![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() VLAMINGEN ZIJN MET MEER DAN ZES MILJOEN
�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�* Voor het eerst telt Vlaanderen meer dan zes miljoen inwoners. Dat blijkt uit cijfers van het Nationaal Instituut voor Statistiek. Volgens de meest recente telling uit juli 2003 zijn we met 10.372.467 Belgen. De grootste toename werd genoteerd in Vlaanderen en in het Brussels gewest. Desondanks is het aantal geboortes niet echt gestegen. De groei is dus vooral het gevolg van immigratie. Niet in alle Vlaamse steden stijgt het aantal inwoners. In Leuven en Brugge is er zelfs een bevolkingsafname. 8) In Leuven en Brugge nog feel plaats voor inwijkelingen van thuis 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Ja, dat ze maar ne goeie nest van da soort naar Leuven en Brugge sturen, zijn dat binnen enkele jaren ook VB-bastions.
Daar hebben ze 't nog altijd niet door, maar da's gemakkelijk, als je 'r geen hebt. Ze zullen 't wel zien.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() En als ge dat niet gelooft maken we je wel wat anders wijs.
Das een goeie...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, de orginele import van buitenlanders hier is al een tijdje geleden.Zo'n 130 000 jaar geleden, toen kwamen de directe voorouders van de mens zich hier al nestelen.En in essensie kwamen deze zwervers uit oost of zuid Afrika.
En als we wat moderner gaan kijken, dan waren de Romeinen ook niet slecht bezig. Maar van alle import zijn alleen onze Noord Afrikaanse vrienden van de minst nuttigen als ik zo onvriendelijk mag zijn. Ik zeg wel, overal zitten er goeie en slechte tussen.Alleen vallen de slechten zo hard op. Zelfs de neppers en/of agigatoren zijn rampzalig.
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik versta er niks meer van. We moeten allemaal langer gaan werken om het allemaal betaalbaar te houden. Nu lees ik dat we in Vlaanderen voor de eerste keer met meer dan 6 milj. zijn. Zijn dat dan allemaal 60 plussers die er bijkomen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() In Leuven en Brugge nog feel plaats voor inwijkelingen van thuis......
Blijf in je tenten en op jullie kamelen,in Brugge hebben we jullie absoluut niet nodig,anders zullen we er feel buitensmijten,de Bruggelingen moeten van Freemd gespuis niet hebben ![]() Ook ergens een 'BMW' "gevonden" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken in Brugge persoonlijk lieve vriendelijke immigranten die voor het Rusisch staatsterrorisme in Tchechenië gevlucht zijn. Ze krijgen vele mogelijkheden, de kinderen gaan naar school en spreken al behoorlijk Nederlands, zo geraken ze volledig ingeburgerd en leveren ook een positieve bijdrage. Het geeft me een goed gevoel dat we zulke mensen kunnen opvangen.
Als ik in Brussel, of sommige wijken in andere Vlaamse steden rondwandel voel ik mij een vreemdeling. Dat geeft me geen goed gevoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Onrustzaaiers hebben ze er niet nodig,Moenaert zal nooit het risico lopen van gans Brugge over de kop te krijgen.Ze kijken wel goed toe wie ze binnenlaten.
Tenandere,moslims zouden hier niet teveel van hun terreurkwetter moeten maken . |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Die WILLEN EEN NIEUW LEVEN beginnen, zeker na al die miserie ginder. Het zijn die luie fanatieke moslims die hier alles verpesten. Waarom komen ze naar hier? Gratis eten, drinken, woonst en geld + er zijn hier ook moskees, enkel het weer is slechter maar dat nemen ze er graag bij. Europese inwijkelingen WILLEN zich aanpassen, de moslims KUNNEN ZICH niet aanpassen want die lopen 2 eeuwen achter! |
|
![]() |
![]() |