![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik ben geen regelmatige Ter Zake kijker. Op het tijdstip dat dit wordt uitgezonden, heb ik meestal iets beters te doen.
Het staat nu echter op in de achtergrond, interview met Filip Dewinter, maar hoe ergerlijk zijn die interviewers. Zijn zij wel bekend met het concept van de geïnterviewde laten uitspreken? Dewinter is amper begonnen aan zijn zin, of hij wordt al onderbroken. Doen die twee dat ook bij andere politici, of is dat alleen maar bij politici van het Vlaams Belang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De vraag stellen is de vraag antwoorden...wat had u anders verwacht van de VRT ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken trouwens geen enkel politic(a)us die zich beperkt tot het beantwoorden van de hem/haar gestelde vragen. Allemaal proberen ze zo lang mogelijk aan het woord te blijven, kwestie van de tijd te gebruiken voor hun eigen core-business. En ze weten allemaal dat die tijd beperkt is.
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
In heel veel gevallen is dat juist in het voordeel van de politici! Laat iemand als Anciaux, Valkeniers, Dedecker, Somers of Dewael langer dan 10 seconden spreken en hun kiezers zijn weg! Laatst gewijzigd door DSC : 27 februari 2009 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere zullen ze nog helpen als ze niet goed uit de woorden komen. Het VB daar tegenover wordt behandelt als beesten die zelfs buiten het jachtseizoen mogen geschoten worden. Tegenover de media hier in België, is Berlusconi een watje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Heeft niets met het VB te maken. Dit is helaas "common practice" in TerZake. Geen enkel item duurt er nog langer dan 7-8 minuten. Van de verdieping die het woordje "duiding" suggereert is al lang geen sprake meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() het toont vooral hoe arrogant en hoogdravend de journalistjes van t'rood fabriekske wel niet zijn..........
een vraag stellen en niemand de kans laten om een deftig antwoord te formuleren, om dan daarna direkt te zeggen dat er niet op de vraag geantwoord is en dan maar een zelfverzonnen en surtout in hun eigen kraam passend antwoord in de mensen hunne mond te leggen..... vakmensen ????????? my ass omhooggevallen en zichzelf verheerlijkende betweters ja ! ![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Berlusconi en zijn zenders weet ge tenminste voor wat ze staan. De vrt moet de schijn nog ophouden. Maar het is en blijft een regeringszender, bevolkt met overwegend linkse journalisten. En ook niet onbelangrijk, betaald met belastingsgeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() "Duiding" volgens de VRT-journllisten beketent hun eigen bloedrode, politiek correcte mening opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar Silvio Berlusconi ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 27 februari 2009 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik erger me daar ook aan maar dit is blijkbaar een richtlijn in alle programma's en niet alleen bij de VRT. Ik heb de indruk dat ze in sommige programma zoals Phara en Volt daarvoor speciaal met twee zitten. Een om de vragen te stellen en de andere om de gast te onderbreken. Neen. Het is geen links complot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Cosa Nostra zal het graag horen.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik mis Bracke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Welke ondervraagde politicus geeft die journalisten eens in een coleire lik op stuk ? Zijn ze bang dat hun boodschap dan geen kans meer krijgt ? Dat zij van het scherm zullen verbannen worden ?
Kan iemand mij vertellen of die interviews in Ter Zake wel echt live uitgezonden worden ? Past de VRT de censuur- of interventietruuk toe, zoals de Chinezen, n.l. "live + 30 seconden" ? Zijn de interviews met "moeilijke" mensen vooraf opgenomen en daarna in het Ter Zake journaal geplakt ? Je weet nooit waar dit goed voor is. Als een politiek-niet-correcte zich verspreekt, kan het extra in de verf. Als Freye Vandenbossche uit haar nek klets, dan doen ze het gesprek over. Betreft De Winter: Eerst een intro met 20-jaar oude opgewarmde kost en een tendensieus muziekje, langer dan het interview zelf. Om zeker te zijn dat de pocoboodschap overkomt en daarna een agressief interview met alleen de vraag : "Is de Islam een roofdier ?" (dat is alles wat ze gelezen hebben in een boek van 250 paginas) gevolgd door " De Decker gaat uw stemmen afpakken". De dag dat het tij keert, weet ik nu al wie op de keien vliegt. De lijsten zijn klaar. Eigen schuld, dikke bult.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een tijd geleden keek ik naar een interview op CNN, daar kon die persoon uitspreken. Maar ja, daar tonen ze meestal reportages en niet zoveel interviews. |
|
![]() |
![]() |