![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...worden bijzonder snel geband, soms nog vóór ze hun eerste bericht konden schrijven, terwijl anderen - hoewel al dagen geleden gerapporteerd via het driehoekje - toch ongehinderd hun gang kunnen blijven gaan. Gisteren werd de 25ste dubbelnick van Floppy zowat binnen het uur geband, terwijl de 22ste dubbelnick van Carlgustaaf al gedurende een week ongemoeid werd gelaten.
Kan de moderatie dit fenomeen verklaren?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is hij blijkbaar toch wel weer geband geraakt. Het blijft toch wel wat vreemd dat sommigen binnen het uur geband worden en dat sommigen het een week kunnen uitzingen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() En sommigen kunnen alleen maar vals zingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() En sommigen kunnen alleen maar dubbelpostings posten van nicks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb echt medelijden met de moderatie.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Misschien hebben die mannen geen permanentie, hé. Ofwel werken ze in shiften, waarbij de ene shift maar al te graag meteen op uw talloze ban-aanvragen ingaat, terwijl de andere u gewoon negeert.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een mogelijkheid natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Gestapos mogen die ook worden doorgegeven aan de moderatie? Of hebben die mannen niks anders te doen dan naar de gestapos te luisteren?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik breng dit topic nog eens eventjes onder de aandacht. Ik vestigde enkele weken geleden al de aandacht van de moderatie op het feit dat dezelfde persoon hier opnieuw onder een dubbelnick aanwezig is. Nu al sinds 23 december...
Wordt daar niet meer tegen opgetreden? Het is frappant hoe het telkens weer om dezelfde persoon gaat, die het hier weken, zo niet maanden kan blijven uitzingen...
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() ik heb sterk de indruk dat sommige dubbelnicks (of tripple of quadruple of whatever) zelfs niet geband worden.
![]()
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 7 april 2010 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik heb hoegenaamd niets tegen dubbelnicks.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Soms heb ik ook wel eens de indruk dat sommige mensen hier onder meerdere namen berichten zetten. Bewijzen heb ik uiteraard niet, daarom hou ik ook wijselijk mijn bakkes daarover...Ik ken er ook die daaraan een voorbeeld zouden mogen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Heel verstandig van je.
Laatst gewijzigd door Divine : 7 april 2010 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Hangt ervan af wanneer ze online komen. Zeikstraal,s dubbelnicks worden zoveel mogelijk geband maar twee uur later staat hij al met een nieuwe klaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |