![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Als je de serie "Thuis" vergelijkt met 10 jaar geleden herken je de serie nietmeer.Als je "Familie" vergelijkt met 10 jaar geleden herken je duidelijk nog de verhaallijn...
MOETEN er steeds bij "Thuis" grenzen worden overschreden? -Lesbische dokteres...(Ann) -sedert kort ook een homo erbij ('Lenny') Als ik naar een dokter ga of een vriend of vriendin ga ik ook eerst niet vragen of hij /zij lesbisch of homo is! Dat maakt mij geen moer uit! Het is pas provocerend als deze personen ermee gaan opscheppen zoals "ik ben gay" "ik ben een pot"...is dat echt nodig?? Doordat openbaarlijk "Ann" (lesbisch) en "Lenny" (homo) zich zo tonen op tv en ervoor uit komen,is provocatie.Dit kan nooit ten goede komen aan algemene ontwikkeling en samenleving.Je ziet het resultaat: een pak meer jongeren worden gepest op school omwille van hun..."foute" geaardheid.De tv gaat het dan nog wat meer "promoten"! Dan maar naar "Familie" kijken,tenminste niet om de haverklap gezeik over lebiennes en homo's! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hilarisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als die Ann gewoon een vriendin heeft waarmee ze om gaat als haar partner dan zie ik je probleem niet echt. Als Sam in de serie een vriendin heeft dan is er toch ook niemand die klaagt dat hij op schept met zijn heteroseksualiteit... ![]() Trouwens, ik zou als ik jou was tijdens Familie dan ook maar alle scene's waar de oh zo foute en provocerende Trudy in voor komt ook maar even weg zappen, want je kan duidelijk de realiteit waar holebi's evenzeer deel van uit maken niet goed aan. Als die programma's ervoor zorgen dat jongeren in zien dat holebi's ook doodgewone mensen zijn die elkaar graag zien, zonder dat daar iets verkeerd mee is, dan gaan ze hun holebivrienden ook niet pesten. Het pesten is juist het gevolg van de vooroordelen die o.a. jij verspreidt door te zeggen dat verliefd worden op iemand van hetzelfde geslacht "fout" is.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
noem maar op. Lekker monocultureel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Heeft Gezond Vlaanderen eigenlijk een unieke fysieke entiteit of gaat het hier om een construct?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om 'Gezond Vlaanderen' nog eens te vragen wanneer men mag spreken over halal groenten en fruit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Halal vlees ken ik....
Halal groenten en fruit? Wat is dat? lol
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ga dan naar familie kijken en stop met om de haverklap te zeiken over lesbiennes en homo's!
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 18 februari 2009 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Als ik zulke draden lees, spoken de woorden "chemische" en "castratie" rond in mijn hoofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Is die volksvreemde russische weesjongen al terug naar moskou? of anders zal onze "gezonde vlaming" er ook nog over klagen
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja jong, de wereld is om zeep ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() GV vindt ik een van de grappigste provonicks
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit blijft altijd een succesnummer. Hoe zou dat toch komen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Laat hem nu gerust, hij is naar 'Thuis' aan het kijken...
Daarna is er een voetbalwedstrijd tussen het volksvreemde Standard en nog volksvreemdere Portugezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Waar staat die post? Wil hem ook wel eens zien.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Speelt Lien van de Kelder nog mee ?
|
![]() |
![]() |