![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Günther von Hagen heeft weer voor discussie gezorgd. Op een expo in Berlijn stelt geplastineerde lichamen in sexuele houdingen tentoon. De geslachtsdaad wordt zeer expliciet tentoongesteld.
Kan het dat lijken gebruikt worden voor dergelijke tentoonstellingen? M.i. niet: dit heeft niets met wetenschap te maken, het is enkel een horrorkabinet tot meerder eer en glorie van von Hagen en zijn portemonnee. Lijken gebruiken voor kunst is al helemaal verwerpelijk.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() deze lijken worden tenminste benut, ipv te liggen rotten in de grond
en over de sexuele houding van 1 van zijn beelden ; sex is natuurlijk, iedereen doet het of wil het doen dus zo vies kan het toch niet zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens von Hagen hebben degenen die hun lichaam afstonden dat expliciet goedgekeurd. Het zijn degenen die naar de peepshow gaan kijken die moeten weten wat ze willen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zou nog nuttiger zijn mochten ze gebruikt worden voor de opleiding van studenten geneeskunde, bijvoorbeeld.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de sex betreft: ik heb in principe geen bezwaar tegen commerciële exploitatie van sex maar wel tegen het werk van von Hagen (had ik misschien beter moeten verduidelijken in mijn post).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 mei 2009 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Voelt dat goed, zo "tenminste" nog normen en waarden hebben tussen al die decadentie? Geeft u dat een gevoel van identiteit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgende keer als ze een sonde de ruimte inzenden met een boodscahp van de mensen zouden ze zoiets kunnen meesturen ipv dat plaatje met een tekening. Die dingen overleven misschien de mens zelf omwille van de wijze waarop ze gemaakt zijn. Wetenschappelijk relevant voor ruimtewezens en datgene wat na ons de aarde bewandelt. Zelfs interessant om te vergelijken met hoe de mens evolueert in de toekomst. Een voetafdruk die een toekomstige archeoloog heel wat kan leren.
Maar dat is misschien niet de bedoeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat sommige kunst leeft van de controverse. Als toeschouwer wordt je bijna verondersteld geschokeerd of verontwaardigd te zijn, of juist integendeel te zeggen dat je er geen probleem mee hebt. Dan lijkt het meer 'kunst' hedentendage. 'Rare jongens' die mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ab lo dolchor qu'al cor mi vai Laatst gewijzigd door IronChef : 7 mei 2009 om 15:30. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ooit eens gelezen in 1 of ander noordelijk land, gingen ze lijken droogvriezen dan vermalen in minime stukjes en als meststof ofzo gebruiken (correctie, ze gingen dat uitstrooien in bossen en zo weer in de natuur brengen) Laatst gewijzigd door barfo : 7 mei 2009 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ik betwijfel ten zeerste dat die mensen toestemming gegeven hebben om tentoongesteld te worden in de missionarishouding
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doggy-style dan ??
![]() |
#14 |
|
![]() Wacht maar, volgende keer zijn het levende lijken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() oh nooooooooes, zombies RUN
Laatst gewijzigd door barfo : 7 mei 2009 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() meneer von hagen moet met z'n veredelde kermisattractie kunnen blijven shockeren om zijn portemonee te vullen.
volgens mij verdienen bepaalde chinese gevangenissen er nog een centje aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hahah, ik ben na een aantal ascensions in softcore terug naar hardcore gegaan, oxygenerian, met een DiscoBandit voor terug een paar plexi pants te krijgen want mijn vorige had ik gesmashed in een hardcorerun toen ik drie adventures tekort kwam om de NS te verslaan.
Alleszins, ik wou vandaag mijn saucespells gebruiken en bleek dat ik alleen Stream of Sauce had, de rest werkt niet in hardcore want gepermed in softcore. Heel verwarrend. Dan doe ik toch even de laatste 15 runs opnieuw in hardcore. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |