![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de waalse solidariteit zo eenzijdig wordt, dan zie je van hier hoeveel koren op de molen je giet op de vlaamse mantra...
http://www.tijd.be/nieuws/binnenland...145940-438.art |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit is een belangrijk punt:
Citaat:
het is mss tijd om onze industrie te hervormen? groene industrie wordt meer en meer belangrijk...
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld steken in industrietakken die geen toekomst meer hebben is anders een verwijt die men altijd aan de Walen maakt. Ten andere. Reynders staat er niet negatief tegenover en Mildinges was deze morgen al genuanceerder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Opel Antwerpen heeft de laatste jaren constant problemen gehad. Deze crisis lijkt me het ideale moment om de boel te sluiten. Er nu geld insteken is even efficiënt op lange termijn dan het gewoon in brand te steken. De motieven van het Waalse protest zijn wellicht compleet anders dan de mijne
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! Ik vind het dan ook hoog tijd worden dat 'Vlaanderen' zich ernstig gaat bezinnen over de weg die het wil inslaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enige tegenargumenten die ik zie: - de toeleveranciers: en dat kan vér gaan. - het idee dat we al te veel een diensteneconomie hebben, en ik niet geloof in de LT leefbaarheid daarvan. Zowel economisch als sociaal niet. Laaggeschoolden hebben het nu al moeilijk om een betrekking te vinden. Wat als er helemaal geen industrie meer is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet de dingen niet altijd door elkaar gooien en zeker niet altijd transfers met individuele zaken mengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij zou het alleszins veel plezier doen mocht 'Made In Flanders' wereldwijd bekend worden als 'garantie voor hoge kwaliteit'. Het komt er trouwens niet eens op aan iederéén een betrekking te kunnen geven, maar wèl er voor te zorgen dat niemand hier een mensonwaardig bestaan hoeft te leiden, of men nu een job heeft of niet. Als ik in Vlaanderen rondwandel, zie ik alleszins mogelijkheden genoeg om 'verbeteringen aan te brengen'. Als ik vervolgens een blik werp op het politieke personeel dat het schoon weer maakt/zou moeten maken, moet ik eens diep zuchten. Heel erg diep.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk is dat verwijt terecht. Geld investeren in de autoindustrie betekent investeren in automatisering, je zou toch zelf moeten weten, als marxist, dat dit een wetmatigheid in de industrie is. Hoeveel jobs zijn er bijgekomen door de cadeaus aan het patronaat de voorbije jaren? De enige oplossing op lange termijn is de volledige nationalisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beter zou zijn om ervoor te zorgen dat die fabrieken en vooral de mensen de overstap kunnen maken naar een andere soort industrie, de groene industrie.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is al goed dat-ie het onderdanig kwispelen begint af te leren, maar het zal voor de leeuw niet volstaan te leren brullen en klauwen, hé.
|
![]() |
![]() |