |
|
![]() |
![]() |