![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Het minderheden forum kent de oplossing voor immigranten en geregulariseerden die teveel leeflonen opsouperen!
bron : http://www.hln.be/hln/nl/3624/Verkie...slijsten.dhtml Laten we ze allemaal in de politiek stoempen; daar moeten ze ook niet werken -want dat willen ze toch niet- maar belangrijker! ze trekken er een echt loon en tegelijk komen ze niet meer in de ocmw-statistieken. Of hoe men in dit land en europa echt élk probleem aankan.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 4 mei 2009 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Men gaat zolang verder gaan, tot uiteindelijke de blanke allochtoon de enige minderheid zal zijn. Maar dan een minderheid die geen extra rechten meer zal moeten vragen, maar zich zal moeten onderwerpen aan een vreemde, minderwaardige cultuur.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen mettertijd evoluerennaar een maatschappij hier in Vlaanderen waar de meerderheid niet êrse Blank/Vlaams zal zij, zeker in de grootsteden! Dit is niet onoverkomelijk, juist een gezonde aanpak nodig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() De wereld op zijn kop! Toen ik emigreerde, heb ik mij zo vlug mogelijk proberen te integreren en heb nooit verwacht dat de plaatselijke bewoner zich aan mij moet aanpassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jaja, de Westerlingen hebben zich prima aangepast aan de Afrikanen, de Noord Amerikaanse indianen..... om over de integratie van onze Spanjaarden in Zuid Amerika nog maar te zwijgen! En de blanken in Zuid Afrika sloegen alle qua aanpassen aan de originele bevolking! Ga spelen Longhorn! Trouwens 90% van de mensen van vreemde origine heeft zich prima aangepast! U hebt het steeds over een te verwaarlozen minderheid, de mensen worden daar zo moe van..... die misleidennde berichtgevng altijd! Laatst gewijzigd door Princessje : 21 mei 2009 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat met nu te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij mochten dat wel doen, maar owee als ze ons een koekje van eigen deeg geven!! Ja dat typische meten met twee maten en twee gewichten... typisch! ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 21 mei 2009 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Voor de helft gezever aangezien de andere helft niet correct is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
sinds wanneer is dit geen veralgemening? "De blanken" hebben zich in Z afrika niet aangepast. "Sommige blanken" mijn beste, sommigen. Trouwens wat had volgens u de blanke ontginner moeten doen, daar in de brousse? Camel-boots ruilen voor blootsvoets? Broek voor strooien rok en jachtgeweer voor houten pijl en boog? Kwestie van jezelf 500jaar evolutie te ontzeggen. Mohammedanen die naar hier komen en zich niet in ons systeem inpassen is van een heel andere orde.
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die minachting over bepaalde Afrikaanse culturen stoort me.... in Afrika bouwden ze al appartementen met 6 verdoipingen toen wij nog in de bomen zaten! Er waren ook bloeiende koninkrijken in de 14de eeuw... Laat dat toontje maar achterwege! Laatst gewijzigd door Princessje : 22 mei 2009 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als men technologische en culturele prestaties als maatstaf neem (en dat doet u blijkbaar) is een minachting tegenover zwart-Afrikaanse culturen volkomen terecht; ze hebbben nooit iets bereikt. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien ff googelen... Of blijf anders je sprookjes geloven en denken dat je superieur bent! ![]() Blijf maar hangen in je droomwereldje.... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Princessje : 22 mei 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en ontginners?? en wat kwamen die allochtone ontginners daar doen, de grondstoffen van de autochtonen komen stelen. en voor je zegt dat dat geschiedenis is, het is nu precies hetzelfde, waarom denk je dat er oorlog is in Congo? inderdaad, voor de grondstoffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zou zelf namelijk niet weten waar u het over heeft en waar ik zou moeten beginnen met zoeken. Dit ondanks het feit dat ik toch al wat jaren in Afrika heb doorgebracht. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |