Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 maart 2009, 11:20   #1
ndob
Banneling

Standaard Justitie in België: Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Citaat:
De commissaris is daarover verbolgen. Hij heeft het over een toenemende normvervaging bij een kleine groep jongeren en vindt het frustrerend dat de jongeman zegevierend kan rondlopen na zijn snelle vrijlating.
Je moet niet vragen over wie het gaat, hoor. Het feit dat ze er niet bijzetten dat het Jan P. of Tim S. is, zegt al veel. Dan dat zegevierend rondlopen, en die normvervaging bij een kleine groep JONGEREN.

Zeker een geval van verrijking.
Ach, ik maak er mij niet meer druk in: vanaf nu mogen de flaters van justitie elkaar in sneltreintempo opvolgen: de verkiezingen naderen en de mensen moeten de feiten nog vers in het geheugen hebben.
En dan wordt het tijd voor een zwaar-rechts beleid!
Recht zal zegevieren. At last!
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 12:15   #2
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Je moet niet vragen over wie het gaat, hoor. Het feit dat ze er niet bijzetten dat het Jan P. of Tim S. is, zegt al veel. Dan dat zegevierend rondlopen, en die normvervaging bij een kleine groep JONGEREN.

Zeker een geval van verrijking.
Ach, ik maak er mij niet meer druk in: vanaf nu mogen de flaters van justitie elkaar in sneltreintempo opvolgen: de verkiezingen naderen en de mensen moeten de feiten nog vers in het geheugen hebben.
En dan wordt het tijd voor een zwaar-rechts beleid!
Recht zal zegevieren. At last!
Als ge u er niet druk in wilt maken, waarom komt ge er dan gedurig over zeveren?
Het feit dat ge blij bent met zulke voorvallen en zelfs hoopt dat er nog veel meer zullen komen is ook veelzeggend.
Oud 1 maart 2009, 12:32   #3
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Als ge u er niet druk in wilt maken, waarom komt ge er dan gedurig over zeveren?
Het feit dat ge blij bent met zulke voorvallen en zelfs hoopt dat er nog veel meer zullen komen is ook veelzeggend.
Je doet mij aan zo van die mensen denken die zeer tolerant zijn, totdat hen eens iets overkomt : zwaar in elkaar geslagen, bestolen en/of verkracht bvb...Daarna zijn dat de allerergste fascisten ! Stemmen met beide handen voor een politiestaat !
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:12   #4
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Je doet mij aan zo van die mensen denken die zeer tolerant zijn, totdat hen eens iets overkomt : zwaar in elkaar geslagen, bestolen en/of verkracht bvb...Daarna zijn dat de allerergste fascisten ! Stemmen met beide handen voor een politiestaat !
Jij doet mij denken aan zo van die mensen die het tolerant zijn overgeslagen hebben en altijd al een fascist geweest zijn.
Oud 1 maart 2009, 13:16   #5
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij doet mij denken aan zo van die mensen die het tolerant zijn overgeslagen hebben en altijd al een fascist geweest zijn.
Dus wie multiculturele criminaliteit aanklaagt is een fascist?
Hoe noemt men dan de toleranten (supporters )van multiculturele criminaliteit? Crapuul of linkse gefrustreerden?
Gilette is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:17   #6
Experiment
Banneling

Standaard Justitie in België: Vilvoordse jongen die agenten sloeg al vrij door plaatsgebrek

Citaat:
De zestienjarige jongeman die vrijdagavond drie agenten van de lokale politiezone Vilvoorde-Machelen verwondde, is zaterdag door de jeugdrechter vrijgelaten wegens plaatsgebrek in de gesloten instellingen. Dat meldt commissaris Frits Coenen, de korpschef van Vilvoorde-Machelen. De commissaris is daarover verbolgen.
http://hln.be/hln/nl/957/Belgie/arti...tsgebrek.dhtml

Balans:

Een vrouwelijke agente kreeg twee zware klappen. Haar mannelijke collega schoot ter hulp maar kreeg zelf een zware klap tegen het hoofd. De vrouw is met een hersenschudding en nekklachten opgenomen in het ziekenhuis van Tienen, de mannelijke agent heeft een barst in het kaakbeen. 16 jaar oud! Ge moogt eens raden wa ras...
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:35   #7
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilette Bekijk bericht
Dus wie multiculturele criminaliteit aanklaagt is een fascist?
Heb ik dat dan gezegd? En wat is "multiculturele criminaliteit"?
Is dat zoiets als een jeugdbende waar zowel christenen als moslims in zitten of zo?

Citaat:
Hoe noemt men dan de toleranten (supporters )van multiculturele criminaliteit? Crapuul of linkse gefrustreerden?
Dat noemt men een hersenspinsel van crapuul of rechtse gefrustreerden.

Laatst gewijzigd door IronChef : 1 maart 2009 om 13:42.
IronChef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:44   #8
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Iron chef, wat is eigenlijk je punt?
Je gaat me toch niet zeggen dat je het geen probleem vind , jongeren die agressief zijn tegen politie en uit plaatsgebrek even later de held van de straat zijn onder zijn vrienden.
Wanneer dit maar al te vaak jongeren zijn van allochtone origine kun je toch moeilijk verwachten dat dit ontgaat?
En in geloof niet dat integratie afhangt van tolerantie, wel van een bikkelhard beleid die dit doodsimpel eist dus is het voor mij fout hoe u steeds inhoudelijk het onderwerp negeert maar wel aanspreekt wanneer niets anders dan feiten benoemt worden.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:44   #9
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb ik dat dan gezegd? En wat is "multiculturele criminaliteit"? Is dat zoiets als een jeugdbende waar zowel christenen als moslims in zitten of zo?
Je reageert behoorlijk verzuurd en pissig als onze dagelijkse portie multiculturele criminaliteit op dit forum toegelicht wordt.Die houding is natuurlijk veelzeggend ...
En nee, het probleem van jongerenbendes is geen christenenprobleem. Dat weet jij beter dan wie dan ook. Vandaar ook je verzuurde reactie.
Oud 1 maart 2009, 13:45   #10
Fredo
Burgemeester

Fredo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Experiment Bekijk bericht

Balans:

Een vrouwelijke agente kreeg twee zware klappen. Haar mannelijke collega schoot ter hulp maar kreeg zelf een zware klap tegen het hoofd. De vrouw is met een hersenschudding en nekklachten opgenomen in het ziekenhuis van Tienen, de mannelijke agent heeft een barst in het kaakbeen. 16 jaar oud! Ge moogt eens raden wa ras...

het menselijke?
Fredo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:50   #11
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Balans:

Je moet niet vragen wat voor paljassen die agenten zijn als er daar drie van petsen krijgen van een kind.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:50   #12
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je gaat me toch niet zeggen dat je het geen probleem vind , jongeren die agressief zijn tegen politie en uit plaatsgebrek even later de held van de straat zijn onder zijn vrienden.
Wanneer dit maar al te vaak jongeren zijn van allochtone origine kun je toch moeilijk verwachten dat dit ontgaat?
En in geloof niet dat integratie afhangt van tolerantie, wel van een bikkelhard beleid die dit doodsimpel eist dus is het voor mij fout hoe u steeds inhoudelijk het onderwerp negeert maar wel aanspreekt wanneer niets anders dan feiten benoemt worden.
Zijn punt is dat volgens zijn officiële partijdoctrine hij moet zeggen wat een zegen de multicultuur wel is, zelf al vertaalt die verrijking zich enkel nog in criminaliteit of andere vormen van overlast. Als politiek correcte systeemslaaf wordt hij verondersteld vooral geen aandacht te besteden aan feiten, ze tot in den treure te ontkennen en te schieten op vervelende boodschappers.

Laatst gewijzigd door Gilette : 1 maart 2009 om 13:51.
Oud 1 maart 2009, 13:53   #13
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Als je goed leest dan zul je zien dat mijn reactie ging over een bepaalde zin in nick zijn betoog.
De zin waarin hij zegt dat het wenselijk zou zijn dat er nog veel zulke dingen gebeuren, omdat dan de ogen zullen opengaan en iedereen het licht zal zien en op het Vlaams Belang stemmen.

Hopen dat er veel mensen miserie hebben omdat je denkt dat jouw favoriete partij er dan op vooruit zal gaan vind ik eerlijk gezegd nogal barbaars en achterlijk.
Oud 1 maart 2009, 13:54   #14
Gilette
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:

Balans:

Een vrouwelijke agente kreeg twee zware klappen. Haar mannelijke collega schoot ter hulp maar kreeg zelf een zware klap tegen het hoofd. De vrouw is met een hersenschudding en nekklachten opgenomen in het ziekenhuis van Tienen, de mannelijke agent heeft een barst in het kaakbeen. 16 jaar oud! Ge moogt eens raden wa ras...[/QUOTE]
Diegene die de vergrijzing komen opvangen?

Laatst gewijzigd door Gilette : 1 maart 2009 om 13:54.
Oud 1 maart 2009, 13:55   #15
Experiment
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Je moet niet vragen wat voor paljassen die agenten zijn als er daar drie van petsen krijgen van een kind.
Ja, "kinderen", dat kennen we. Momo heeft al zakhaar van zen 3de en hij valt een vrouw aan die 33% minder spierweefsel en kracht bezit. Die zitten dan ook al in de fitness, gaan naar den boksclub in de kelders van het schooltje op't kassei etc... Gij weet niet hoe het eraantoe gaat in Vilvoorde. Die mannen mogen het grootste vuil van Brussel aanpakken dat hier hun zinnen komt botvieren. En dat voor 12000 frank minder per maand dan hun franstalige collega's ne kilometer verderop... Da's de realiteit. Vilvoorde is mokro/junkdomein geworden omdat de flikken niet krijgen waar ze recht op hebben: werken met een doel en niet voor pekezot staan na 3 dagen.
Experiment is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 13:56   #16
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je goed leest dan zul je zien dat mijn reactie ging over een bepaalde zin in nick zijn betoog.
De zin waarin hij zegt dat het wenselijk zou zijn dat er nog veel zulke dingen gebeuren, omdat dan de ogen zullen opengaan en iedereen het licht zal zien en op het Vlaams Belang stemmen.

Hopen dat er veel mensen miserie hebben omdat je denkt dat jouw favoriete partij er dan op vooruit zal gaan vind ik eerlijk gezegd nogal barbaars en achterlijk.

Dat zegt hij dus niet.
Oud 1 maart 2009, 13:57   #17
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je reageert behoorlijk verzuurd en pissig als onze dagelijkse portie multiculturele criminaliteit op dit forum toegelicht wordt.Die houding is natuurlijk veelzeggend ...
En nee, het probleem van jongerenbendes is geen christenenprobleem. Dat weet jij beter dan wie dan ook. Vandaar ook je verzuurde reactie.
Serieus, wat is in godsnaam multiculturele criminaliteit? Mijn woordenboek kent het niet en google ook niet.
Als je wil dat ik met je discussieer zou het handig zijn als ik weet waar je het over hebt.
Oud 1 maart 2009, 14:01   #18
Gilette
Banneling

Standaard

Citaat:
Serieus, wat is in godsnaam multiculturele criminaliteit? Mijn woordenboek kent het niet en google ook niet.
Als je wil dat ik met je discussieer zou het handig zijn als ik weet waar je het over hebt.
Doe nu niet alsof je neus bloedt.
Doe nu niet alsof je de enige Belg bent die nog nooit van"jongeren " gehoord heeft.
Tip : die aanhalingstekens staan voor het moeltikoeltoerele gehalte van die jongeren.

Laatst gewijzigd door Gilette : 1 maart 2009 om 14:02.
Oud 1 maart 2009, 14:02   #19
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, "kinderen", dat kennen we. Momo heeft al zakhaar van zen 3de en hij valt een vrouw aan die 33% minder spierweefsel en kracht bezit. Die zitten dan ook al in de fitness, gaan naar den boksclub in de kelders van het schooltje op't kassei etc... Gij weet niet hoe het eraantoe gaat in Vilvoorde. Die mannen mogen het grootste vuil van Brussel aanpakken dat hier hun zinnen komt botvieren. En dat voor 12000 frank minder per maand dan hun franstalige collega's ne kilometer verderop... Da's de realiteit. Vilvoorde is mokro/junkdomein geworden omdat de flikken niet krijgen waar ze recht op hebben: werken met een doel en niet voor pekezot staan na 3 dagen.
Hela, de flikken moeten niet zagen he, tenslotte wie wordt er flik? Toch maar alleen de mensen die zelfs te lui zijn om taxichauffeur te worden ja.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 maart 2009, 14:02   #20
IronChef
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zijn punt is dat volgens zijn officiële partijdoctrine hij moet zeggen wat een zegen de multicultuur wel is, zelf al vertaalt die verrijking zich enkel nog in criminaliteit of andere vormen van overlast. Als politiek correcte systeemslaaf wordt hij verondersteld vooral geen aandacht te besteden aan feiten, ze tot in den treure te ontkennen en te schieten op vervelende boodschappers.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be