![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Die Vlaams Blokkers toch...eerst een veroordeling voor racisme en nu ook nog eens stelen ook...Ze doen me denken aan het LPF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft de linkse gedachtepolitie nu ook al haar fraude-cultuur tot model gesteld? ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Zijn ze ééns een keer aanwezig, en dan bollen ze het weer af.
Duidelijk dat individuen die deel uitmaken van een criminele, racistische organisatie, een rechtstreekse confrontatie liever uit de weg gaan ( de waarheid kwetst nu éénmaal). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() [quote="Spolpoel"]
Citaat:
![]() Inderdaad, ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote="Brugge Veilig en Leefbaar"]
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Kwaliteit kunt ge beoordelen op mijn website, en het is inderdaad zo in 95 % van de gemeenteraden. Maar is het ook niet de bedoeling dat ze hun wafel houden, dan kunnen ze ook geen kemels schieten...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Het Blok is zichzelf dan ook hopeloos belachelijk aan het maken en ze merken het zelf nog niet eens.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Allé goed zo, je eerst op de aanwezigheidslijst zetten en dan vertrekken, .... tja ja ja, en dan van anderen praten, dat ze eerst eens naar hun eigen kijken hé dan.
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() @ Liberaal Appel
Lap daar gaat uw kans om samen met het Vlaams Blok naar de verkiezingen te gaan.
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hij denkt alles te weten, alhoewel denken ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Hoe komt het toch dat ik steeds moet lachen wanneer een Blubber over de verkiezingen en in het bijzonder over de uitslag bezig is? ![]()
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind dit ook een daad die niet te rechtvaarden is er zouden aan het hoofd van het vlaams blok eens mensen moeten zitten die niet constant hun eigen ruiten ingooien. zo'n mooi programma maar de mensen die het brengen?? ik vind het jammer dat ze de laatste dagen zo politiek voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stand, men of the West... Lord of the Rings ![]()
|
![]() |
![]() |