![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() op IJZERBEDEVAART dan nog wel:
![]() zouden ze weten waarom? en waar staat haar echtgenoot/begeleider/mahram? Mag zij alleen op de foto tussen die kaffers?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() sebiet krijgen we commentaar van "andro" en andere bruinwerkers dat er geen likkende homo's op staan, wacht.. ![]() Laatst gewijzigd door Omar Torrijos : 1 juli 2009 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus moslims mogen niet naar de ijzerbedevaart gaan? en waarom niet, als ik vragen mag??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg gewoon dat die ene hoofddoek op bedevaart gaat.... ik wist niet dat moslims op bedevaart gingen naar diksmuide! en neen, wij mogen natuurlijk niet op bedevaart naar Mekka, dat is voor moslims-only! maar dat is iets anders hé? Enfin, degenen die familieleden verloren hebben ginds aan die Ijzervlakte weten weeral waarom. Ik mis trouwens een blonde del op de affiche! die zijn weer niet goed genoeg zeker? Hoeveel man gaat er tegenwoordig nog naartoe? Sinds men de Vlaamse Leeuwenvlag heeft verboden volg ik het zo niet meer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2009 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik spreek me niet uit over de boodschap die het IJzerbedevaartcomité hier wil geven, maar het is zo knullig gemaakt, het ligt er zo dik op, dat elke eerste jaars marketing student hiermee zou gebuisd zijn.
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en wat bedoel je met dit: Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() jij hebt echt nog nooit van je leven een moslim van dichtbij gezien hé?[/quote] toch wel, mèt mahram erbij. Het hangt er trouwens van af hoever ze moet gaan hé. Meer dan drie dagreizen per kameel (75km) mag ze niet reizen zonder mahram hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 juli 2009 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, je hebt er dus nog nooit 1 gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom vind je het knullig?
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al die karakteristieke jaren '70 layout...
Die onhandig uitgevoerde détourés. Het te concreet expliciteren van de onderliggende boodschap... Die affiche zal zowel de voorstanders als de tegenstanders ervan doen afhalen. Benieuwd hoeveel honderden de IJB nog gaan bijwonen dit jaar.
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jaja ik snap het.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
http://archief.mikpunt175.be/mikpunt...20.html?id=284 vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Is dit echt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben er nog niet uit
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de opa die vast ook in een rolstoel zit (of alvast zit, terwijl zijn vrouw moet staan) mag dan weer op de eerste rij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niks nieuws onder de zon....
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
ja, hij is nogal actief binnen de NVA. ik had beloofd mee te gaan flyeren als hij daarna eens naar een 1 mei feest van de PVDA zou meegaan. dat is er dan weer niet van gekomen. ik vond het wel een beetje een zielige bedoening daar aan de ijzertoren. ik kende de ijzerbedevaart voordien alleen uit de jaren vijftiger foto's die mijn buurvrouwen (zwart tijdens de oorlog, maar als mijn grootvader het niet zag, ging ik er toch naartoe) te pas en te onpas bovenhaalden. ik verwachtte dus een immens spektakel met duizenden schone kortgebroekte blonde vlaamsche knapen (allen 'tijl' of 'hannes' genaamd) die al vendelzwaaiend een hele menigte in de hogere sferen van de mystieke liefde voor ons vlaamsche bloed en onze vlaamsche bodem... maar niets van dat alles. geen kortgebroekte tijlen en hannesen, maar gewoon veel oud volk dat plichtsgetrouw jaarlijks naar daar trekt om er de eucharistie mee te maken en daarna naar de barbecue te gaan en een ongepelde petat met wat dood beest erbij gaan eten. ik had spontaan een beetje medelijden met het hele gedoe. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 1 juli 2009 om 15:38. |
![]() |
![]() |