![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een subforum "Antarctica" komen? | |||
Absoluut, die kwestie moet tot op de bodem uitgespit worden en verdient daarvoor een eigen ruimte. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 35,71% |
Nee want voor je het weet gaan Arcticanen op hun achterste poten staan en het CGKR inschakelen. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 14,29% |
Zal me worst wezen. Is er trouwens worst op Antarctica? |
![]() ![]() ![]() |
6 | 42,86% |
Kan ik een hulplijn inschakelen? |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,14% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Gezien de talrijke vragen die de entiteit Antarctica oproept, zou het misschien wenselijk zijn dat de forumbeheerders daar een subforum voor creëren. Geef je gedacht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() En Arctica?
Dit is pure discriminatie! Jozef!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard, dit is te belangrijk.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Jozef? En Jezus en Maria dan? Maar wel de mond vol hebben over discriminatie! Keer voor uw eigen porseleinwinkel voor ge iemand anders verdronken kalf in de bek kijkt nog voor het vel van de olifant geschoten is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Deze enquête wordt nu al een halve dag straal genegeerd door de moderatie. Moet ik nu echt beginnen provoceren en daarna dubbelnick na dubbelnick gaan aanmaken en anderen vragen om zich te registreren om topic na topic in S&M te starten om deze kwestie onder de aandacht te houden?
Wat voor een dictatuur is dat hier eigenlijk? Het kan toch niet moeilijk zijn voor de moderatie van dit forum om het grote belang van de Kwestie Antarctica in te zien en er de ruimte die ze verdient voor te voorzien?!?! OF MOET IK MISSCHIEN BEGINNEN POSTEN MET DE CAPS LOCK TOETS VASTGEROEST? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() ![]() Eigenlijk stoort het mij ook wel, al die aangemaakte threads over antartica. Maarja, ik lees er los over. Weet nu wel niet goed wat stemmen in uw poll, even in overleg met mezelf.
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Hola, hola mijn beste. De Kwestie Antarctica gaat mij wel degelijk aan het hart. Om van de situatie der Antarcticagiraffen nog maar te zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() de prinses elisabet werd naar de zuidpool gesleept , haar ouders volgen dra
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
La princauté antarctique giraffesque....
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mensen van optie 3 hadden eigenlijk optie 1 moeten kiezen. We moeten inderdaad weten of er worst is op Antarctica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zo ja, waar die van gemaakt is... (pinguins?)
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog zo'n heiden die het bestaan van de giraf op Antarctica niet in overweging wil nemen.
|
![]() |
![]() |