![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland heeft niet te veel Marokkanen binnen de landsgrenzen, maar juist te weinig. Sterker, voor heel de Europese Unie geldt dat de poorten voor Noord-Afrikaanse arbeiders wijd open moeten.
Snap U nu de aversie die de EU steeds meer en meer oproept bij gewone beurgers. Schakels: http://www.volkskrant.nl/binnenland/...elijk_probleem http://www.nu.nl/algemeen/1780629/ne...ereniging.html http://www.z24.nl/economie/nederland...en_nodig_.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk dat u deze berichten niet helemaal begrijpt. Gezinshereniging is iets waar ieder mens recht op heeft. Plus: als je dat gaat spreiden over de gehele Europese Unie merken we daar nauwelijks iets van. Want de immigratieregels worden strakker, dat heeft ook José Manuel Barosso toegegeven. Ik denk dat dit allemaal nog wel meevalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() http://balder.org/avisartikler/Barce...an-English.php
Vreemd verhaal, heb ik vandaag pas ontdekt. Het zou wel het één en ander verklaren en past perfect in complottheorieën. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Vandaag pas ondekt? Oei... Het zijn plannen die al langer circuleren en perfect passen in een 'weg met ons plaatje'... ik pas hier voor... Maar dat denk ik wel dat je al wist te vermoeden zeker?
![]()
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom Noord-Afrika? Er zijn veel armere delen in de wereld. Laten we die mensen toelaten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.vivant.org/site/fileadmin...ancais_358.pdf Er zijn strekingen binnen de politieke partijen om kost wat kost de verhouding actieven/niet actieven konstant te houden. Om dat te bereiken zouden ze de beslissing hoeveel immigranten er in elk land dient opgenomen te worden laten beslissen door de EU want die instelling is volledig buiten het bereik van de burgers (congres stelling Open VLD). Deze studie komt tot besluit dat om deze verhouding te handhaven : Citaat:
Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 5 juni 2009 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn Nederlanders intelligenter dan wij en hebben ze dus over meer dingen een mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hans-Martin Tillack raamde in 2003 het aantal lobbyisten in Brussel op 15 000. Wie voor het establishment stemt, stemt voor de lobbys. Het establishment wil ons met het Verdrag van Lissabon opschepen; wie voor de voorstanders van dat Verdrag stemt, stemt voor degenen die tegen de kiezer stemmen, stemt dus tegen zichzelf. Ik hoop dat de Vlamingen dat zo stilaan gaan inzien, en dat het antidemocratische boontje zondag om zijn loontje komt. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 juni 2009 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu zou het nog fijn zijn als je ons ook kon vertellen in hoeverre die streefcijfers, b.v. die 12,5 miljoen immigranten per jaar, ook worden gehaald. En dan eens uitrekenen met inachtneming van de respectieve geboortecijfers of de Europeanen werkelijk nog 1/3 van de bevolking zullen uitmaken in 2050. Het zou zowel veel meer als veel minder kunnen zijn; ik wil weten of ik mijn kinderen alvast naar de koranschool moet sturen. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 5 juni 2009 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het moet toch een fijn gevoel geven te denken dat je lid van een club die een groot politiek inzicht heeft. Die de politiek nog beter doorziet dan de politiekers. Als je zoveel politiek inzicht hebt, dan word je toch zelf politieker. Of ben je een belangeloze wereldverbeteraar, een soort moeder Theresa? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De beste taktiek is dan toch om die hete aardappel van massale immigratie naar Europa door te sluizen waar bijna geen invloed meer uit te oefenen is door de burgers. Daar is niets complot mee gemoeid dat is gewoon de beste werkwijze om een doel te bereiken. www.democratie.nu Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 6 juni 2009 om 08:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederland en België zijn ecologisch vol, zelfs te vol. Dat is mijn voornaamste reden tegen nog meer immigratie, tegen nog vollere steden, wegen en stranden. Wanneer snapt GroenLinks dit nou eens een keer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |