Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2004, 22:11   #1
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

Aanslagpoging op chauffeur Fortuyn 15-04-'04

Een nog onbekende man heeft in Tilburg geprobeerd een aanslag te plegen op Hans Smolders, de vroegere chauffeur van Pim Fortuyn en voormalig Kamerlid voor de LPF.

De man meldde zich vanmorgen bij het huis van Smolders en bedreigde hem met een pistool. "Jij gaat stoppen met de politiek", riep hij. De belager haalde daarop de trekker over, maar het wapen was ongeladen. Daarna ging hij er te voet vandoor.

Smolders heeft direct aangifte gedaan bij de politie. Het zou gaan om een blanke man van ongeveer 1 meter 80 met een baardje. Na de bedreiging is de politie een buurtonderzoek begonnen. Smolders krijgt voor onbepaalde tijd bewaking bij zijn woning.

Aangifte
De voormalige LPF'er zegt zeer aangedaan te zijn door de gebeurtenissen. "Die man zei dat ik moet stoppen met de politiek. Nou, laat het duidelijk zijn dat ik dat nu doe. Ik vind de gezondheid van mijn vrouw en kinderen belangrijker dan de politiek."

Volgens Smolders moet de dader gezocht worden in linkse kringen. "Het gaat om van die types die al jarenlang uit de subsidieruif eten maar zelf niks uitvreten. We hebben geprobeerd dit land te veranderen nadat het door mensen als Kok verweesd is achtergelaten, maar ze winnen weer. Ik stop er mee."

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn. Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

8)
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:17   #2
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

dat lijkt me helemaal niet 8)

maakt niet uit welke strekking
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:18   #3
Groen Valkje
Banneling

Groen Valkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

Tobback :" met alle middelen ..."
Groen Valkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:22   #4
Spetsnaz
Europees Commissaris

Spetsnaz's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spetsnaz
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rood Valkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz

Tobback :" met alle middelen ..."

Dat werkt bijzonder contraproductief !!
Herinner u de moord op Fortuyn...

Allez ja, op lange termijn natuurlijk....
Spetsnaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:33   #5
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Een nog onbekende man heeft in Tilburg geprobeerd een aanslag te plegen op Hans Smolders, de vroegere chauffeur van Pim Fortuyn en voormalig Kamerlid voor de LPF.

De man meldde zich vanmorgen bij het huis van Smolders en bedreigde hem met een pistool. "Jij gaat stoppen met de politiek", riep hij. De belager haalde daarop de trekker over, maar het wapen was ongeladen. Daarna ging hij er te voet vandoor.

Smolders heeft direct aangifte gedaan bij de politie. Het zou gaan om een blanke man van ongeveer 1 meter 80 met een baardje. Na de bedreiging is de politie een buurtonderzoek begonnen. Smolders krijgt voor onbepaalde tijd bewaking bij zijn woning.

Aangifte
De voormalige LPF'er zegt zeer aangedaan te zijn door de gebeurtenissen. "Die man zei dat ik moet stoppen met de politiek. Nou, laat het duidelijk zijn dat ik dat nu doe. Ik vind de gezondheid van mijn vrouw en kinderen belangrijker dan de politiek."

Volgens Smolders moet de dader gezocht worden in linkse kringen. "Het gaat om van die types die al jarenlang uit de subsidieruif eten maar zelf niks uitvreten. We hebben geprobeerd dit land te veranderen nadat het door mensen als Kok verweesd is achtergelaten, maar ze winnen weer. Ik stop er mee."

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn. Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

8)

als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:34   #6
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Smolders was in 2002 getuige van de moord op Pim Fortuyn.

Doodsbedreigingen aan het adres van een getuige van een moord vindt Rood Valkje 8)

Hij wilde met de door hem opgerichte partij Lijst Smolders Tilburg (LST) meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Ook had hij de ambitie om burgemeester van Tilburg te worden.

Doodsbedreigingen aan het adres van een kandidaat voor verkiezingen vindt Rood Valkje 8)
Oud 15 april 2004, 22:35   #7
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:

Aangifte

8)

Oud 15 april 2004, 22:36   #8
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Hoe oud is Rood Valkje ??
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 22:39   #9
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader
Hoe oud is Rood Valkje ??
Even oud als Murat? Met hetzelfde IQ?
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be