![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de granaten waren verbonden met de brandstoftank...
Ik probeer me voor te stellen hoe dit in zijn werk gaat. Is het een vorm van lont? Ik denk dat een granaatexplosie op zich genoeg is om de brandstoftank de lucht in te doen vliegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar granaten met ijzerdraad vastgedraaid aan een brandstoftank lijkt me klein bier tegenover het gewicht aan explosieven die terroristen doorgaans gebruiken. Enkel nuttig om bestuurder en eventuele inzittenden een rood gat te bezorgen.
Aangezien de wagen verdacht bevonden werd (door te lang stil staan en van niemand eigendom?) dan is het de tipgever zelf die ambiance zocht. Nog een andere reden zou afleiding kunnen zijn. In dat geval staat er in de buurt een kamion met explosieven. Moest ik flik zijn zou ik dus die tipgever eens aan de tanden rammelen en/of de buurt eens aflopen om te zien voor wat de afleiding gediend zou kunnen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb vandaag ergens gelezen- ik weet niet meer in welke krant- dat het om een criminele afrekening zou gaan en er dus geen enkel verband met terrorisme moet gezocht worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't zouden anders nogal fameuze terroristen geweest zijn, met hun 2 handgranaatjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er nu een Palestijn aan die 2 granaten zou hangen zou ik het terrorisme durven noemen.Maar nu er een auto rond zat, tja, of wel een slechte waarschuwing, of een idioot aan het werk.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik heb al elders de stelling naar voor gebracht dat wij hier ook een doelwit zijn van terroristen.
Juist het feit dat wij ons inschikkelijk opstellen maakt ons een makkelijker doelwit.