![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou dus denken dat politiek liever geld geeft aan mensen dan investeren in economie ???
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...002&kanaalid=8 http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=7926RK9A Door de crisis springen de Belgische werkloosheidsuitgaven dit jaar met bijna 14procent omhoog, van 9,6 tot 10,9 miljard euro.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 24 februari 2009 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() je zou kunnen denken dat de politiek graag werkloosheid vergoeding betaalt omwille van de esthetiek!Heb men dan liever dat werklozen op straat leven?Ik denk niet dat de werkende burger daar zo enthousiast over zou zijn,zijn zien liever een schijnbaar mooie samenleveging dan de harde lelijk werkelijkheid van bezitters en bezitlozen.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Auto-assemblage is voorbij. Is eigenlijk reeds lang voorbij. Men kan de arbeiders niet op straat zeggen natuurlijk, en daarom moet men die fabrieken voorlopig nog in leven proberen te houden. Maar men men zich realiseren dat dat soort industrie gedoemd is op termijn te verdwijnen of alleszins zeer erg zal moeten afslanken. Vlaanderen mag niet dezelfde fout maken met de autofabrieken als de Walen vroeger met hun staal en steenkoolmijnen.
Laatst gewijzigd door system : 24 februari 2009 om 10:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan de Vlaamse regering op termijn nooit volhouden. Zeker in deze tijd niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat te veel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest je daarvoor het stadspark eens kuisen, helpen afval sorteren, helpen zonnepanelen installeren op alle gebouwen in uw stad, en helpen electriciteit leggen, en helpen de strijk doen vanal die mensen die helpen, dan mag je van mij rustig het driedubbele hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Eerst al l je spaargeld aan de overbelastingen van de overheid afgeven, alsook aan loodzware bijdragen van de sociale zekerheid, terwijl je nog mag werken, savatage.
En als je niet meer mag meedraaien, dan de depressies, het statusverlies, de uiteenvallende relaties, het isolement en de armoede blijvend overleven. Laatst gewijzigd door eno2 : 24 februari 2009 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Welke 11miljard voor werklozen?
Ik weet van niks... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1miljoen werklozen aan 11.000euro zeker Dat moet zoiets zijn veronderstelik
dus alle tijdskredieten zitten daar ook in volgens mij |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vlaanderen heeft een pak geld in KBC gepompt, foute investering, want KBC stort ondanks ingrijpen van Vl overheid naar beneden wegens problemen in Oost Europa (ps Oost Europa is misschien 3 - 4 groter dan Vlaanderen). Nu gaat Vlaanderen geld geven aan de autoindustrie opniew fout, kortom allemaal weggesmeten geld, wij als kmo wij zien niets, nul komma nul, da's de realiteit. Bovendien komt van Brempt ook nog eens met goed nieuws 1500 jobs in de sociale economie vooral voor het verhuren van speelgoed, jongens waar zijn wij in godsnaam mee bezig!!!!!!
We zijn misschien beter af met speelgoedministers!! Laatst gewijzigd door jbl : 24 februari 2009 om 21:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het hypocriete is niet dat je met de fiets moet rijden, maar dat de auto industrie massal subsidies krijgt (waarvan ik hoop dat Europa ze nog afkeurt), maar koop je als burger, die opdraait voor deze subsidies, een auto dan wordt je nog eens zwaar gestraft, een echte schande. Wij als burger betalen alles terug, maak U geen illusies de banken, de auto industrie wij als werkende zullen alles tot op de laatste euro terugbetalen zo simpel is dat en of dit nu over België of Vlaanderen gaat dat maakt geen verschil wij zullen voor dit wanbeleid opdraaien.
Laatst gewijzigd door jbl : 24 februari 2009 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |