![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laat ons feesten...
De omstreden Vlaamse Wooncode blijft gelden. Dat heeft het Grondwettelijk Hof vandaag beslist. Die is van mening dat de maatregel niet discriminerend is. Bron Zouden de Vlamingen dan toch geen racisten zijn? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 10 juli 2008 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep,
't is eigenlijk wel ver gekomen, dat we de neiging hebben om te feesten, omwille van een beslissing die zegt dat wij ons best mogen blijven doen om onze gasten in de gelegenheid te stellen zich zo vlug als mogelijk thuis te voelen. Een normaal mens verwacht daarvoor felisitaties, in plaats van een proses aan zijn broek.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ze zullen hem nie temmen, de fiere Vlaamse Leeuw.... Aan iedereen die nederlands als moedertaal heeft, cq vlaams, brabants, limburgs, zeeuws, aantwaarps, hollands, drents enz. ne gezelige 11 juli gewenst morgen Jaja, ook van uit het noorden is hulp gekomen op die dag. Anders hadden de Hollanders nu ook frans moete leren klappen. En niet belachelijk bedoeld , maar nen hollander die frans klapt met zijn accent, da klink nie. Mijn vrouw heeft da ne keer geprobeerd met het woordje "meneer", het klonk als: mon siejeu. Ik lag dubbel ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() fleske koud zetten
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draagt Mie Vogels een broek? Eerder een grote maat onderbroek, dacht ik. Ook geen zicht als die over enkels hangt, overigens. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, ik ben een braaf mens, maar met volgende dingen kan je me de kast opkrijgen.
Wat lees ik vandaag in DE MORGEN? Citaat:
Citaat:
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...staligen.dhtml
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 juli 2008 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat niet te zien was buiten het veld van de camera was haar man die haar had afgezet en met een draaiende motor staat te wachten tot ze terug komt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Geachte koning ikke waaile helpie ikke nie vloaming ikké belg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() waarschijnlijk met een Volvo, waar ze reclame voor maakte tijdens haar ministerschap...samen met boem-boem waarschijnlijk het enige wat een mens zich van haar doortocht herinnert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet goed voor zijn heup... als hij volgende week met krukken loopt weten we meer ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |