![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() plopperdeplop
![]() De presentator van "Van Pool Tot Evenaar" is verrezen! ![]() ![]() Voor de ollanders: Chriet Titulaer is verrezen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Moest jij niet op de koffie bij uw familie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan is er eens een allochtoon die iets terug wil doen voor de samenleving, dan wordt hij door jullie uitgelachen om zijn uiterlijk. Zielig.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2009 om 19:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Sorry maar zo'n baard op eender wie werkt op mijn lachspieren. Jammer dat hij niet op zijn hoofd staat want anders kon hij direkt bij de paleiswacht aan Buckingham Palace aan de slag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Engelsen van vreemden afkomst maken reeds lang deel uit van de politie. Als dit dus een alleenstaand geval is vind ik het maar raar of Luton moet ergens een boerengat zijn waar de blanke kindjes nog in hun nakie lope en een moslim een nooit eerder gezien is. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zoiets in London gebeurt. Misschien outen zich binnen dit en dan wel meer agenten van vreemden bloede. Dan kunnen er maar beter tuchtprocedures gestart worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Die baard moet van God, stop nu om daarmee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Moeten we ze gelijk ernstig nemen? ![]() Laatst gewijzigd door HAMC : 9 maart 2009 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik blijf het wel vreemd vinden: elk voorbeeld van een moslim die zich niet integreert of die "anti-Westers" zou zijn wordt hier in het lang en het breed uitgesmeerd, een voorbeeld van een moslim die zich wil inzetten voor de samenleving wordt geridiculiseerd. ![]() That's the spirit! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2009 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik zou hem nog wel neuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Jij bent dan ook voor niets beschaamd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een taal voor een net meisje zoals jij!
![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Wat een draad.
Zonder worst is het maar niks.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Ze kent haar plaats zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Youssouf zegt: ewa, kan mij niks skeel. gij doet wat kij wil. ik uw probleme oplos, uw geld geef en kij mij betaal in natura. Ge weet wel: suckie, suckie. Safé, da is onze deal.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 11 maart 2009 om 18:29. |
![]() |
![]() |