![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit gezegd zijnde, mis ik één belangrijk basisbegrip in beide beslissingen (zowel de VN als Nederland): wat bedoelen ze met "god"? Als ik namelijk gevangenisstraf kan oplopen en/of boetes door het beledigen van "god" dan wil ik begot wel eens weten over welke god ze het hebben? Volgens de eerbiedwaardige moslims (doe ik het goed zo mijnheer Hirsch Ballin?) is Jezus enkel maar een profeetje, wat natuurlijk niet waar is, want Jezus = God volgens alle christenen (gereformeerden, katholieken, protestanten, en hoe heten die mensen uit dat peperkoeken dorpje?). Dus elke moslim is al een hele tijd strafbaar (zelfs al toen ze die VN resolutie goedkeurden) vermits die de christelijk god Jezus constant beledigen. En jawel hij is WEL gekruisigd, en jawel morgen vieren we dat hij ten hemel werd opgenomen... Iets wat de moslims allemaal ontkennen en waarmee ze dus zowel Jezus als alle christenen beledigen. EN BIJGEVOLG STRAFBAAR ZIJN!!!! Natuurlijk denken die moslims nu lekker: neenee, alle christenen zijn lekker strafbaar en koppiederaf want er is maar één god en dat is Allah, dus beledigen ze Allah als ze zeggen dat Jezus ook god is, en zijn buitenechtelijke zoon enzo... dan de christenen weer boos: neenee jullie overtreden de godslasteringswetten van Kirsch Ballin... etc. etc. En wat er als dan nog een paar hindoes naar de rechter stappen omdat ze iets over Shiva hebben gezegd? Shiva een godheid? nee hoor, enkel Allah! watte? enkel Allah? en Jezus en de Heilige Geest dan? wat een beledigende godslastering... etc... en opletten hoor: want degenen die dùrven iets over het FSM te zeggen die krijgen de wind van voren en als het aan mij ligt per poot een extra maand gevangenisstraf! (of boete aan mij te betalen, ik heb mededogen). Heeft "iemand" al duidelijk gehoord welke godheden niet mogen beledigd worden? en o ja: is Mohammed een godheid? nee toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2009 om 16:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez? niemand die het gevaar van zulke wetten inziet?
Of ben ik de enige die me afvraagt welke god er nu niet mag belasterd of bespot worden? en nog iets: wie gaat daar klacht voor neerleggen? Of mag Hij/Zij dat doen per volmacht?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mensen die vinden dat er een wet moet komen op godslastering, ongeacht geloof, zijn geen mensen.
Eigendom afnemen, ring met nummertje door neus en laten werken tot ze verslijten, zonder rustdagen. Nadien recycleren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oude koeien uit de gracht.
Die VN resolutie is er nooit doorgekomen. Wat vooral grappig is is de hypocrisie van sommige media: http://www.foxnews.com/story/0,2933,432502,00.html Fox is de eerste om blasphemie tegen christenen te censureren. http://news.aol.com/entertainment/te...1?ecid=RSS0001 Maar de hypocriete houding van bepaalde Amerikaanse media kennen we al langer.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 mei 2009 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk (seffens bannen ze me weer voor teveel letterlijk overgenomen tekst) a) VN resolutie WERD gestemd: (en neen, natuurlijk is het niet de moeite om dit aan het kiesvee via de partijmedia door te geven! stel je voor ! (het siert Belgie nochtans dat ze NEEN hebben gestemd, maar de meerderheid bestond uit niet-democratische islamlanden dus..) http://www.depers.nl/buitenland/4814...lastering.html Niks oude NIET_GESTEMDE koeien. Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2009 om 19:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk, dit is ook een plezanteke: http://frontpage.fok.nl/nieuws/75034
Blijkbaar komt het door de MOHAMMED cartoons? Sinds wanneer is Mo = GOD?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://groups.google.com/group/nj.ge...1f214?lnk=raot Als ik u was zou ik me meer zorgen maken over de situatie in Italië. Daar wordt de vrije meningsuiting wel degelijk bedreigd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 20 mei 2009 om 19:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar kijk, dit vond ik a dato van maart 2009: Citaat:
Noteer trouwens ook dat de Raad Van Europa (waar Turkije wèl lid van is) al veel langer het verbod op islamofobie (verbod op een ziekte dus) heeft ingesteld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2009 om 20:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iemand mij wilt afkloppen omdat ik tegen de schenen van zijn ingebeeld vriendje stamp, is het tijd voor oorlog. En dikke oorlog. Opruimen die godsdiensthandel. De dictatuur van de collectieve zinsverbijstering die het geloof is moet stoppen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vraag me trouwens ook af wat ze van Zeus en Hera denken? by Jove! wat moeten we daar nu mee?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 20 mei 2009 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles moet weer wijken voor religie, het gif dat vrijheden en gezond verstand dood! Wat overigens vrij schandalig is, is dat gelovigen twee strepen voor hebben in de wet. Niet alleen mag je als niet-gelovige niet smadelijk lasteren over een geloof/god, gelovigen mogen wel niet-gelovigen beledigen onder het mom van vrijheid van religie (zie oa uitspraken over homo's). Hoe is dit precies te rijmen met het verbod op discriminatie in diezelfde wet?
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aannemen betekent dat een resolutie wordt aangenomen voor stemming. Als de stemming positief is wordt de resolutie goed gevonden en ingevoerd. Als de stemming negatief is wordt de resolutie afgevoerd. Hetzelfde verhaal voor de recente resolutie over illegaal downloaden en het afsluiten van internet door de ISP's.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 21 mei 2009 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En om de zoveel tijd worden zulke voorstellen ingediend door christenen (Amerikaanse landen), moslims (Arabische landen) of joden (Israël).
En telkens worden ze afgevoerd.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 21 mei 2009 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Christelijke partijen zijn de kanker van de Nederlandse politiek. Dankzij hen gaat het religieuze gepamper voort en voort tot het moment dat we helemaal geen vrijheid meer hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
God is oneindig... De menselijke domheid is oneindig... Dus: God is de menselijke domheid!
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Mijn hond heeft vier poten... Dus: Mijn hond is een kat! ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is het verschil tussen uw onzichtbaar vriendje en mijn onzichtbaar vriendje?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 23 mei 2009 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ha! ge weet het! HET MIJNE!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ramen
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |