![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QUEEN MET GELDGEBREK
De Britse koningin kampt naar eigen zeggen met financiële problemen volgens Explorer febr 2009. Zij heeft de regering laten weten dat ze jaarlijks 8 miljoen van haar persoonlijk fortuin moet aanspreken om de eindjes aan elkaar te knopen. Volgens haar wordt het tijd dat de regering en het parlement haar dotatie optrekken. Zij krijgt ‘slechts’ 19 miljoen euro per jaar bovenop de 10 miljoen euro die het parlement stort voor het uitoefenen van haar officiële taken. Het parlement heeft echter laten weten dat zij de tering naar de nering moet zetten en dat zij voorlopig geen cent meer krijgt. (ik veronderstel dat daarmee bedoelt wordt’ geen cent extra krijgt, geen cent meer krijgt zou ook kunnen betekenen dat ze niets meer krijgt alhoewel dat veel beter zou zijn). De koningin liet op haar beurt weten dat zij diep ontgoocheld was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik ben ook ontgoocheld. Een echte schande is het.
![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anno 2009 nog opgescheept zitten met zo een peperdure middeleeuse poppenkast is onvoorstelbaar.
Opdoeken en snel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Lintjes knippen is een dure bezigheid.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Dotatie gelijkstellen aan het minimumloon in het VK!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat haar zoon eens gaat werken en zijn moeder wat bijstaat in haar armoede! hoe zit dat nu met haar andere zoon trouwens? en met haar dochter? is die nog altijd paardengebitten aan het namaken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij zou op de troon zitten en je zou daadwerkelijk ieder jaar 8 miljoen van je eigen vermogen moeten bij leggen, wat zou jij dan doen? Ik zou nogal eens rap de pijp aan Martin geven en zeggen, lost het zelf maar op. Dus ofwel liegt dat mens dat ze zwart ziet ofwel is ze stapel zot.
Laatst gewijzigd door Garry : 5 april 2009 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mensen kunnen niet verklaren waarom ze een lancune van 8 miljoen in het jaar heeft. In Engeland is het koningshuis in vergelijking met de andere koningshuizen erg goedkoop omdat ze haar geld weet te halen van haar eigen landerijen(ze heeft er veel) en ze verdient geld met de verkoop van producten van die landerijen.
Nu in het economische zware weer gaan de verkopen naar beneden en zijn de winsten niet hoog genoeg om de kosten te dekken. Dus ze vraagt om het gat te dichten. Lijkt me redelijk als ze zelf ook geld bijlegt om alles te laten functioneren.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de flup gaat ploegen hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daar is helemaal niets redelijk aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Het is geen Crisis in het VK zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schaamte? Waarom zouden ze, het klootjesvolk is er gek van
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zijn dat die gasten die overal te pas en te onpas met vlaggen zwaaien?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hebben ze indertijd met mijn kinderen ook eens geflikt van die mee te troggelen van aan st Onderwijsinstituut tot aan de het museum van schone kunsten om naar ons Boudwijneke gaan te staan zwaaien. T’ Heeft er gezwaaid toen dat het aan mijn oren kwam. Mijn gasten waren ineens niet graag meer gezien daar in dat scholeke. |
|
![]() |
![]() |