![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Den Jones is back in town, om al dadelijk van start te gaan met ne goeie tread
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wow! d�*t gaan we ook niet via onze nationale pravda te weten komen!
En net nu een heleboel Vlaamse mensen de weg naar het Inquisitie centrum gevonden hadden om te reclameren waarom ze achtergesteld worden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen maar best zichzelf nu ontbinden want hoe meer bevoegdheden de gewesten en gemeenschappen krijgen hoe minder ze te zeggen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is net het probleem: ze hebben te weinig liquide middelen om hun - hoofdzakelijk allochtone - personeelsleden te kunnen uitbetalen als ze zich ontbinden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 mei 2009 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verzetsstrijders weleer, die kregen toch ook geen salaris ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik vind dan ook dat de tegenstanders van het 'centrum' hier consequent moeten zijn en nooit meer met de lotto of met andere produkten van de nationale loterij zullen spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Tsja, met alle subsidies die het Vlaams Belang trekt zal het niet aan hèn overkomen...
Beeld je je het schandaalgeroep eens in mocht het Centrum in 't geld zwemmen... Laatst gewijzigd door filosoof : 27 mei 2009 om 14:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Schitterend nieuws, dergelijke posts mag je meer maken Jones
![]() Nu hopen dat ze met ons geld geen alternatief uit de grond stampen ... Ik ben consequent wooptidoo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Mooie post.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Jaarrekeningen zijn doorgaans te raadplegen bij de Balanscentrale van de Nationale Bank van België. Blijkbaar niet zo voor dit "centrum":
Informatie over de rechtspersoonIn de "Referentiedatabank Rechtspersonen" en de "Referentiedatabank VZW" van het Ministerie van Justitie vind ik ook niet onmiddellijk informatie over deze "onderneming".
![]() |
#13 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vzw (vereniging zonder winstoogmerk) kan niet failliet gaan aangezien ze geen winst nastreeft.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 1 juni 2009 om 18:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zal het CGKR echter niet laten verdwijnen, want dit zou politiek incorrect zijn tegenover de minderheden in dit land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoek de wetgeving op. Een vzw kan niet failliet verklaard worden.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dacht je nu echt dat VZW's beschermt zijn tegen gerechtsdeurwaarders en andere inningsystemen van de Belgische staat en de Belgische economiereuzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verdorie dat ik daar niet vroeger aan gedacht heb.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juni 2009 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Om dit met een voorbeeld te illustreren:"ik ben een fervent vogelliefhebber en ik richt een VZW op genaamd "Vogelbescherming Vlaanderen" met als doel om de vogels te beschermen. Op een dag is er een snodaard die onrechtmatig tientallen wettelijk beschermde vogels vergiftigd. Ik dien hier klacht tegen in en de zaak komt voor de strafrechter. Heb ik of mijn VZW iets te zoeken als burgerlijke partij op dit proces? Neen, aangezien mijn VZW geen enkele schade heeft geleden uit het misdrijf. Indien ik wel recht zou hebben op enige vergoeding omdat de algemene belangen die ik nastreef met mijn VZW zouden zijn geschonden dan kunnen we beter het parket ineens afschaffen omdat hun taak er net in bestaat om op te komen voor het algemeen belang. Maak nu de analogie naar het CGKR en dat zij dit voor de ene of andere reden wel mogen. Het CGKR zou NOOIT enige schadevergoedingen mogen ontvangen, laat staan burgerlijke partij mogen zijn op strafprocessen die gerelateerd zijn aan racisme. Omdat het simpelweg de job is van het openbaar ministerie om racisme te bestraffen. Waar gaan we naartoe als elke VZW'eetje meent zich te moeten moeien in de taken van het parket??
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |