Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2009, 12:27   #1
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard Wie stemt er voor den Abou?

Ikke alleszins nie!

4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:33   #2
abou Anis
Minister-President

Standaard

Zijn 't verkiezingen in Libanon?
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 12:50   #3
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

AJ wa&s ongelukkig in Libanon, een multiculturele maatschappij, waar men de diverse culturen oa. in Beirut netjes achter een "groene lijn" van elkaar scheidde & in het geval die scheiding niet voldoende functioneerde maar wat naar elkaar begon te schieten en bommen te werpen. "Nee, dan liever België" zal hij gedacht hebben daar wonen de diverse
mensen met verschillende godsdiensten en van verschillende afkomst door elkaar en hebben we minder last van aanslagen.

Maar kijk : er was (volgens hem) hier wel wat geld te verdienen met het oprichten van
"apartheidsbewegingen" - er was het voorbeeld van de "autochtonen" - dus waarom niet fluks een "arabierenpartij" in elkaar' geflanst - een parlementaire zit met de bijbehorende
vergoedingen en partijfinancieringen lokte... Alleen "den haring braaide niet" ik geloof zelfs dat er meer arabieren voor het VB stemmen en er lid van zijn dan dat er ooit arabieren zich tot het AEL bekeerden...

Anderzijds moet de man wanhopig zijn : waar hij zich ook henenspoedt, overal stuit hij op mensen met diverse overtuigingen, godsdiensten en culturen.. misschien moet hij zich wel tot het Amishgeloof bekeren en ergens in dergelijke gemeenschap integreren.

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 14:21   #4
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Abou Jah Jah wil niet zozeer islam maar eerder een soort van Arabische liga in Europa groot maken, en dat lukt niet omdat hij geen rekening hield met het spanningsveld tussen de vele verschillende Berbers die mekaar vaak amper het licht in de ogen gunnen en de Marokkanen van Arabische afkomst; al evenmin dikke broeders met Berbers.
Die eenheid die hij zo graag wil valt in Vlaanderen onder moslims niet te bereiken, ze leven als subgroepen ook naast mekaar dus ja; daar had Abou even geen rekening mee gehouden...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 14:24   #5
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Abou Jah Jah wil niet zozeer islam maar eerder een soort van Arabische liga in Europa groot maken, en dat lukt niet omdat hij geen rekening hield met het spanningsveld tussen de vele verschillende Berbers die mekaar vaak amper het licht in de ogen gunnen en de Marokkanen van Arabische afkomst; al evenmin dikke broeders met Berbers.
Die eenheid die hij zo graag wil valt in Vlaanderen onder moslims niet te bereiken, ze leven als subgroepen ook naast mekaar dus ja; daar had Abou even geen rekening mee gehouden...
Abou is dan ook een dommerik die denkt dat hem slim is .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 14:32   #6
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat klopt , Alice . Berbers en Arabieren , da's "kat-en-hond" . Er leven hier ook veel meer Berbers van Marokkaanse afkomst , dan Arabieren . Is het zelfs niet zo dat in Marokko de Berber-taal verboden is ?

Ik moet wel zeggen : ik heb ooit één keer met Diyab Abou Jah Jah gebabbeld , en dat is gene uil hoor ! Dat is een zeer intelligente , hoog opgeleide man .
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 14:47   #7
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fb718882 Bekijk bericht
Dat klopt , Alice . Berbers en Arabieren , da's "kat-en-hond" . Er leven hier ook veel meer Berbers van Marokkaanse afkomst , dan Arabieren . Is het zelfs niet zo dat in Marokko de Berber-taal verboden is ?

Ik moet wel zeggen : ik heb ooit één keer met Diyab Abou Jah Jah gebabbeld , en dat is gene uil hoor ! Dat is een zeer intelligente , hoog opgeleide man .
Ik wil nu niet provoceren maar voor Pol. & soc. , dat samen met communicatiewetenschappen de afvalbak van de universiteit vormt, te studeren, moet ge niet echt verstandig zijn . Wat doen mensen trouwens met dergelijke diploma's ?
Oud 19 maart 2009, 15:04   #8
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wil nu niet provoceren maar voor Pol. & soc. , dat samen met communicatiewetenschappen de afvalbak van de universiteit vormt, te studeren, moet ge niet echt verstandig zijn . Wat doen mensen trouwens met dergelijke diploma's ?
Weet ik niet , weet ik niet , weet ik niet . Ik zeg alleen dat Abou Jah Jah genen uil is . De jongen spreekt vlotjes 4 of 5 talen , en dat is niet iedereen gegeven !
Oud 19 maart 2009, 15:10   #9
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weet ik niet , weet ik niet , weet ik niet . Ik zeg alleen dat Abou Jah Jah genen uil is . De jongen spreekt vlotjes 4 of 5 talen , en dat is niet iedereen gegeven !
Ik vind zijn nederlands bij momenten redelijk onverstaanbaar; vooral als hij zich begint op te jagen ; wat hij regelmatig doet.
Oud 19 maart 2009, 15:11   #10
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Berbers zouden moeten beseffen dat de islam ook van de Arabieren kwam en hen bracht in hun huidige miserie.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2009, 15:22   #11
fb718882
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik vind zijn nederlands bij momenten redelijk onverstaanbaar; vooral als hij zich begint op te jagen ; wat hij regelmatig doet.
Voor een stuk zul je wel gelijk hebben , maar iedereen die zich laat opjagen
spreekt automatisch rapper en dus onduidelijker . Maar daarvan wordt zijn intelligentie niet minder . Er zijn franstalige Belgen van wie het Nederlands veel slechter is .
Oud 19 maart 2009, 15:26   #12
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

conclussie: niemand stemt op Abou want Abou komt niet op bij de verkiezingen.
Oud 19 maart 2009, 15:27   #13
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
conclussie: niemand stemt op Abou want Abou komt niet op bij de verkiezingen.
Maar moest abou opkomen zou ik wel voor mezelf stemmen. Is er trouwens een abou op Antarctica?
Oud 19 maart 2009, 15:28   #14
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor een stuk zul je wel gelijk hebben , maar iedereen die zich laat opjagen
spreekt automatisch rapper en dus onduidelijker . Maar daarvan wordt zijn intelligentie niet minder . Er zijn franstalige Belgen van wie het Nederlands veel slechter is .
Dat is juist.
Oud 19 maart 2009, 15:28   #15
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Maar moest abou opkomen zou ik wel voor mezelf stemmen. Is er trouwens een abou op Antarctica?
Oud 19 maart 2009, 15:31   #16
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, tijdens de laatste Ramadam zijn ze er allemaal de hongerdood gestorven. Het werd er namelijk gedurende een ganse maand nooit dag.
Oud 19 maart 2009, 15:32   #17
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nee, tijdens de laatste Ramadam zijn ze er allemaal de hongerdood gestorven. Het werd er namelijk gedurende een ganse maand nooit dag.
Dus het gerucht dat religieuze regels op Antarctica omgekeerd werken klopt.
Oud 19 maart 2009, 15:34   #18
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus het gerucht dat religieuze regels op Antarctica omgekeerd werken klopt.
Ik begrijp u niet .
Oud 19 maart 2009, 15:35   #19
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Er is toch al islam in Europa? In BE subsideren we zelfs moskees, in Antwerpen zelfs moskees dat al eerder zijn aangeklaagd voor jihad praktijken. Toch blijft da gedoe subisides ontvangen.
Ja wat meer willen ze nog? Dit gaat er wel over vind ik . En ik hoop dat vele moslims zich niet kunnen voegen in den Abou zijn mening.
Oud 19 maart 2009, 15:38   #20
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Er is toch al islam in Europa? In BE subsideren we zelfs moskees, in Antwerpen zelfs moskees dat al eerder zijn aangeklaagd voor jihad praktijken. Toch blijft da gedoe subisides ontvangen.
Ja wat meer willen ze nog? Dit gaat er wel over vind ik . En ik hoop dat vele moslims zich niet kunnen voegen in den Abou zijn mening.
Voor mij mogen ze hem allemaal volgen . Naar Libanon
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be