![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vincent had een homofiele vriend
die ook als schilder naam had verdiend. De impressionist bleek een syfilist en bovendien bijzonder bijziend. Paul, snij eens een zonnebloem voor mijn volgende creatie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch al jaren bekend.
Bovendien waren beiden verslaafd aan dat beruchte groene drankje, waarvan de naam me even is ontschoten. Verder vind ik Van Gogh een waardeloze schilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 9 mei 2009 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker een waardeloze schilder. Je moet je schilderijen ook nog kunnen verkopen, als je niet waardeloos wil zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Gogh en Gaugain kennende, zou het wel eens een jaloersheidsdrama kunnen zijn over een gedeelde hoer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn serie zelfportretten zijn anders schitterend. De waanzin die stilaan veld wint. Het expressionisme dat daardoor steeds meer in die serie aanwezig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Smaken verschillen.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jullie cultuursmaak is dan ook saai
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt het nu uit door wie die mens zijn oor afgekapt werd...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn verzekeringsmaatschappij denkt daar anders over...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi gemaakt maar toch ook maar een flauw aftreksel van http://www.chrisdenengelsman.nl/Kuns...de%20dood.jpeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo denk ik er ook over. Het is verdikke 120 jaar geleden, wij waren er niet bij. We weten het niet, en we zullen het nooit weten.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doctor Who iemand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarmee ik niks verkeerds zeg over ongewone homo's ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik vind absint de winnaar in dit verhaal
![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beide goede schilders trouwens, maar mijn bewondering gaat ook meer uit naar Breughel, mijn eerste en enige liefde zou je zelfs kunnen zeggen als het op kunst aankomst. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 mei 2009 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allemaal dikke zever , golle kent er niets van ...
![]() Van Gogh z'n oor is er helemaal niet afgesneden ... Het verlies van z'n oor is simpel te verklaren maar de bewijzen zijn ondertussen vakkundig weggewerkt door den nwo ... ![]() Op een avond was Van Gogh tv aan't zien (VRT , toen nog BRT , 't was ne fervent kwisser en dus volgde hij steeds blokken ...) , toen Gauguin hem op z'ne gsm belde om te vragen of bij hem ook het internet was uitgevallen is de batterij van z'ne Nokia ontploft ... Bewijzen kan ik het niet , daar hebben de geheime diensten wel voor gezorgd , maar iedereen die de zaken objectief bekijkt kan het zo zien ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |