![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel er zijn al heel veel mensen die in hun onderschrift de vraag gesteld hebben om minder streng te modereren
Het is hier per slot van rekening toch maar en ontspanningsforum,dus laat al die lichte gevallen van bans vallen AUB Wij willen ook in onze vrije tijd wat schrijven onder elkaar,moet dat dan zo met gespannen boog zeg Onze acties zijn vredelievend bedoeld,nu jullie nog in de vrede hoek durven zetten Bedankt lieve moderators duveltje382
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2009 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat flauw van jullie(iedereen wil ik daar mee zeggen) om hier nu niet op te reageren
Ik wil enkel maar de reglementen van Politics.be wat afzwakken,niet veranderen !!!!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeurpiet!
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xxx
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 4 april 2009 om 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen desbetreffende forummers zelf wel terug ?
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Als je de reglementen afzwakt heb je ze wel veranderd hé.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals een andere forummer al eerder opmerkte, voor wanneer de heiligverklaring?
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Etias si omnes - ego non ... mooi onderschrift ... Betekent dat niet ... "al laat iedereen je in de steek ... ik niet"? ... daarna is hij heilig verklaard ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het tot op zekere hoogte wel enigszins sympathiek dat je opkomt voor (bepaalde) bannelingen. Het blijven evenwel volwassenen die perfect wisten waar ze mee bezig waren en wat hun eventueel te wachten stond. Een lijn die je trouwens kunt doortrekken naar �*lle bannelingen. Alhoewel ik niet bijster veel (meer) post heb ik in het verleden ook al bijtende discussies gevoerd. Discussies waarbij ik de aandrang voelde mijn opponent door mijn pc-scherm te sleuren. Uitloggen en iets anders doen - of anders gezegd, wat zelfbeheersing aan de dag leggen - verricht wonderen. De bans van degenen waar jij voor opkomt konden allen perfect vermeden worden. Sta me dan ook toe geen gevolg te geven aan je oproep.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 7 april 2009 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder ... ik hou het eigenlijk meer op de religieuze variant van je onderschrift ... voel me veel beter om daar in te geloven (misschien omdat ik gene Chinees ben). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je verdediging van bannelingen is prijzenswaardig. Helaas doet de selectieve verontwaardiging meteen afbreuk aan de geloofwaardigheid van die verdediging. Wat ook meteen de (hoofd)reden is waarom ik niet meega in de heisa. De dag dat je bijvoorbeeld ene CarlGustaaf eveneens begint te verdedigen zal ik mijn mening herzien. Niet eerder. Nog even dit, je kunt niet ontkennen dat betrokkenen zélf de oorzaak zijn geweest van hun ban. Ze wisten perfect waar ze mee bezig waren. Gezien je niet op de kern van mijn vorige post ingaat, vind ik het een beetje vreemd dat je dit feit klaarblijkelijk wenst te negeren.Ik hou het liever bij de correcte vertaling. Heeft trouwens ook een tot�*�*l andere betekenis...
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 8 april 2009 om 05:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hebben ze het zelf verdiend? .... zal wel zeker, alvast volgens het forumreglement. Ik heb dat dan ook nog nooit tegen gesproken maar het mag toch eens stoppen hé en men moet toch eens de draad terug kunnen opnemen en voor mijn part geldt dit voor alle gebande forumleden (alhoewel ik het er met ene specifiek nogal moeilijk zou hebben maar die naam zeg ik lekker niet). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft na zijn "permanente" verbanning gepost als forumspook (5061 berichten), barbaar (525 berichten), piraat (2807 berichten). Ik vergeet er ongetwijfeld nog enkele ... Zijn huidige incarnatie zit inmiddels ook al aan méér dan 1300 berichten. Een zelfde verhaal voor guderian, wiens huidige incarnatie inmiddels ook méér dan 1300 berichten op zijn actief heeft. Probeer zoiets maar als groentje-18 of Anna List.
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
Deze is AF en duidelijk! bedankt ervoor...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Daar zeg je zoiets hoeveel dubbelnicks heeft die exact gehad...?
Laat ons ook niet onze allerbeste Floppy vergeten wiens dubbelnick steeds opnieuw een 100tal posts krijgt. Maar er zijn ng dubbelnicks van gebanneden die we niet kennen vrees ik...
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |