![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Hermes Sanctorum (Groen!) (20 tem 26 april) bioingenieur, lid nationaal partijbestuur en lijsttrekker Vlaams-Brabant |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waar gaat uw partij voor :
1. openbaar groen voor iedereen en dus een totale ommezwaai in het beleid ruimtelijke ordening (de crisis is het moment voor grote veranderingen in deze : afbraak lintbebouwing, schaalverkleining, ...) want een parkje omringt door drukke banen, wat weiden achter huizen, een lap natuurgebied waar je op een half uurtje bent doorgewandeld en op zondag over de koppen loopt is amper de term groen waardig vind ik. 2. privaat groen voor iedereen, iedereen zijn huisje tuintje ( behalve de minst begoede 30/40 % vd bevolking zijnde alleenstaanden en armere gezinnen) met hier en daar nog een beetje natuur of landbouwgebied waar dan iedereen met de auto naartoe moet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zal mijn vraag misschien anders stellen. Hoe wilt u graag de ruimtelijke ordening zien (laten) evolueren ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() De maatschappelijke taak van een overheid is het stimuleren van openbaar groen, waar iedereen baat bij heeft: gezonde lucht, toegankelijkheid, natuurlijke waarde, enzovoorts.
|
![]() |
![]() |