Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 april 2009, 11:46   #1
HOUZEE !
Minister-President

Standaard Moskeegangers weigeren 'onreine' honden in de buurt

Citaat:
Moskeegangers van de waterbaan moskee in Deurne ergeren zich aan honden en hun beziters rond de moskee.
De moskeegangers willen in de nabijheid met de in hun ogen ‘onreine’ honden verbieden over een afstand van 250 meter links en rechts, zodat'als hun geest is gezuiverd na het gebed ze niet oog in oog komen te staan met deze onreine dieren.
Mieke vogels wil op deze plaats een verbodsbord plaatsen en een einde verbod.
Die vreemdelingen toch ! Zeg, nu beginnen die toch werkelijk door te trappen die moslims,
elke dag wordt er meer en meer van onze vrijheid ingeperkt en de politiekers doen daar nog aan mee ook !

HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 11:48   #2
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

1 april!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 11:50   #3
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Ik herinner mij nog dat ik aan het Galgeweel op Linkeroever aan het wandelen was met mijn drie Mechelaars wat jaren terug,toen mijn honden en duikje namen in die plas waren de Marokkanen kwaad op mij omdat de plas onrein zou zijn door mijn honden :,
Oud 1 april 2009, 12:06   #4
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
1 april!
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar de werkelijkheid haalt de fantasie weer in, wat meer gebeurt als het met een bepaalde godsdienst te maken heeft.
Het blijkt dat de moskee tegen alle afspraken in een branduitgang tot achterdeur heeft gemaakt die vervolgens de normale toegang is geworden voor vele bezoekers. En die eisen nu een hondenvrij gebied op.
Die eis is nog niet ingewilligd dus ze worden steeds bozer en gaan ze passerende hondenuitlaters onheus bejegenen.
http://www.ad.nl/amersfoort/3118302/...en_moskee.html
Ergernis over hond en moskee

Citaat:
De hondenbezitters op hun beurt zeggen dat El Fath geen toestemming had voor een toegang bij het wandelpad. De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen. Lokale partij BPA heeft de kwestie neergelegd bij het stadsbestuur. [...]
Bewoner Bert van der Kuil laat al 40 jaar zijn honden uit langs het kanaal. Hij is niet van plan ze aan de riem te doen ter hoogte van de moskee, ook al kreeg hij een paar keer bijna slaande ruzie met een groepje jonge moslims. ,,Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 april 2009, 12:10   #5
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Dat was ook mijn eerste reactie. Maar de werkelijkheid haalt de fantasie weer in, wat meer gebeurt als het met een bepaalde godsdienst te maken heeft.
Het blijkt dat de moskee tegen alle afspraken in een branduitgang tot achterdeur heeft gemaakt die vervolgens de normale toegang is geworden voor vele bezoekers. En die eisen nu een hondenvrij gebied op.
Die eis is nog niet ingewilligd dus ze worden steeds bozer en gaan ze passerende hondenuitlaters onheus bejegenen.
http://www.ad.nl/amersfoort/3118302/...en_moskee.html
Ergernis over hond en moskee

Ach dat wist ik al erg lang hoor,ik ben namelijk Marokkanendeskundige geworden ondertussen
Oud 1 april 2009, 12:16   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De hondenbezitters op hun beurt zeggen dat El Fath geen toestemming had voor een toegang bij het wandelpad. De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen. Lokale partij BPA heeft de kwestie neergelegd bij het stadsbestuur. [...]
Bewoner Bert van der Kuil laat al 40 jaar zijn honden uit langs het kanaal. Hij is niet van plan ze aan de riem te doen ter hoogte van de moskee, ook al kreeg hij een paar keer bijna slaande ruzie met een groepje jonge moslims. ,,Als hier een aanlijngebod komt, dan is het oorlog in de wijk,’’ briest Bert.
lijkt me eenvoudig: branduitgang is branduitgang en geen moskee-ingang.
Moslims die de ezel willen blijven uithangen moeten aangelijnd worden.

Problem solved.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 09:03   #7
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
e hondenbezitters op hun beurt zeggen dat El Fath geen toestemming had voor een toegang bij het wandelpad. De meesten zijn niet van plan hun hond aan te lijnen. Lokale partij BPA heeft de kwestie neergelegd bij het stadsbestuur. [...]
Hoe het in Nederland wettig geregeld is weet ik niet, maar in Belgie geldt er sowieso een aanlijnplicht. Alleen op hondenweiden, waar het aangegeven is, mag de hond los.

Wat de moskee in Deurne betreft, openbare weg is openbare weg, en toegankelijk voor iedereen. Punt.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 09:55   #8
/Sarah/
Partijlid

Standaard

die verbod vind ik wel ietske overdreven....
/Sarah/ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 10:05   #9
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
welk verbod?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 10:12   #10
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /Sarah/ Bekijk bericht
Overdreven? Hier heb je anders nog een staaltje...

Aan de Binnenstraat te Aalst heb je ook een moskee, minaretten incluis, met een grote openbare parking er achter. Weet je dat bewoners uit de buurt hun auto "ergens anders" kunnen gaan zetten, of worden weggetakeld, als er "iets te doen" is in dat gedrocht? Dan moet er plaats zijn voor de islamietjes om te parkeren.......en kom niet zeggen dat het niet waar is, mijn ouders wonen daar in de buurt..... Mijn vader mocht zich van de flikken kiezen, zijn auto verzetten of laten wegtakelen.....
Oud 2 april 2009, 11:11   #11
backfire
Minister-President

backfire's schermafbeelding

Standaard

ja ja, in de discussies over integratie, hoofddoeken e tutti quanti worden dit soort zaken netjes onvermeld gelaten door diegenen die vinden dat de Islam ons alleen maar kan verrijken.

De politieke correctheid is er bij velen zo diep ingeramd dat het binnenkort zelfs verboden zal worden om tijdens de Ramadam in het openbaar te eten.
Ik noem dat geen PC, ik noem dat bukken met de reet opengesperd en een bordje erboven met 'ram 'm er maar in'.
Oud 2 april 2009, 11:11   #12
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht

maar in Belgie geldt er sowieso een aanlijnplicht. Alleen op hondenweiden, waar het aangegeven is, mag de hond los.

Punt.
Los van de rest, dit is dus absoluut niet juist. Er bestaat GEEN nationale aanlijnplicht. Dit word enkel regionaal beslist en maakt deel uit van de plaatselijke politie verordeningen. VB: het brussels gewest kent geen aanlijnplicht. Er zijn er nog meer.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 22:11   #13
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Hoe het in Nederland wettig geregeld is weet ik niet, maar in Belgie geldt er sowieso een aanlijnplicht. Alleen op hondenweiden, waar het aangegeven is, mag de hond los.

Wat de moskee in Deurne betreft, openbare weg is openbare weg, en toegankelijk voor iedereen. Punt.
Nog meer dan godsdienst fanatici haat ik mensen die schaamteloos collaboreren met dit soort totalitaire ideologieën . En dat noemt zich dan links ! Of Groen, zoals die onnozele trut Mie Vogels !
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 22:15   #14
beste vriend
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Los van de rest, dit is dus absoluut niet juist. Er bestaat GEEN nationale aanlijnplicht. Dit word enkel regionaal beslist en maakt deel uit van de plaatselijke politie verordeningen. VB: het brussels gewest kent geen aanlijnplicht. Er zijn er nog meer.
Inderdaad. Maar wat wel een nationale wet is : branduitgang is branduitgang . En die mag men enkel gebruiken als het kot in brand staat. Om deze wet niet te overtreden zouden de gelovigen elke keer dat ze van de branduitgang wensen gebruik te maken, eerst hun moskee in brand moeten steken . Geen slecht idee in feite.
beste vriend is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 22:43   #15
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Inderdaad. Maar wat wel een nationale wet is : branduitgang is branduitgang . En die mag men enkel gebruiken als het kot in brand staat. Om deze wet niet te overtreden zouden de gelovigen elke keer dat ze van de branduitgang wensen gebruik te maken, eerst hun moskee in brand moeten steken . Geen slecht idee in feite.
je weet toch dan onze 'westerse' regels niet gelden voor hen
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 23:01   #16
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

In China zijn honden verboden. En terecht.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 23:48   #17
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beste vriend Bekijk bericht
Nog meer dan godsdienst fanatici haat ik mensen die schaamteloos collaboreren met dit soort totalitaire ideologieën . En dat noemt zich dan links ! Of Groen, zoals die onnozele trut Mie Vogels !
Wie noemt zich links?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 09:36   #18
IronChef
Minister-President

IronChef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In China zijn honden verboden. En terecht.
Ze zouden Nietzsche moeten verbieden.
Oud 3 april 2009, 09:42   #19
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IronChef Bekijk bericht
Ze zouden Nietzsche moeten verbieden.
De hypocrisie van de liberalen blijkt weer. Maar zeuren over vrije meningsuiting, maar de eersten om allerlei muilkorfwetten te stemmen, b.v. over de Holocaust.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2009, 09:53   #20
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Kallikles; ken je het verschil tussen vrijheid van mening en het ontkennen van feiten die geschiedkundig juist zijn met het doel een bevolkingsgroep te stigmatiseren?
Ontelbare homo's Joden, verzetsmensen, zigeuners zijn in de gaskamers gestorven, dat dit niet ontkent mag worden lijkt me terecht; u niet dan?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be